hoi allemaal, Ik weet niet of deze vraag hier goed staat, maar ik heb een klein dilemma. Afgelopen dinsdag zijn we wat gaan eten en drinken een in strandtent in Scheveningen. Terwijl wij hier zaten liet een serveerster per ongeluk haar dienblad met wijn en bier of mijn tas heen vallen waar ook mijn jas in zat. Nou krijg ik de stomerij kosten van mijn jas vergoedt, gezien hij niet gewassen mag worden. Echter kwam ik er bij thuiskomst achter dat mijn tas ook niet schadevrij eruit is gekomen. Hij zat helemaal onder en stinkt behoorlijk naar wijn en bier. Lucht krijg ik er ook niet uit. Nou zul je zeggen van gooi weg en koop een nieuwe, zou ik best doen ware het niet dat het een Michael Kors is die me 300 euro heeft gekost. Wat zouden jullie doen, hier alsnog een schadevergoeding voor eisen van het bedrijf of het zo laten?
Voor zo'n dure tas zou ik inderdaad contact opnemen met het bedrijf waar dit is gebeurd. Ongelukjes gebeuren maar dat wil niet zeggen dat jij met een stinkende tas moet blijven zitten
Zou ik wel proberen in elk geval. Ik vind het wel apart overigens dat je thuis pas zag dat je tas ook vies was geworden (er zelfs helemaal onder zat zoals je schrijft!), terwijl je jas IN je tas zat..... Dan had je daar toch eigenlijk bij het openen van je tas en het eruithalen van je jas ook al moeten merken dat hij ook vies was geworden? Heb je tijdens het incident niet goed gekeken samen met die serveerster wat er allemaal vies was geworden door de wijn en het bier?
Er is totaal niet gekeken naar wat er vies is geworden. Hebben zelf ook om doeken moeten vragen om het op te ruimen. Het is een open tas waar mijn jas boven op lag. En je staat er niet meteen bij stil om alles eruit te trekken om te kijken hoe het met de staat van de rest is. Wij dachten dat het meegevallen was.
ja zou ook zeggen dat je dit meteen ziet. vind het wel raar om daar dan nu alsnog iets over te zeggen bij het restaurant.. zou op mij dan niet meer geloofwaardig overkomen zeg maar
Ik denk dat je pech hebt. Je had direct moeten kijken en ter plekke aan moeten geven wat de schade was om vervolgens afspraken te maken. Nu, drie dagen later, komt het raar over als je nog belt (dan zou ik ook nog langs gaan ipv bellen). Maar nogmaals,je had toen moeten kijken. Wel zuur en zonde van je tas.
3 dagen later kom je erachter dat je tas van 300 euro toen schade heeft opgelopen? ! Sorry maar ik geloof niet dat zij dat gaan geloven....
Dit denk ik ook, maar je kunt het proberen natuurlijk. Ik ben trouwens benieuwd of ze nog weten welke tas het was. Want dat zou ik zelf als restauranthouder wel nog willen weten dan, want dat in een keer je "duurste" tas verpest zou zijn, dat zou ik wel zeker willen weten.
Bewijs jij maar eens aan die zaak dat het daar gebeurd is. Denk dat je dat meteen had moeten aangeven. Heel jammer dat het een dure tas is maar als het echt zo'n dure tas is en de wijn valt over je jas die over de tas hangt dan had ik hem dus per direct binnenste buiten gedraaid om te controleren en niet pas na 3 dagen. Ik zou het erg vreemd vinden als restaurant zijnde als je daar nu nog mee zou komen.
Ik snap eigenlijk niet dat je hier pas drie dagen later achterkomt. Je neemt de tas mee naar huis en niks valt je op, pas drie dagen later? Ik zou het heel goed begrijpen als de restaurant eigenaar hier niks mee doet.
Ik vind t ook een beetje te laat omdat je geen "bewijzen" hebt dat een direct gevolg is van wat er gebeurt is. De prijs is ook niet belangrijk. Dat jij een tas van 300 (?) euro koopt heeft een ander toch niks mee te maken.
Haha dit dus! Ik heb een uitgebreide collectie tassen van MK maarre daar zou me écht wel meteen aan opvallen als die vies is. Ik zou zeker na zo'n ongelukje mijn tas hebben nagekeken.... Overigens weet ik niet of je tas echt vies is maar je kunt een leren tas altijd schoonmaken met leerreiniger. Misschien voor de geur wat Febreze ofzo?
Gewoon vragen. Kun je niet ergens een vrijblijvende offerte opvragen wat het kost om hem te reinigen? Het klinkt namelijk gewoon als een verzekeringskwestie