Ik heb een minnie mouse jurkje besteld voor carnaval voor dochter en gekozen voor een bezorgoptie binnen 17 dagen. Dat is nu 6 dagen geleden en het is nog niet verstuurd. Iemand wel eens een "cancel order" aangevraagd?
Het was daar gisteren chinees nieuwjaar, alles ligt plat in het land in verband met de vakantieweken. Orders die in de afgelopen week tot nu geplaatst zijn, worden pas vanaf 4 februari weer verstuurd. Je kan gewoon op cancel order klikken, de verkoper moet daar dan nog wel mee akkoord gaan, meestal doen ze dat wel, maar ze zijn het niet verplicht
Ik raad aan om niet voor cancel order te kiezen maar gewoon te wachten. Een verkoper heeft namelijk een x aantal dagen de tijd om iets te verzenden, als de verzender het niet verzend in die aangegeven tijd dan krijg je automatische je geld terug. Soms wil het wel eens voorkomen dat als je voor cancel order kiest je niet je geld terug geeft omdat de verkoper dan zegt het al te hebben verstuurd En zoals hierboven ook al is gezegd ze hebben daar vakantie ( de meeste ) tm 4 feb dus tot die tijd versturen de meeste niets.
Al mijn bestellingen heb ik nog vòòr vorige week gedaan. Week vd 16e zou ik dan ook pas na volgende week dingen binnen krijgen?😭😭😭😭
Ik heb ook een carnavalsoutfit besteld voor mijn zoon en zat ook al te kijken 'waarom versturen ze het niet?!' Maar helaas, hopelijk komt het nog op tijd binnen, we hebben nog 3 weken
Het kan tot 12 weken duren voor je iets binnen hebt. De ene keer is iets sneller en de andere keer duurt het langer. Dus ja het kan zijn dat je pas na volgende week dingen binnen krijgt. Met Aliexpress is geduld het grote toverwoord
I know, ik bestel er al langer dan de meeste hier (zo'n 4 jaar geleden al) maar heb nooit rond Chinees nieuwjaar besteld.
Hier nog eentje. Veel te lang hahaha. Maar als het voor het chinees nieuwjaar is verstuurd ( ik bestel dus ook altijd rond deze periode gewoon ) dan zal je het gewoon op de normale tempo binnen krijgen.
Ik heb dus ipv gratis verzenden een optie van 4 euro gekozen om het binnen 17 dagen te hebben, juist omdat de carnaval al dichterbij komt. De processing time eindigt bij mij morgen, dus ik denk dan dat ik wel een "cancellation order" aanvraag. Ik heb ook al een bericht verstuurd, maar geen antwoord gekregen. Dat het nieuwjaar is, mogen ze er dan wel bij vermelden. Ik wist dat echt niet.
Zou idd wel handig zijn als dat op de homepage van Ali zou staan. Dat het die en die datum nieuwjaar is en er dan bijv een week niks verstuurd of verwerkt wordt. Dan kun je er rekening mee houden.
Ik wist het ook niet. Ik kreeg vandaag wel meteen een reactie van de verkoper dat het meteen 6 feb verstuurd wordt. Anders hou ik het maar als pyjama...
Helemaal mee eens. Ik had bijna mijn bestelling geannuleerd, en bij een ander hetzelfde gekocht. Las hier net op tijd dat er niets verzonden wordt. Afwachten dus maar, en met een nieuwe bestelling wacht ik maar even een weekje .
Ik bestel gewoon. Bestel inmiddels ruim een jaar bij Ali en ik ben wat geduld wel gewend . Gisteren nog een magnetisch kabeltje besteld voor mijn nieuwe tablet. Er is nog een hoesje voor die tablet onderweg. Verder ben ik nog in afwachting van wat opzetborsteltjes voor een Oral B tandenborstel en nog wat dingetjes. Binnenkort wat leuke zomerjurkjes bestellen en wat leuke shirts voor de kinderen.
wat is jullie ervaring met disputes? had voor t eerst iets besteld op AE.. elsa jurkje voor mn dochter. helemaal in de wolken maar bij aantrekken past hij ruimschoots niet over haar hoofd ook geen klittenbamd ofzo dus ze kan hem helemaal niet aan. dispute geopend.. niks van de verkoper en nu krijg ik van AE: invalid want je moet met een liniaal meten? ik weet echt niet wat dat ermee te maken heeft hoor. en nog een tweede invalid.. pas op want we heffen je account op. wtf?! wat is dit voor een verschrikkelijke website? dus hoe nu verder? ok opmeten en nieuwe fotos sturen.. maar heeft het een kans?
Like I said, ik bestel er al ongeveer 4 jr en toen moest je 4 maanden op iets wachten toen kende niemand het nog. Dus dit valt mee maar dit is gewoon vervelend omdat ik er niet over na heb gedacht dat het daar nieuwjaar is en 1 ding wat ik besteld heb is een kado'tje voor iemand.
Ik heb gister wel een email gekregen dat mijn bestelling is verzonde, wat ik afgelopen zaterdag besteld had. Ook had ik zaterdag van een ander bedrijf een mail gekregen dat ze het 4 februari op de post doen ivm vakantie.
Maar dat heeft geen nut want niet iedereen doet aan dat nieuwjaar. Ik heb hier twee dingen eergisteren besteld en het staat gewoon op verzonden, de andere 8 dingen die ik toen besteld had zijn nog niet verzonden. De ene verkoper geeft aan alleen de 28e niet aanwezig te zijn en de ander geeft aan tm 5 februari vakantie te hebben. Denk dat daarom Ali er niets over op hun site hebben gezet.