Ik ga al jaren naar specsavers. Hele aardige behulpzame mensen, kan het iedereen aanraden. Ik heb 2 jaar terug door eigen toedoen mijn bril gesloopt. Heen gegaan met het verhaal en met de vraag of hij nog te maken viel. Na 2 dagen werd ik opgebeld dat mijn bril helaas niet meer te maken was. Ze hadden nu mijn glazen overgezet in een zelfde montuur. Waren geen kosten aan verbonden ondanks ik zelf op mijn bril was gaan zitten. Als dat geen goede service is weet ik het ook niet meer.
Super service is dat inderdaad! (haha op je bril gaan zitten ) Daarom ben ik ook erg benieuwd waarom ts nu een nieuwe bril heeft gekocht bij een andere winkel en wat specsavers heeft voorgesteld. Of ben je niet meer teruggegaan naar specsavers ts?
Had je je bril niet op? TS, wat fijn dat het opgelost is. Na al die pech met brillen mag het nou eindelijk wel eens mee gaan zitten he?
Je wordt hier wel heel erg in de zeik genomen Saar. En vind het knap van je dat je ook gewoon serieus blijf antwoorden.
Ja ach, het zegt niks over mij maar over hun 😊 Het zijn ook altijd dezelfde die zo reageren. Interesseert me echt niks, ik blijf lekker door gaan, ik doe niks verkeerd
Ik vind het ook zeer kinderachtig idd. Stel dat jullie nou in een groepje bij elkaar hadden gestaan bijv bij het schoolplein en 1 dezelfde moeder komt weer met een soortgelijk hetzelfde verhaal. Zouden jullie dan met een hele groep vrouwen zulke kinderachtige dingen tegen die andere moeder gaan zeggen? Wat voor niveau zitten jullie zeg...
Kleutergedrag, ik heb het al eerder gezecht en top dat saar er boven blijft staan, en vooral dat het is opgelost. En voor de dames die zo kinderachtig doen, ga terug naar de kleuterschool.
Nu doe je kleuters tekort. Die weten zich vaak beter te gedragen. Het gedrag van deze dames, overigens altijd dezelfde, is niet echt kinderachtig te noemen maar sneu. Ken je dat..volwassenen vrouwen die zich graag puberaal gedragen? Dat is toch best een beetje zielig? TS fijn dat het opgelost is!
Ik ga me niet mengen in een hele discussie, maar ik heb wel een oprechte vraag, die volgens mij ook al eerder is gesteld. Als ik het goed begrijp heb je bij Specsavers een bril aangeschaft via je verzekering die achteraf niet goed bleek te zijn. De bril van Pearle heb je zelf moeten bekostigen, toch? Ben je nog wel terug gegaan naar Specsavers met je bril? Kan me toch niet voorstellen dat je zelf diep in de buidel gaat tasten voor een nieuwe bril, terwijl het wellicht ook via Specsavers en dus via je verzekering had gekund. Maar ik ben niet zo actief hier op het forum, dus wellicht dat deze vraag al is beantwoord..
Ja, en dit zijn voor het overgrote deel moeders.....die hun kinderen een goed voorbeeld horen te geven....
Ik Lees al even mee, maar ik ben echt serieus benieuwd wat je met je bril van specsavers hebt gedaan? Ben je daarmee terug gegaan? Waarom heb je daar geen andere glazen in laten zetten? Deze vraag is al heel vaak gesteld waarom antwoord je daar niet op ts?
Daar heb ik al antwoord op gegeven. Die hele bril is niet goed, neusbrug doet zeer, glazen niet goed. Specsavers wil alleen nieuwe glazen er in doen. Heb ik dus niks aan, vandaar een nieuwe bril en nooit meer naar specsavers
Even kijken of ik t nu nog begrijp. Je eerste bril van pearle was niet goed. Toen bij specsavers een nieuwe uitgezocht eb deze blijkt beschadigd. Pearl lost t probleem nu op, specsavers geeft alleen nieuwe glazen en nu koop je weer een nieuwe bril? Als ik t goed begrijp heb je dadelijk dan 4 brillen? 1 foute van pearl 1 goede van pearl 1 beschadigde van specsavers En een nieuwe bril? Heb niet alle pagina's terug gelezen vandaar dat ik t mis kan hebben hoor.
Dat de neusbrug zeer doet betekend dat de bril niet goed afgesteld is. Ligt niet aan het montuur maar de afstelling