Hoi dames! Graag zou ik jullie mening willen horen over het volgende: Wij hebben eind november (2015) een geote bestelling geplaatst via de fysieke Prenatal winkel. Uiterlijk week 52 zou alles binnen zijn. We zijn toen aan het einde van deze week zelf maar langs gegaan, omdat we nog niks hadden gehoord (we moesten toch die kant op). Alles was binnengekomen, m.u.v. een grijze meegroeistoel. Hij zou waarschijnlijk met de volgende levering, een week later, wel meekomen en wij zouden gebeld worden. Prima. Inmiddels is het weer een aantal weken geleden en ben ik zelf afgelopen maandag maar eens gaan bellen met het betreffende filiaal. De medewerkster ging meteen voor mij bellen met het hoofdkantoor en zou mij binnen een halfuurtje terugbellen. Na anderhalf uur nog niks gehoord. Ik zelf maar weer bellen. Kreeg ik het verhaal te horen dat ze pas de volgende dag meer zou weten van het hoofdkantoor. In datzelfde telefoongesprek wilde ik -toch nog- een nieuwe kinderwagen bestellen. Zou moest die uit een ander filiaal halen en zou mij diezelfde dag nog terugbellen. Inmiddels is het woensdag en nog steeds niks... Ben ik nou zo'n zeur of is dit gewoon niet zo netjes?
Ik vind dit echt niet netjes. Je wacht al een paar weken langer dan afgesproken en ze hadden je op zijn minst op de hoogte kunnen houden.
Ik vind je absoluut geen zeur. Kan natuurlijk altijd gebeuren dat ze door drukte niet de gelegenheid hebben gehad om te bellen, maar dan had ik gisteren toch zeker een telefoontje van ze verwacht. Ik had gisteren zelf alweer aan de telefoon gehangen denk ik.
Je bent zeker geen zeur. Ik zou zelf bellen. Je mag wel wat meer van ze verwachten, het gaat tenslotte niet om een setje slabbetjes..
Ik vind je geen zeur, dit is geen service. Ik zou dit gebruiken om extra korting te krijgen. Is mij eerder ook gelukt bij Prenatal
Zeker geen gezeur. Als ik de webshop van Prenatal zo bekijk vind ik ook dat veel artikelen uitverkocht zijn. Zou het misschien niet goed gaan daar?? Zet je wel aan het denken. Ook mbt garantie etc
Ik had het nummer van het hoofdkantoor gelijk even opgevraagd en daar direct zelf naartoe gebeld en dan ook even erop wijzen dat ze in die pruts winkel niet de moeite nemen om je terug te bellen terwijl ze dit zeggen wel te doen.. Ik vind het zelf namelijk geen moeite om morgen of over een week zelf terug te moeten bellen maar dat ze dan zeggen dat ze je terug bellen en doen het dan vervolgens helemaal niet dat vind ik echt niet netjes!
Dit is echt niet netjes! Moet zeggen dat ik wel vaker wat klachten hoor over prenatal. Mag hopen dat je al wel enkele dingen zoals kamertje enzo hebt. Zou ook nu het hoofdkantoor maar gaan inschakelen. En zij dit probleem laten oplossen! Succes ermee
Ben toch blij dat ik geen zeur ben of te veel verwacht, haha. Bedankt voor jullie reacties Inmiddels hebben ze vandaag dan eindelijk gebeld (misschien hebben ze dot topic gelezen? ) Maar het enige wat mevrouw zei is dat ze op zoek waren naar de kinderwagen om die uit een ander filiaal te halen. Maar niks over de stoel... Ik weer dat ze vrijdagochtend hun vaste leveringsdag hebben dus ik bel 's middags nog een keer. Als 'ie dan nog niet binnen is haal ik 'm wel ergens anders. Heb al hele leuke gezien hihi. En gelukkig hebben we voor de rest alles hoor! Dit is gewoon erg vervelend. Zou het wel leuk vinden als m'n dochtertje lekker bij ons aan tafel kan zitten (nouja, meer liggen) als wij koken/eten. Gelukkig hebben we nog een paar weken! Hoop ik
Ik lees hier zo vaak klachten over prenatal dat wij er niks hebben durven bestellen. Hopelijk loopt alles goed voor je af.
Op zich is het een heel fijn bedrijf hoor! Ik heb meerdere (kleine) bestellingen gedaan via de webshop en die zijn altijd keurig binnen gekomen, en op tijd! Alleen wanneer je via de fysieke shop gaat bestellen gaat er dus best veel fout en dat is erg jammer! Alsof ze er onbekwaam winkelpersoneel neerzetten
Ik zou nog een laatste keer bellen en anders gewoon lekker ergens anders bestellen. Het is een hele hoop geld dat je uitgeeft dus daar mag je best wat meer service voor verwachten. Zelf achter je bestelling aan hobbelen vind ik daar niet echt bij passen.
Is ons nu ook gelukt! Bedankt voor de tip, had er nog helemaal niet aan gedacht! Stoel én kinderwagen komen allebei uit filiaal Breda ipv via het hoofdkantoor. Hopelijk komt 't as vrijdag binnen, maar doordat ze daar blijkbaar dicht gaan door de carnaval kan het ook een week later zijn. Ik ben benieuwd...