Ik ga ook morgen naar de eigenaar. Ik moet er wel een half uur voor rijden naar een ander filiaal van hem maar dat heb ik er voor over. Ik heb in totaal 231 euro betaald voor knippen, verven, droog föhnen, conditioner, shampoo en masker. Ik heb geen idee waarom ik hiervoor betaald heb, ik had erg lang gezeten, mijn kinderen zaten bij de oppas en schaamde mij om er weer wat van te zeggen. Ik had toen ook nog niet gezien dat het zo erg was..! Dat kwam pas toen mijn schoonzussen zich rot schrokken en deze foto's van mijn haar maakte. Ik hoop dat mijn man morgen mee kan! Hij is bezig om vrij te regelen
Wat erg! Ik ben wel benieuwd welke kapper dit was. Ik heb zelf zwart haar en wilde high lights. Dat hebben ze me toen afgeraden omdat mijn haar eerst ontkleurd moest worden, dat maakt echt heel je haar kapot. Nu heb ik low lights, dat gaat prima. Wat iemand anders als zei, met donker haar kan je eigenlijk nooit in 1x naar blond, heeft mijn kapster mij toen ook uitgelegd. Succes in ieder geval!
231 euro...wat een geld. Dat alleen is gewoon al onbeschoft. Of was het rob peetoom ofzo. Volgens mij vraagt hij nog niet eens zoveel
Als ik morgen niet goed geholpen word dan zal ik zeker de naam van hun bekend maken. Het was niet Rob Peetoom nee, was het hun maar want hun laten hun klanten bij voorbaat al niet met dit soort haar naar buiten lopen.. Mijn man kan helaas niet mee morgen en oppas kan ik ook niet zo snel regelen dus ik hoop dat wanneer ze de situatie zien (2 kleine kinderen mee ) dat ze dan wat makkelijker zijn en gewoon het geld terug geven zodat ik naar een ander kapper het kan laten herstellen.
Ik zou dan morgen ook echt een pet op zetten of haren in een knot of iets waaruit blijkt dat je echt niet zo over straat gaat.
Ik Denk dat de eigenaar je aanbiedt dat hij het gaat herstellen. Ze gaan echt geen geld terug geven zodat je het bij een ander kan herstellen. Daarmee zouden ze zeggen dat ze zelf geen goede kapper zijn
Schrik van de foto's zeg! Volgens consumentenrecht moet je de verkoper (in dit geval de kapper) een kans geven om het te herstellen. Tenminste, zo vat ik het op. Zorg er inderdaad voor dat je de eigenaar te zien krijgt. Als je aangeeft liever donker erover heen te doen ipv weer een blond, zullen ze er waarschijnlijk ook wel mee akkoord gaan. Lijkt mij ook gemakkelijker (weet het niet zeker, ben geen kapper). Als ze het niet naar wens maken, blijf voeg bij stuk houden! Jij staat in je recht! En een beetje kapper geeft zeker het bedrag terug van het verven, lijkt mij.... Post je na je kappersbezoek nog een foto?
Ik ben gewoon in shok! wat schandalig! En zoveel geld??? Pffff! Ik heb 4 weken geleden mijn haren geblondeerd (Ombre) zie foto, en dit heeft me totaal maar 70 gekost. Knippen, verven, haarmasker, model fhonen (zie foto). En ik ben er helemaal blij mee. Maar wat jammer Sdonya, ik zou het geld zeker terug vragen en naar een andere kapper gaan.
Wow prachtig!! Maar heb jij bruin haar van jezelf? Dat scheelt namelijk nogal met het blonderen. Zoals al eerder gezegd, hoe donkerder je haar hoe moeilijker het blonderen is. Ik heb toen een stuk afgeknipt haar laten blonderen en het zag er niet uit, was goud/geel en daarnaast leek het wel paardenhaar. Ik vind het zelf altijd onwijs zonde als mensen hun haar blonderen, het wordt vaak net touw en het is zoooo slecht ook. Het is wel mooi hoor, maar zou er zelf niet voor kiezen
Ben net terug en de eigenaar was echt heel boos op zijn personeel. Hij wil het voor mij herstellen want hij geeft nooit geld terug zegt hij.. Ik heb dus geen keus dan het laten herstellen, mijn man zegt dat ik het gewoon blond moet doen omdat ik anders zoveel geld uiteindelijk voor niks heb betaald. Ik laat het eindresultaat nog zien
Heb je topic gevolgd, echt balenvan je kapsel. Ik neem aan dat je hierna nooit meer teruggaat naar die kapsalon. Ik hoop dat ze het dit keer wel goed doen. X
Als hij het hersteld en er iets moois van kan maken dan vind ik het netjes opgelost. Je ging tenslotte voor een knipbeurt en een verfbeurt dat als de kapper het zo kan oplossen waarbij het resultaat alsnog naar je tevredenheid is dan snap ik dat hij geen geld terug geeft. Ik ben het verder ook eens met je man. Als hij dan toch gaat proberen het te herstellen dan zou ik ook je origineel idee aanhouden.
precies dit. en dan evt iets kleins of een bosje bloemen als compensatie voor alle narigheid. en jij gaat daar toch niet meer heen denk ik. dus een klant is hij toch wel kwijt