hoi dames, Het is weer zover, ik mag mijn abonnement verlengen. Ik zit nu bij t-mobile en betaal 19 euro per maand voor onbeperkt bellen en 1 GB internet. als ik verleng naar hetzelfde moet ik ineens 28!! euro gaan betalen. Ik heb dus net gebeld of we nog iets met de prijs konden doen. Nu stelde hij een abonnement voor met 500 minuten en 1 GB voor 16,95. Prima prijs, maar ik twijfel over de minuten.. ik zit meestal rond de 400 en ik ben 1 keer over de 500 gegaan.. ik betwijfel dus of dit slim is aangezien wij geen huistelefoon oid hebben. Nu heb ik zitten kijken, en bij simpel kan ik voor 10 euro per maand hetzelfde abonnement afsluiten, onbeperkt bellen en 1 gb internet en 15 euro voor onbeperkt bellen en 2 gb internet(hier gaat mijn voorkeur naar uit) Maar tja.. ik twijfel, omdat dat alleen via internet gaat, als er eens een keer wat is kan je niet even naar de winkel... Waar ik dat nu met t-mobile wel kan. Zoals met de vriendenkorting waar elke keer gezeik mee was en nu dan eindelijk geregeld is. Ik ben een beetje huiverig voor evt problemen oplossen via het internet of telefoon...en twijfel dan ook enorm of ik wel moet overstappen.. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met simpel? Mijn moeder heeft simpel, sinds een half jaar ongeveer en dat bevalt haar goed, maarja zij is de enige die ik ken. Zou het toch heel fijn vinden om meer ervaringen te lezen!
Ik ben ook tevreden simpel gebruiker! Altijd netjes hetzelfde maandbedrag. Mocht ik bijna over de bundel gaan dan krijg ik sms'jes. En bereik ook prima.
Nou... Dat is een goede vraag.. Ik dacht dat je altijd actie MOET ondernemen? In de zin van verlengen of opzeggen..?
Het ligt aan de voorwaarden van je vorige abonnement. Soms zitten in je maand prijs kortingen die een bepaalde duur hebben bv twee jaar of zo dan ga je dus na die twee jaar omhoog in prijs wanneer je het abonnement door laat lopen. Soms is dit niet zo dus dat zou je moeten na kijken in je abbonements voorwaarden.
Dat zal in je my t-mobile omgeving of contract staan. Als er bv staat 24 maanden 5 korting, ga je dus automatisch meer betalen wanneer je contract eindigt. Sommige providers hebben geen actie periode maar 'gewoon' een goedkopere prijs. Die wijzigt dus ook niet. Als het zo is dat je na afloop meer gaat betalen zou ik het wijzigen. Als dst niet zo is zou ik het laten doorlopen, dat mag gewoon. Ik kom klanten tegen die al 10 jaar hetzelfde abonnement hebben, bv mensen die geen internet gebruiken. Mijn moeder heeft ook al 5 jaar hetzelfde abonnement (2,75 voor 200 min hahaha)
Hey meid! Ik heb ook Simpel abonnement, betaal 10 euro per maand voor 1GB en onbeperkt bellen en smsen, tot nu toe geen problemen gehad... lekker goedkoop!