Ok wij zitten nu bij UPC. of naja Ziggo is het nu geworden. En sinds ze zijn overgenomen is het alleen maar bagger. Wifi sux, tv online kijken doet het 9 van de 10x niet of hij blijft continu laden en haperen Nu willen we dus al een tijdje overstappen. Maar dan de grote vraag, naar wie? We dachten dus aan KPN. Ook daar hebben ze opnemen op de dvr/box. je kan programma's terug kijken enz enz. KPN heeft ook een online tv kijken app. Is dit wat? Of ga ik mij ook hier aan blauw ergeren dat hij blijft hangen haperen of zelfs het helemaal niet doet. Met andere woorden: Wat is jullie ervaring met KPN?
Wij hebben nu al 7 jaar KPN,bellen internet,mobiel bellen en tv,en hebben nog nooit problemen gehad en zijn dus zeer tevreden
Hier ook zeer tevreden over kpn. Hebben al 6 jaar kpn en nog nooit problemen gehad. Hebben tv, internet en bellen. Wel even een tip. Zodra je abbo te einde loopt altijd ff bellen en zeggen dat je over wilt stappen, dan kunnen ze opeens een heel mooi aanbod doen! Waar je dan weer een jaar profijt van hebt! Ik doe dit elk jaar haha
Hier ook een tevreden gebruiker! Kijk ook wel eens via de app tv, eigenlijk nooit problemen mee. Alleen het opnemen via de app werkt niet altijd, dus dat is wel eens mis gegaan. Als je ook een mobiel abonnement bij KPN hebt lopen krijg je ook nog dubbele belminuten, dubbele mb's en het pluspakket op tv gratis erbij.
Wij hadden jaren kpn, maar toenwe gingen verhuizen zaten we een stuk verder bij de centrale vandaan, waardoor de verbindingen slechter werden. Toen kregen we glasvezel en mocht kpn dat helaas niet aanbieden direct aanbieden bij onsen zijn we overgestapt naar solcon. Dat was echt een tegenvaller tov wat we van kpn gewend waren. Nu mogen sinds enige tijd alle aanbieders bij ons glasvezel aanbieden en ookkpn zit daar tussen. Zodra ons abonnement bij solcon afloopt zorgen we dat we bij kpn zitten. Dus ja, wij zijn erg tevreden.
Hier nu 2 jaar kpn, en tuurlijk er is wel eens een storing,maar dat is in die 2 jaar op 1 hand te tellen. Wel raad ik je aan om het te bedraden en niet beginnen aan de draadloze verbindingsetjes dat scheelt al een hoop gedoe. de app werkt hier prima, gebruik hem regelmatig
thx allemaal wel positief dus. Gaat inderdaad niet draadloos worden. We gaan voor glasvezel. in het pakket dat wij waarschijnlijk willen zit een 2e videorecorder/dvr/modem dinges. God hoe heet dat nou haha. Deze willen we dan op de slaapkamer. Kan op de 2e box dan ook opgenomen worden? En zit er wel iets van wifi bij of is het echt alleen via glasvezel? geen idee hoe dat allemaal precies werkt eigenlijk
Hier ook erg tevreden. Zaten ook bij Ziggo en geen haar op ons hoofd die spijt heeft dat we naar KPN zijn overgestapt. We hebben alles in 1 glasvezel pakket.
Ik ben zeer tevreden over kpn. Af en toe wel een storing maar je krijgt hier altijd bericht van en het is snel opgelost. Ook de klantenservice is top. Wij hebben interactieve tv en gratis opnemen. Pluspakket hebben wij ook gratis. Ze hebben vaak leuke aanbiedingen zoals nu 3 maanden film1 pakket voor 5 euro per maand ipv 15 dacht ik. Oh en die app van tv kijken doet het ook super 😊
Ja dat kan. Wat je bijv. beneden opneemt kun je ook gewoon op de slaapkamer kijken en andersom ook. Je hoeft het dus niet persé via het kastje op te nemen waar je het wilt kijken. Als je ook internet erbij neemt heb je gewoon WiFi. TV kijken gaat bij ons via het glasvezel maar weet ook niet precies hoe het werkt. Hier in ieder geval dik tevreden.
ah dat klinkt als muziek in de oren denk dat hubby zo richting kpn winkel wil om alles te regelen. hoe zit dat precies met overstappen? moet ik bij ziggo opzeggen of regelt kpn dat of..?
Wel even in de gaten houden dat kpn het echt op heeft gezegd. Jaren geleden ook overgestapt van Ziggo naar kpn. Kpn zou Ziggo toen ook opzeggen maar dat was uiteindelijk niet gebeurd. Verder erg tevreden over kpn, nooit spijt van gehad dat we overgestapt zijn.
Over het algemeen zijn wij erg tevreden. Alleen toen wij zakelijk gingen verhuizen en wij ons zakelijke nummer meer wouden nemen was dit ineens een probleem. Wij hebben daar door 4 maanden geen telefoon gehad (ja een tijdelijk nummer wat elke week werd afgesloten en dat je dan weer een nieuw tijdelijke nummer kreeg). KPN kon het maar niet voor elkaar krijgen. Om het zakelijke nummer over te zetten naar een ander adres. Uiteindelijk kwamen wij er achter dat een buurman sinds kort bij KPN callcenter werkte en die heeft uiteindelijk binnen 1 week alles voor ons geregeld. Van KPN hebben wij nooit excuses gehad of wat dan ook. Dat is het enige minpunt wat wij bij KPN hebben meegemaakt. Verder bellen wij ook elk jaar om te zeggen dat wij over willen stappen en elk jaar krijgen wij dan weer een mooie aanbieding.
Wij stappen met alles over naar KPN, mooie aanbieding als je tv/internet afneemt en 2 keer mobiel. zo uit mijn hoofd verdubbeling van MB op de mobiel, 5 euro korting op elk mobiel abbo. en een gratis tv pakket. Tevens krijgen wij als tip om de 1e 6 maanden het duurste tv pakket af te nemen, die is dan 6 x 35 euro (of iets in die buurt) en na 6 maanden mag je gewoon een stap terug gaan.
Ik zit bij Telfort (onderdeel van KPN, maar dan na mijn idee goedkoper), Ik heb alles in 1 en ben erg tevreden. Daarnaast ook mobiel abonnement en heb daardoor een combideal, waarbij je kan kiezen uit wat dingen wat je of gratis wil of korting op je abonnement. Ik heb vrijwel geen storingen, als er eens wat is, is het snel opgelost. In totaal nu 5 jaar klant bij hun en ik wil niets anders meer.
Als KPN eenmaal werkt, is het fantastisch. Nooit storingen o.i.d. Alleen verhuizen of een probleem met je kabels; rámp. De klantenservice is vreselijk slecht, chagrijnige jongens die de hoorn erop gooien als ze het niet meer weten e.d. Maar goed.. Gezien er nooit een storing is, heb je hen dus maar zelden nodig