Nieuwe bril gekocht, zwaar beschadigd, heeft terug gaan zin?

Discussion in 'De lounge' started by Ssaarr, Jan 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1LittleWish

    1LittleWish Actief lid

    Apr 2, 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. amdaa

    amdaa VIP lid

    Mar 28, 2015
    9,670
    11,009
    113
    Wat ik me dan altijd afvraag... waarom vraag je zoiets aan wildvreemde niet-brilverkopers op internet?
    Vraag het gewoon in de winkel, het lijkt me veel vermoeiender om zich door 15 pagina's antwoorden te worstelen die uiteindelijk nooit de juiste antwoord op je vraag kunnen geven.
    Want weten wij veel of Pearle de bril wel of niet zal vergoeden, je zult toch alsnog bij hen moeten aankloppen..
     
  3. Patty82

    Patty82 Bekend lid

    Sep 8, 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Misschien heb je gewoon pech met brillen. Heb ik ook weleens, pech dan. Hopelijk komt de brillenzaak je tegemoet en anders is het een wijze les voor de volgende keer.

    Voor de dames die het irritant vinden dat TS elke keer een topic opent. Je kunt haar ook op 'negeren' zetten. Dan zie je haar topics niet voorbij komen.
     
  4. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    Apr 18, 2011
    1,300
    2
    38
    Dat zullen ze toch niet doen, want deze dames houden van sensatie en onrust veroorzaken. Dat gebeurd in wel meer topics van andere leder hier, het zijn ook altijd dezelfde. Ik vind het niet erg hoor, moet er alleen om lachen 😀
     
  5. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Hoe is het afgelopen bij de opticien, TS ?
     
  6. void

    void Fanatiek lid

    May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Ik las er even doorheen en had toen geen zin meer om verder te lezen.. Ik heb mijn laatste bril ook niet opgehouden toen ik hem ophaalde, meldde gelijk aan een beetje duizelig te worden van de glazen tijdens het passen, na een week of 2 ben ik teruggegaan want ik had er ondertussen een flinke migraine aanval van gekregen.. Toen hadden ze me opnieuw ingeboekt en mijn ogen ge-retest en bleek mijn sterkte aan een kant te sterk afgesteld te zijn.. Gelijk opnieuw opgestuurd en nieuwe glazen erin laten zetten.. Niks extra's hoeven te betalen, geen gezeur en ik kreeg eindelijk na 7 jaar een fatsoenlijk antwoord wanneer ik mijn bril moest dragen.. Ik heb namelijk een leesbril, iets waar iedereen de afgelopen 7 jaar daarvoor niet duidelijk kon zijn dus gebruikte ik mijn bril ook nog eens verkeerd! Nu gebruik hem dus eerder om kleine letters op mijn telefoon te lezen dan wanneer ik op ons giga tv (zijn allemaal gigantisch en al helemaal tov mijn mama's oude vierkante tv hahaha) wat zit te kijken!

    Ik zou me trouwens ook opgedrongen voelen om daar niet goed naar te kijken zo kort voor sluitingstijd! Vind het ook raar dat hun het niet is opgevallen, god weet had je gewoon geen goed licht in de winkel om het goed te kunnen zien!
     
  7. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    Apr 18, 2011
    1,300
    2
    38
    Gister was het koopzondag, maar de Pearle hier was niet open.. Vandaag zijn ze van af 13:00 uur geopend dus ik ga er vanmiddag eventjes langs
     
  8. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    Oct 6, 2015
    16,382
    12,679
    113
    Natuurlijk moet je terug gaan, succes!
     
  9. Moppiemuis

    Moppiemuis Fanatiek lid

    Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Omdat ik niet snap dat je het niet opgelost hebt met specsavers! Dat vind ik vaag. Je gaat toch geen nieuwe bril kopen als specsavers het eerst op kan lossen.
    Was je meting verkeerd of hebben ze het er fout in geslepen?
    De meting heb je toch zelf gedaan bij specsavers, ze vragen wat beter is en o kom je op een recept. Dus het blijft vaag.
    Maar goed, de vorige keer deed je ook niets met adviezen en gaf je geen antwoord op vragen.

    Andere vraag, wat zei pearl? Mag hopen dat je inmiddels terug bent geweest.
     
  10. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    Apr 18, 2011
    1,300
    2
    38
    Ik ben bij Pearle geweest.
    De bril word volledig vervangen. Montuur en glazen.
    Top service
     
  11. Zara75

    Zara75 VIP lid

    Jul 10, 2007
    12,035
    6,139
    113
    Happyland
    Goed zo, probleem opgelost!:)
     
  12. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Wat fijn voor je!
     
  13. merah

    merah VIP lid

    Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Eind goed, al goed.
     
  14. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Dat is netjes!
     
  15. Mooi!
    Nu maar hopen dat bij vervanging er geen verkeerde glazen in geplaatst worden...
     
  16. Imensa

    Imensa Fanatiek lid

    Oct 23, 2014
    2,463
    18
    38
    Merken we snel genoeg.
     
  17. lellebel2

    lellebel2 Fanatiek lid

    Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahhhaa :D
     
  18. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    Dan komt er weer een nieuw topic ;)

    Maar ik vraag me nog steeds af hoe ts het heeft afgehandeld met specsavers... hebben ze gewoon gezegd pech we doen er niets meer aan? En ben je daarom naar pearl gegaan? Jammer dat je hierop niet meer reageert.
     
  19. sieppie

    sieppie Niet meer actief

    Wat fijn dat het goed is opgelost!

    Ik zou met je andere bril ook terug gaan naar specsavers. Hier ook gehad dat de as niet klopte en dan blijft alles slecht zichtbaar. Is keurig opgelost en heb nieuwe glazen gekregen. Is daar ook topservice!
     
  20. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    Apr 18, 2011
    1,300
    2
    38
    Zeker weten, dan zal jij ook vast weer reageren of niet? 😉
     

Share This Page