Nee bijna 23 uur vind ik echt te laat! Eigenlijk vind ik dat 20:00/21:00 de maximale tijd is. Soms lig ik er echt optijd in (ik heb een nachtbrakertje). Tenzij je zelf die keuze gemaakt hebt voor een late bezorging (22:00 uur).
Nee, ik had nergens voor gekozen. Standaard bezorging de volgende dag maar verder geen mogelijkheid tot tijdskeuze. Nou ik wacht het gewoon nog even af voor nu.
Nee dat is echt geen normaal tijdstip!! Al verbaast het me niets van DHL. Die komen ook wel eens gewoon niet, een paar dagen later of met de helft van je bestelling en dat de andere helft naar Groningen is gestuurd. Hier hebben ze het gepresteerd om twee dagen te laat te komen, op een dag dat we weg waren, en het pakketje gewoon voor de deur neer te zetten en weg te gaan. Heel bizar!
En bingo, het pakketje schijnt beschadigd te zijn en is terug naar het depot. Geen woord over gerept naar mij. Ik moest overal zelf achteraan bellen. Wat een piep bedrijf :x Gelukkig drie pluimen voor het bedrijf waar ik de adapter had besteld die stuurt vandaag nog een nieuwe met als hoop dat die wel morgen wordt geleverd en dat helemaal kosteloos.
DHL, praat me er niet van. Ik had laatst iets online besteld. Moest uit Spanje komen, maar met DHL-24uurs service zou het er dus binnen (jaja) 24 uur zijn. Vanuit Spanje hebben ze het eerst naar Leipzig gestuurd. Daar heeft het een dag in depot gelegen. Toen naar Brussel. Wederom een dag in depot gelegen. Dag later richting Amsterdam en weer een dag later pas bij ons. 24uur service, jaja...
Ik had het vorige week ook. DHL kwam niet en de dag erna gebeld ze waren langs geweest maar ik was niet thuis. Was speciaal de hele dag thuis gebleven omdat ik het pakketje echt nodig had. Ook geen briefje in de bus. De dag erna kwam het pakketje wel.
We zouden eigenlijk een email met een link naar dit topic moeten sturen naar DHL Zo te lezen ben ik dus niet de enige. Nieuwe adapter is onderweg, ligt nu in het sorteercentrum in Amsterdam. Hopelijk komt hij dan deze keer wel echt vandaag. Ben benieuwd.
Hier 3 weken geleden op een vrijdag om 17:00 gebeld waar het pakketje bleef want de track en trace deed het niet. Ze kon de exacte tijd niet vertellen, maar we konden het pakketje nog tot 21:00 uur verwachten. Maandags nog niks ontvangen dus bericht gestuurd waarna ze melde dat het pakketje wel bij ons afgeleverd was. De volgende dag zagen we een zeiknat vies pakket bij de zijdeur liggen. Niet handig als dat met je adapter ook het geval is. Op woensdag had ik een nieuw pakket ontvangen, maar had er dus inmiddels 2. Waarvan 1 vieze. Wat een gedoe je dan krijgt om weer dat andere pakket kwijt te raken...pfff. Afgelopen woensdag is hij eindelijk opgehaald, maar heeft me heel wat telefoontjes en mailverkeer bezorgd.