Ik zou wel zelf opzeggen bij je oude provider (werk bij KPN bij de klantenservice en zie het toch net iets te vaak fout gaan). Plus dat je tegenwoordig pas na een jaar weer korting krijgt als je echt al in zaken bent met een andere provider, eerder krijg je het bijna niet meer voor elkaar om weer korting te krijgen. Voor de rest hebben wij hier thuis ook KPN, overgestapt vanuit Telfort, en het kwaliteit verschil merken wij toch wel. Al is het dezelfde apparatuur.
Knoop doorgehakt en we gaan over naar kpn! Per 20juli worden we overgezet. Opzegging bij ziggo zelf gedaan. Kpn afgesloten en 20juli komt er Gratis en monteur langs om het te regelen hier voor ons. Ben benieuwd! duurt nog ff maar kan nu al niet wachten hehe
Hier ook tevreden alleen met kpn hebben tevens Mobiel erbij van KPN. Het enige is dat de wifi soms wat irritante probleempjes heeft maar dit komt meer dat iedereen hier inde buurt op dezelfde wifi kanalen zit. Hier kan KPN niets aan doen volgens mijn man hij is nog aan het proberen het op te lossen door andere kanalen te proberen.
Ik heb vorige week nog gebeld met kpn. Gezegd dat ons abbo bijna afliep en of ze nog een mooie aanbieding hadden. En die heb ik gekregen! 6 mnden 25 euro korting en 6 mnden fox. Best netjes dus. En dat terwijl wij al 6 jaar bij kpn zitten en erg tevreden zijn.
Wij zitten nu bijna 2jaar bij KPN ook vanuit ziggo nooit spijt gehad... Vorig jaar ook gebeld dat Abbo afliep toen kregen we 150 euro terug gestort 6 maanden fox en plus pakket gratis.. Over 2 maanden ga ik weer bellen
Ik heb helaas geen TV via KPN maar als ik het zou kunnen nemen dat had ik het per direct gedaan. Mijn mobiele telefoon abbo loopt wel via de KPN en kan niets anders dan lof spreken over hun. De reden dat wij geen KPN bij de TV hebben is omdat de hoofdcentrale van de KPN te ver van ons huis zit waardoor je dus langzame internet zou krijgen, slechte verbinding van de TV en dat willen we ook niet. Wij zijn helaas verplicht om bij dat klote Ziggo te blijven. Ik had KPN laatst aangesproken met de vragen of wij bij hun ons konden aansluiten omdat wij dus ook zoveel gezeik hebben met Ziggo. KPN raadde aan om het dus niet te doen omdat we dus te ver van hun centrale afzaten. Welk bedrijf doet dat? Aangeven dat je beter geen klant kan worden omdat alles anders te slecht word? Echt mijn petje af voor KPN, ze zijn eerlijk, netjes, mocht je een probleem hebben dan staan ze altijd voor je klaar en zelfs voor NIET klanten bieden ze zeer goede service. Dus mijn advies, gelijk overstappen naar KPN als je deze kans kan krijgen maar kijk wel even goed of je niet net zoals ons te ver van een centrale van KPN zit waardoor je dus alsnog slechte verbinding kan krijgen.
Jaren upc gehad. Wat een drama was dat zeg, incl bar slechte service. Nu kpn glasvezel en super tevreden. Alles werkt gewoon naar behoren en ik heb nog geen negatieve ervaringen met de klantenservice. Maar ook nog niet echt nodig gehad