Wij zijn ook van ziggo naar telfort gegaan. Heb nu glasvezel via telfort en werkt allemaal prima. Standaard zitten er 2 aansluitingen in het pakket, maar 3 kan ook.
Wij hebben digitenne van kpn nog boven op onze slaapkamer en buiten onder het afdak.. werkt ook goed hoor alleen weinig zenders maar dat doet er niet toe
Eerst KPN gehad, de slechtste service ooit gehad. Ondanks dat we verder tevreden waren zijn we overgestapt. Ik wil nl fatsoenlijk geholpen worden als ik een vraag heb. Toen naar Ziggo. Super tevreden, maar duur en een nieuwe ontvanger kregen we niet. Bovendien vaak lange wachttijden bij de klantenservice. Sinds kort naar Telfort. Erg tevreden over alles! Internet is minder snel maar dat merk ik amper.
Ik heb nog een bijkomend probleem. Wij hebben een Sony tv van 4 jaar oud. Ten tijde van de aankoop was hij Ziggo gecertificeerd. Alleen sinds het samengaan met UPC is er iets verandert in hun instellingen wat de oudere (pff 4 jaar kom op) sony tv's niet kunnen verwerken. Het is een fout in de firmware van Sony. Alleen Sony heeft aangegeven geen nieuwe update uit te brengen voor deze oudere toestellen. Dus.....om alles perfect te laten werken moet ik een nieuwe tv gaan kopen omdat Ziggo iets verandert heeft. Wordt steeds gekker.
Ik had vorige week ziggo aangevraagd en gelukkig Gaat het niet door. Ze hadden me achternaam verkeerd ingevoerd Dus uiteindelijk weer gebeld konden ze door deze fout me pakket niet sturen en zou het weken duren voordat ik het wel zou krijgen Overigens vind ik de klantenservice ook waardeloos Ik heb nu xs4al besteld en dat krijg ik volgende week
Telfort is kpn........ Ik heb ook kpn, en inderdaad in combinatie met mobiel vaak voordeliger. Digitenne zou ik als 3e tv gebruiken, niet om elke dag tv mee te kijken (tenzij het niet anders kan, bv in het buitengebied)
Wij hebben alles van kpn zelfs ook mobiele telefonie van kpn. Krijg je inderdaad een hoop voordeel mee. Wij zijn erg tevreden en hebben nooit storing.
Wij zitten bij Ziggo, al jaren. Eigenlijk geen problemen behalve die keer dat het kastje stuk was. Internet is lager gegaan qua snelheid en ook geen problemen mee.
Wij zijn ook weggegaan bij ziggo ivm de vele storingen e.d. zitten nu bij XS4ALL, tot nog toe niks op aan te merken. gratis installatie, tenzij ze gaten moeten boren e.d. Goede service tot nog toe en geen storingen
Telfort. Mijn vriend werkt bij XS4ALL en die zegt dat Telfort onderdeel is van KPN en net zo goed maar dan stuk goedkoper. Dus in m'n nieuwe huis krijg ik Telfort. Voor mij geen Ziggo meer
Wij werden ook gek van UPC. De ene storing na de andere, buiten onze schuld, waar ze wel steeds stiekem een tekening voor stuurden (die we na een boos telefoontje niet hoefden te betalen). Overgegaan naar Tele2. Nooit meer problemen gehad. Super-service, zelfs voor zaken die officieel niet bij hun liggen. Zo hebben ze me telefonisch een keer heel goed geholpen omdat ik als computer-analfabeet internet niet werkend kreeg. Lag aan de computer, niet aan de verbinding, dus officieel niet hun probleem. Toch geholpen, stap voor stap. En niet zo'n belachelijk bedrag per minuut als je de helpdesk belt! Ook heel fijn.
Ziggo. Geen problemen na de fusie/overname. Als ik zou overstappen, zou ik voor glasvezel gaan en zonder tv. XS4ALL zou ook een grote kanshebber zijn.
Tele2 internet en tv. Huis telefoon hebben we niet. Ook allebei een abo bij Tele2. Nooit geen problemen, de overige providers vind ik gewoon te duur.
Nu nog alles in 1 van KPN, maar vanaf december gaan we over naar alleen internet en gaat de tv en telefoon eruit. We kijken alleen nog maar Netflix, popcorn, uitzendinggemist e.d. aangezien we de reclames helemaal zat zijn. Scheelt toch weer 30 euro per maand. Vaste telefoon gebruikten we toch al niet.
Degenen die van Ziggo naar iemand anders zijn gegaan... merken jullie iets aan de snelheid van je internet? Ziggo gaat via de kabel en de ander aanbieders gaan via de telefoonlijn (tenzij je glasvezel hebt maar dat ligt hier nog niet).
Wij zijn dit jaar van tv los en internet los naar Connect Complete & Play Start van Ziggo gegaan. Voornamelijk omdat onze televisie met digitenne van Kpn al-tijd stoorde (hoeft maar een auto of scooter langs te komen, of soms niet eens) en omdat het internet van Online niet echt snel was. Internet en tv via Ziggo is via kabel als ik het goed heb en het internet is sowieso een stuk sneller (120 down / 12 Mbit/s up) Volgens mij hadden we van Online het 'Extra'-pakket (tot 30 Mb/s down, 3 Mb/s up). Dat scheelt een hele hoop, Ziggo gaat een stuk sneller. Ik was bij Online wel erg tevreden over de klantenservice en alles er omheen, was vrij goedkoop uiteindelijk en mensen waren erg behulpzaam en dachten fijn mee. Mijn vriend is erg thuis in al die internet- en snelheidstermen en koos dus deze van Ziggo. Voor hem is snel internet belangrijk en deze van Ziggo was duidelijk het snelst. Geen Digitenne o.i.d. meer was voornamelijk mijn wens, dus voila
Voor ik KPN had had ik ziggo. Ik heb bij KPN 50Mbit en die haal ik ook gewoon. Bij ziggo had ik 30Mbit. Ik merk dus geen verschil. Maar dat is alleen zo als je ook vdsl kan krijgen. Als je alleen adsl kan krijgen ga je er op achteruit.
M'n zoontje heeft digitenne op z'n kamer, werkt prima geen storing. Andere tv's hebben een ander kastje met meer zenders