En dan doel ik niet op logische genetische of familiaire overeenkomsten. Maar dingen waarvan het gewoon heel toevallig is dat beide kinderen dat hebben. Ik heb dus 2 totaaaaal verschillende kinderen. Een typische jongen en een typisch meisjes. Maar ik vind het grappig dat ze beiden: dol zijn op slapen, en het schurft hebben aan puzzelen
Gôh ik heb eigenlijk totaal verschillende kinderen of eigenlijk drie totaal verschillende meiden en een jongen die overduidelijk een jongen is en daardoor ook weer totaal anders. Maar als me dan iets te binnen schiet is dat al mijn meiden ontzettende sloddervossen zijn. Niet de beste eigenschap om met elkaar gemeen te hebben . En dan is er toch ook weer verschil, want mijn middelste dochter gaat uiteindelijk toch vaak uit zichzelf haar kamer opruimen.
Hier ook een echte jongen, en een typisch meisje, maar ze hebben toch een overeenkomst: Zodra ze wakker zijn houden ze allebei niet meer op met praten, aan-een-stuk-door. De oudste begon laat met praten, maar sinds hij het onder de knie heeft . De jongste is pas net 2 maar die kletst ook de héle dag. Wel gezellig
Vooral veel verschillen tussen de kinderen maar ze kletsen allebei veel, zijn allebei mama kindjes en huilen en lachen op dezelfde manier.
Ik denk er al 2 dagen over na haha, maar heb nog geen overeenkomsten kunnen vinden. We hebben het er regelmatig over hoe het toch grappig is dat je 3 zulke verschillende kinderen kunt krijgen.
Haha ik denk er ook al twee dagen over na! Ze zijn beide altijd vroeg wakker, waren beide huilbaby's en zijn beide mama's kindjes. Ze spelen de hele dag samen en mijn jongste is echt een copycat. Ze lijken in dingen best veel op elkaar maar dat is ook grotendeels kopieer gedrag. Op kleien na zijn het beide geen crea bea's helaas.
O ja, dat vroege wakker worden deden ze hier ook. Maar er is hoop. Mijn oudste 2 zijn de hele vakantie nog niet voor 8.30 uur uit bed gekomen!
Gaat goed komen! Had ik paar jaar geleden ook nog niet gedacht dat dit moment ooit zou komen. Nu alleen de jongste nog, al is 7 a 7.30 uur al een stuk beter dan 5.30 uur.
een jongen en een meisje Kunnen beide uren in de zandbak spelen met een schepje en emmer en ik hoor ze de hele dag niet En verder totaal verschillend in alle opzichten
Hier precies hetzelfde. Drie totaal verschillende kinderen. Alleen qua uiterlijk lijken ze wel op elkaar.
Ook 2 totaal verschillende kinderen. Ik moest ook een poosje nadenken. Zo'n beetje de enige eigenschap die ze delen is dat ze heel talig zijn. Ze gingen vroeg praten, met volzinnen en moeilijke woorden. Allebei gek op (voor)lezen.
Hier een opvallend en grappig verschil. Jongste is de boef. Oudste de politie Verder zijn het allebei enorme knuffelkonten
Hier twee creatieve meiden, die allebei van knutselen, tekenen, dansen, zingen én van lezen en paarden houden. En allebei erg perfectionistisch. Best veel overeenkomsten dus. Toch zijn ze verder ook heel verschillend.
2 jongetjes die best verschillend zijn. De ene is heel technisch als het gaat om bewegende onderdelen. De ander is wat meer bezig met bouwen en vormen. De ene had een rustig temperament en de andere een pittig temperament en dit is ineens omgewisseld. Ze hebben beiden knuffels die op elkaar lijken en precies die met dezelfde vorm als favoriet bestempeld. Zijn gek van dezelfde lamp. En moeten altijd met hetzelfde speelgoed spelen als de ander ermee bezig is...
Ik heb 2 enorme kroelkontjes, zijn beiden dol op boekjes lezen en muziek/dansen en slapen meestal erg goed! Verschil is dat S echt uuuren met hetzelfde speeltje kan spelen en Y snel verveeld is (al gaat dat steeds beter)
Ik heb er heel, heel, heel lang over na moeten denken maar ik heb er 1 gevonden.. Dochter heeft sinds 3 kledingmaten voor haar onderbroeken standaard 1 kledingmaat groter nodig dan haar maat van bovenkleding is. Ze draagt nu kledingmaat 134-140 bovenkleding en heb deze week onderbroeken maat 146-152 voor haar gekocht . Zoontje draagt gewoon dezelfde maat van bovenkleding als van onderkleding. Edit :duhhhhhh.. Je vroeg naar overeenkomsten Moet ik weer een paar dagen gaan nadenken.