Als je dit nu eerst door een schoenmaker laat doen en het blijkt mislukt te zijn, dan maakt dat toch niet uit. Je moet hem toch stuk knippen voor de foto. Niemand die ziet of dat wel of niet gelukt is, toch?
Dit zou ik idd kunnen doen. Maar aan de andere kant. Een schoenmaker kost geld, ik weet niet hoeveel hij hiervoor zou vragen, dat terzijde. Als het mislukt bij de schoenmaker ben ik mijn geld kwijt, want dit krijg ik niet terug. Ik krijg nu een vergoeding voor mijn tas van het bedrijf, dit is toegezegd. Verder zit ik gewoon netjes binnen de garantietermijn. Zou het buiten de garantietermijn vallen en/of zou ik geen vergoeding krijgen, dat zou ik dit wellicht proberen.
Normaal gesproken krijg je de dagwaarde van een product terug. Dus, wat een tas nu kost als je hem opnieuw zou kopen. Dat is 350. Je hebt hem dan ook al ruim een jaar. Edit: we waren tegelijk. Heel fijn! Scheelt toch weer
Denk vanwege fraude. Anders zou je een tas kunnen kopen, de naad losmaken en vervolgens je aankoopbedrag terug kunnen krijgen. Je tas kan je dan weer laten maken bij de schoenmaker. Zo heb je dan een gratis tas. Dit is de enige reden die ik kan bedenken. Trouwens net een mail ontvangen. Ik krijg mijn volledige aankoopbedrag terug.
Je beseft dat een schoenmaker qua kosten op misschien 20 euro gaat uitkomen. Dat zou ik wel gedurfd hebben. Maar je krijgt volledige aankoop terug ok.
Dat dus! Zoveel kost dat niet. Heb je verder geen gezeur en als je een tas van ruim 400 euro kan besteden lukt het vast om dat te betalen😉 Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om hem kapot te knippen in ieder geval.
Ik zou hem bij een Turkse kledingmaker brengen die kunnen dingen super maken. Het zal je hooguit 20 euro kosten en dat is minder dan het verlies wat je hebt op je tas als je hem moet verknippen.
Jeey wat een aanname zeg, wie zeg dat ik de tas zelf gekocht hebt?! En waar staat dat er gezeur is om de tas? En om nog maar verder in te gaan op je bericht. Waarom zou ik 40 euro voor de schoenmaker betalen, terwijl ik een volledige refund van het bedrijf krijg. Dan kost mijn tas geen 400 euro maar 440 euro. Ik zou dan wel een dief van mijn eigen portemonnee zijn. Misschien is dat ook wel heel raar van mij. Dat ik gebruik maak van mijn garantie en het aanbod om mijn geld terug te krijgen. Als ik een aantal dames hier mag geloven zouden zijn liever nog eens 40 euro extra uitgaven en de tas naar een schoenmaker brengen. Dat kan en mag natuurlijk ook. Daar is een ieder vrij in.
Ergens is het toch ook wel leuk om een tas van 400 euro te mogen verknippen zeker als je al je geld terug krijgt lijkt me echt super om te doen en dan daarna lekker een nieuwe tas uitzoeken Geen probleem hoor haha On topic. fijn dat je je geld terug krijgt. Had inderdaad niet raar geweest dat je na een jaar minder geld terug krijgt. Hier werkt dat ook zo volgens de CBW garantie.
Ik ook. En omdat ik het gewoon niet over mijn hart zou verkrijgen... helemaal niet als ik hem gekregen had. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde!
Ik had hem mooi voor 20 euro bij de schoenmaker laten maken. Kans dat het mislukt is klein en zo ja dan kan je hem altijd nog verknippen. Zien ze toch niet. Enneh, zou echt nooit die tas verknippen voordat ik mn geld terug had. Heb je je tas verknipt en dan krijg je om wat voor een rede dan ook je geld niet Ze kunnen garanties geven maar als ze het geld om wat voor een rede dan ook niet terug storten dan heb je niks. En je gaat er niet zomaar even langs
Oei blijkbaar heb ik te fel gereageerd gezien je reactie. Zo was mijn bericht zeker niet bedoeld. Excuses dan hiervoor. Mijn aanname dat je de tas zelf gekocht hebt komt door de eerste zin: quote " Ik heb in Dubai een tas gekocht." Ten tweede wist ik op het moment van reageren nog niet dat je het volledige bedrag terug zou krijgen. En tot slot denk ik dat het bij een gemiddelde schoenmaker geen 40 euro kost om het te laten repareren. Dan nam ik aan dat je de tas wel gaaf vind en dan met het verschil in prijs zou ik dan voor een paar euro de tas laten repareren en er vervolgens nog lekker van genieten, omdat ik het zonde zou vinden om hem kapot te knippen en nog minder geld terug te krijgen ook. En met gezeur zeg ik niet dat jij dat zelf zegt! Dat zou ik het vinden om over en weer te moeten mailen of bellen om het eens te worden. Nogmaals mijn reactie was zeker niet lomp of bot bedoeld, maar ik vind wel dat je zelf best fel reageert. In ieder geval fijn voor je dat je het volledige bedrag toch kan terugkrijgen als dat is wat je wil. Edit ik zie nu dat mijn reactie idd later staat dan het bericht waarin je zegt dat je het volledig terugkrijgt. Dat bericht van jou zag ik toen ik reageerde alleen nog niet staan. Oeh en ik zou het toch echt niet kunnen om hem kapot te knippen. ...zo zonde😉
Ik zal de tas ook met heel veel pijn in mijn hart verknippen. Verder heb ik de tas gekregen van mijn man en hem gevraagd wat te doen. Hij vond dat ik voor de Refund moest gaan. De reden hiervoor is dat ik recentelijk een nieuwe tas heb gehad. Dit omdat mijn 'oude' tas te groot en te zwaar is. Na een paar uur krijg ik last van mijn schouders. Veel zou ik de tas toch niet meer gebruiken dus mede daardoor is deze oplossing ideaal. Wat betreft de terugbetaling vind ik dit ook eng. Maar ik heb alles zwart op wit en het is een groot modemerk. Dus ik ga ervan uit, dat het goed komt.
Ik reageerde idd een beetje fel omdat ik je bericht een beetje denigrerend vond. Maar kennelijk was er gewoon sprake van miscommunicatie. Ik ben niet gehecht aan de tas, vind hem veel te zwaar, te groot en niet praktisch. Mede daardoor kan ik me wel vinden in de Refund. Als ik mijn tas echt helemaal het einde had gevonden was ik misschien wel naar de schoenmaker gegaan.