Brillen24: Brillen winkel - Herenbrillen - Damesbrillen - Zonnebrillen Hoef je niet naar een winkel. Je kunt de bril online (jawel) 'passen' :') En terug sturen als t niet goed is. Dat lijkt me wel wat voor jou.
Wat ik me dan altijd afvraag... waarom vraag je zoiets aan wildvreemde niet-brilverkopers op internet? Vraag het gewoon in de winkel, het lijkt me veel vermoeiender om zich door 15 pagina's antwoorden te worstelen die uiteindelijk nooit de juiste antwoord op je vraag kunnen geven. Want weten wij veel of Pearle de bril wel of niet zal vergoeden, je zult toch alsnog bij hen moeten aankloppen..
Misschien heb je gewoon pech met brillen. Heb ik ook weleens, pech dan. Hopelijk komt de brillenzaak je tegemoet en anders is het een wijze les voor de volgende keer. Voor de dames die het irritant vinden dat TS elke keer een topic opent. Je kunt haar ook op 'negeren' zetten. Dan zie je haar topics niet voorbij komen.
Dat zullen ze toch niet doen, want deze dames houden van sensatie en onrust veroorzaken. Dat gebeurd in wel meer topics van andere leder hier, het zijn ook altijd dezelfde. Ik vind het niet erg hoor, moet er alleen om lachen 😀
Ik las er even doorheen en had toen geen zin meer om verder te lezen.. Ik heb mijn laatste bril ook niet opgehouden toen ik hem ophaalde, meldde gelijk aan een beetje duizelig te worden van de glazen tijdens het passen, na een week of 2 ben ik teruggegaan want ik had er ondertussen een flinke migraine aanval van gekregen.. Toen hadden ze me opnieuw ingeboekt en mijn ogen ge-retest en bleek mijn sterkte aan een kant te sterk afgesteld te zijn.. Gelijk opnieuw opgestuurd en nieuwe glazen erin laten zetten.. Niks extra's hoeven te betalen, geen gezeur en ik kreeg eindelijk na 7 jaar een fatsoenlijk antwoord wanneer ik mijn bril moest dragen.. Ik heb namelijk een leesbril, iets waar iedereen de afgelopen 7 jaar daarvoor niet duidelijk kon zijn dus gebruikte ik mijn bril ook nog eens verkeerd! Nu gebruik hem dus eerder om kleine letters op mijn telefoon te lezen dan wanneer ik op ons giga tv (zijn allemaal gigantisch en al helemaal tov mijn mama's oude vierkante tv hahaha) wat zit te kijken! Ik zou me trouwens ook opgedrongen voelen om daar niet goed naar te kijken zo kort voor sluitingstijd! Vind het ook raar dat hun het niet is opgevallen, god weet had je gewoon geen goed licht in de winkel om het goed te kunnen zien!
Gister was het koopzondag, maar de Pearle hier was niet open.. Vandaag zijn ze van af 13:00 uur geopend dus ik ga er vanmiddag eventjes langs
Omdat ik niet snap dat je het niet opgelost hebt met specsavers! Dat vind ik vaag. Je gaat toch geen nieuwe bril kopen als specsavers het eerst op kan lossen. Was je meting verkeerd of hebben ze het er fout in geslepen? De meting heb je toch zelf gedaan bij specsavers, ze vragen wat beter is en o kom je op een recept. Dus het blijft vaag. Maar goed, de vorige keer deed je ook niets met adviezen en gaf je geen antwoord op vragen. Andere vraag, wat zei pearl? Mag hopen dat je inmiddels terug bent geweest.
Dan komt er weer een nieuw topic Maar ik vraag me nog steeds af hoe ts het heeft afgehandeld met specsavers... hebben ze gewoon gezegd pech we doen er niets meer aan? En ben je daarom naar pearl gegaan? Jammer dat je hierop niet meer reageert.
Wat fijn dat het goed is opgelost! Ik zou met je andere bril ook terug gaan naar specsavers. Hier ook gehad dat de as niet klopte en dan blijft alles slecht zichtbaar. Is keurig opgelost en heb nieuwe glazen gekregen. Is daar ook topservice!