Dan is het aan bol om de klacht bij postnl neer te leggen. Ik heb het helaas met postnl ook meegemaakt dat er slordig met post werd omgegaan (pakket op balkon van de bovenburen gegooid, getekend door bezorger etc) gelukkig is het verbeterd na de klachten van de webwinkels
Ik heb tot nu toe geen klachten over Bol. Laat ook mijn pakketjes naar de AH brengen. Meestal zijn het geen zware dingen, boeken of cd's.
Het is toch echt je eigen fout en als de bezorger ook een fout maakt is het nog steeds niet de fout van bol.com maar van u, want jij besteld een verjaardagscadeau op het allerlaatste moment en daarna van de bezorger wat ook maar een mens is. Hier nooit problemen gehad met bol.com, zelfs niet in de decerbermaand. Wel in het algemeen vaker vertragingen bij pakketjes die op vrijdagen zouden aankomen
Dan staat het erbij he? Neemt niet weg dat je zelf rekening kunt houden met onvoorziene omstandigheden. Eigen ervaring met bol.com is helaas dat een kerstcadeau pas in maart bezorgd werd. Tja, dan moet je niet zeggen dat het de volgende werkdag bezorgd wordt. Dan is het eerder misleiding dan verkeerde indicatie
Sorry maar ik vind voor 21u besteld morgen geleverd de verantwoordelijkheid van bol of van de pakjesdienst! Ik ga ervan uit dit dan ook te krijgen, of ik nu op t laatste moment bestel of niet staat er los van! Besteld is krijgen op de aangegeven dag. Het betrof hier nu een externe firma GLS die de flater heeft gemaakt door aan iemand anders af te geven die blijkbaar niet betrouwbaar is. Eerlijke mensen zijn tegenwoordig nog ver te zoeken blijkbaar.
Ahhhh.. GLS. Dat verklaart al aardig wat (helaas geen goede ervaringen met GLS). Maar dan is het ook bij een "partner" via Bol.com besteld en echt niet van Bol.com zelf. Want Bol.com werkt samen met PostNL.
Inderdaad, ik heb ook hele slechte ervaring met GLS. Vreselijk slechte service en bol.com kiest daar zelf niet voor qua bezorgdienst.
Bol zegt zelf als je een product kiest; Dus bol garandeerd dus niet dat het altijd de volgende dag in huis is. Dan heb je nog met een pakketdienst te maken, waar ook altijd iets kan gebeuren. Denk aan pakket in de verkeerde auto, auto kapot, etc. Ik snap je teleurstelling, de bezorger heeft waarschijnlijk een fout gemaakt. Maar wat de bezorger doet, daar kan bol ook weinig aan doen. En wat ze kunnen doen, doen ze al. Afhankelijk van of het mogelijk is zou ik een kleinigheidje kopen en uitleggen dat het echte cadeau nog onderweg is.
woensdag besteld zou gisteren bezorgt worden (externe partij) werd vandaag geleverd dochter is dinsdag jarig. ik weet dat er wat met de levering mis kan gaan dochter is dinsdag jarig anders had ik maandag alsnog in een winkel wat gehaald en had ik het van bol ook niet meer nodig.
Idd. Vind het nogal simpel als je zelf het risico neemt om een cadeau op het laatste moment te bestellen om vervolgens in een slachtofferrol te kruipen. Lekker makkelijk altijd om de ander de schuld te geven. Heb zelf ook wel eens meegemaakt dat een verjaardagscadeau vertraging opliep, maar was dan ook zelf vrij laat met bestellen. Kost mij trouwens totaal geen moeite om mijn eigen schuld toe te geven
Ik moest wel heel erg om jouw berichtje lachen, je hebt helemaal gelijk! Ts GLS is geen externe firma, het is gewoon een pakketdienst die namens webwinkels pakketten langs brengt. GLS werkt trouwens niet voor bol.com. Dan heb je het van een externe webwinkel via bol.com besteld. In dat geval geldt de voor 21.00 besteld morgen in hus niet. Veel kleine webwinkels werke nl niet in de avond. Je hebt dan alleen je bestelling bij bol.com gedaan die de opdracht doorzet naar de andere webwinkel. Bol.com krijgt hiervan een deel van de opbrengst verder niks. Ik heb trouwens ook altijd gedoe met GLS brengen pakketten niet bij de buren en je miet een bezoekafspraken maken op onmogelijke tijden die vaak niet haalbaar zijn met werk. Bij mijn werk in de buurt is ook een afhaalpunt van GLs en meestal laat ik het na de eerste bezorgpoging daar afleveren.