Dag meiden, Ik vroeg mij af of iemand mij hier verder mee kan helpen. Op 28 mei heeft prenatal onze buggy opgestuurd voor garantie. Ons werd aangegeven dat we er waarschijnlijk 3 weken zonder zaten. Dat vond ik al te veel. We zijn nu 7 weken verder en nog steeds geen bericht!! Ik heb 2 weken geleden 2 keer gebeld en werd aangegeven dat er een nieuwe wiel voor besteld is en dat hij onderweg is.. Mijn moeder is weer van de week langs de winkel gegaan en haar is het zelfde aangegeven. Ze hebben vorige week maandag gebeld om dit weer aan te geven en eind van de week zou onze buggy binnen zijn, maar nog steeds geen bericht ontvangen!! Ik vind dit echt niet normaal meer :x We hebben wel een leenbuggy, maar dat ding is zo groot en lomp (neemt veel plek in beslag in de auto) en dl wil er absoluut niet in Dus in feite helemaal niks aan! Nu is mijn vraag wat ik hiermee kan doen? Wat zijn mijn rechten?
Geen ervaring mee, maar wat onhandig van ze zeg, zou een klacht indienen bij ze.. dit is ruim 2x zo lang als de origineel aangegeven tijd dat je het kwijt zou zijn... Hopelijk heb je snel je eigen buggy terug en kan je het onding dat je te leen hebt gekregen weer teruggeven aan ze!
Ik zou hoofdkantoor bellen, heeft bij mij geholpen. Ik vind de service bij Prenatal verschrikkelijk, blij dan ik er niets meer te zoeken heb. Gewoon bellen en erop staan dat ze je desnoods een nieuwe buggy geven of uiterlijk eind van de week je buggy terug. Gewoon geen genoegen nemen met de standaard, flut antwoorden die ze geven.
Ik heb ze net weer gebeld en nog steeds krijg ik het zelfde te horen. Vraag mij echt af waar die wiel vandaan komt dat hij al weken onderweg is!?? Net dus een klacht ingediend via de website. Maar ga zo ook de hoofdkantoor bellen. Tnx for the tip!! Ik had geen idee dat ze zo'n flut service hadden
Ik zou er idd ook achteraan gaan zitten, en een klacht indienen. Ik heb zoiets een keer gehad met mijn telefoon die ter reparatie was opgestuurd (is wel al jaaaaaaaren terug), en kreeg ook steeds van die flut antwoorden te horen. Totdat ik mijn vader een keer per toeval mee was naar de winkel (was zelf toen 17 ofzo), ineens was er vanalles mogelijk en mocht ik een nieuwe uitzoeken. Achteraf bleek dat mijn telefoon bij het reparatiecentrum gestolen was, maar ik zat dus ook bijna 3 maanden zonder. Sindsdien is mijn ervaring dat als je rustig maar duidelijk blijft, je heel veel gedaan kan krijgen! Laat ze maar aan je uitleggen hoe ze denken het te gaan oplossen, omdat de situatie op deze manier niet meer acceptabel is (dus bijv. een uiterlijke termijn dat het wiel geleverd wordt, bijv einde van de week, dan hebben ze 8 weken de tijd gehad, en als dat niet lukt een alternatief voorstel van hun kant). Het mag hun probleem worden, ipv dat van jou. Zij hebben je iets geleverd dat niet voldoet. Succes!
Bedankt voor de reacties meiden. Blij te lezen dat ik niet de enige ben dat dit niet normaal vindt Heb net de Customer care gebeld. Ze gaan contact opnemen met de des betreffende filiaal & nemen dan weer contact met mij op. Ben benieuwd
Ik zou het hoofdkantoor bellen en gewoon aangeven dat je je geld terug wilt en dat je die kinderwagen niet eens meer hoeft. Ik zou er echt helemaal klaar mee zijn. Je koopt niet voor niets een kinderwagen die naar jullie smaak is, dan moet je er ook wel van kunnen genieten toch?
Dat hebben wij serieus ook overwogen Ik wacht nu de telefoontje van de Customer care af. Nu maar hopen dat zij er niet zo lang over gaan doen
Wij zijn vorige week met onze buggy teruggeweesr naar prenatal. Na een week belde ze dat het nieuwe wiel erwas. dit was niet de oplossing, toen mochten we een hele nieuwe buggy meenemen. Moet wel zeggen dat dit na enig aandringen van onze kant was.
Ik zou de Customer Care 2 dagen geven en dan weer aan de lijn hangen. Zou in ieder geval niet weer een week gaan wachten.
Heb je een termijn afgesproken waarbinnen ze gaan bellen en contact opnemen met jou? Ik zou toch duidelijk zeggen d at ik het voor het eind van deze week rond wil hebben incl een datum dat de buggy terug is. Schandalig, zo'n grote zaak moet toch echt beter kunnen. Was het van het huismerk van prenatal?
Ineens werd ik door de winkel gebeld dat de buggy binnen is en dat we deze op kunnen halen We gaan daar nogmaals aangeven dat we dit niet acceptabel vonden. @RoIn het is geen huismerk. Wij hebben een nuna pepp. Die hadden we online besteld. De wiel was al wat scheef toen we deze ontviengen, dus moest die terug voor reparatie
Ze zijn lekker vlot dan. Hoewel tot nu toe zijn onze ervaringen met de prenatal dat het eigenlijk ook maar een prutwinkel is. Spullen die er maar half of niet zijn, personeel dat nergens wat vanaf weet, alles duurt lang. Altans hier bij de grote prenatal in Utrecht is het allemaal prut. Geef mij maar de babydump. Ok hier heb je niks aan, maar toch. Fijn dat je eindelijk je buggy hebt.
Heel bijzonder dat ze de buggy nu ineens klaar hebben. En prenatal tjah prut maar helaas de enige babywinkel hier in de buurt.
Ik had echt geen idee dat ze zo'n prut service hadden. Maar hier ook helaas enige babywinkel in de buurt.... Wij gaan de buggy zaterdag pas ophalen. Dan laat ik ze ook weten dat we een klacht hebben ingediend en waarom. Vind het wel jammer van de service, want ze hebben best leuke en handige dingen..
Prenatal service is inderdaad niet altijd goed. Wij hadden het onderstel kapot van de kinderwagen. Moest ook opgestuurd worden. Kreeg ik een onderstel mee van een ander merk, hier paste alleen de maxi cosi op. Onze zoon was toen nog geen maand oud. Ben na 2 weken ook terug gegaan, die arme kleine moest gewoon in z'n Kinderwagenbak liggen vond ik. Heel gedoe maar uiteindelijk na veel doorzeuren een showmodel ter leen meegekregen van onze eigen kinderwagen (Mutsy). Vond het belachelijk dat ze dat niet gelijk hebben gedaan! En maar goed ook want het heeft nog weken geduurd voor onze eigen onderstel weer was gemaakt. Fijn dat je buggy er weer is. Gewoon doorzeuren en niet zomaar overal genoegen mee nemen.
Dan had Ik contact met nuna opgenomen denk ik en daar over de service gesproken van prenatal en hoe ze met de service van een dure Nuna omgaan. Maar gelukkig kan je hem halen nu