Dames na al jullie reacties begon ik me ook zorgen te maken. Vanochtend moest ik in de stad wezen en ben toen voor de zekerheid ook de winkel binnen gelopen om het na te vragen. Ze vertelde dat ze normaal gesproken in de winkel de tas terug nemen en zij het ook moeten vernietigen van het hoofdkantoor. Omdat ik het in Dubai (franchise) heb gekocht kunnen zij de tas niet terug nemen. Vandaar dat het bij mij via de klantenservice loopt. Ik zal blij zijn als het geld eenmaal op mijn rekening staat.
Hoi dames, hierbij een update. Ik heb het geld inmiddels ontvangen. Voor de dames die benieuwd zijn naar de tas, zie foto. voor de dames die het merk wilde weten. Het is een Michael Kors.
Soms is het ook nog zo, dat als je hem laat maken bij de schoenmaker, je de bon even naar hun( bedrijf Dubai) mailt en dat bedrag terug krijgt. Win-win situatie toch want ik begrijp dat je verder wel tevreden bent over de tas? Is maar een suggestie hoor... * Oeps... Te laat...
Is het geen optie om de helft vab het bedrag terug te vragen en aan te geven dat je hem daar dan zelf voor laat maken bij een vakman in de buurt? Jij blij, zij blij 😉 Denk ik. Edit: oeps dat wordt nu wel een hoop werk nu je er zelf de schaar in hebt gezet 😂
Nee, daar doen ze niet aan. Daarnaast was de tas eigenlijk een miskoop. Te groot, te zwaar en hij zakte in. Dus ik ben wel blij met de geboden oplossing. Zou het mijn lievelingstas zijn geweest, dan had ik hem wel naar de schoenmaker gebracht.