Mijn internet is de laatste tijd niet zo goed meer. Ik wil dus een ander abonnement maar voor wat meer snelheid word het al snel vrij prijzig.. Dus daarom ben ik wat aan het rond kijken. Van welke aanbieder hebben jullie internet? Ik kom met zoeken namelijk ook aanbieders tegen die me niet zoveel zeggen of waar ik geen ervaring mee heb. Zoals Telfort, Caiway, online.nl, Tele2 etc. Als het slecht internet is, dan liever niet trouwens. Ik betaal liever wat meer voor een goede verbinding. Het gaat mij trouwens echt alleen om de internet ervaring. TV kijken doe ik niet met digitale TV.
Wij hebben Telfort nu super blij mee. In begin problemen qua tv (weet dat dat jou vraag niet is) maar waar het om gaat dat het goed is opgelost. Monteur zei uit ervaring dat Telfort beste service heeft als je problemen hebt. Qua internet nooit problemen gehad.
Ik ben onlangs overgestapt van ziggo naar Tele2. Altijd problemen gehad met Ziggo en nou ben ik super tevreden met Tele2! Vergeleken met andere providers is het ook nog eens een koopje, niet al te duur.
Beste service??!!! Nou echt niet hoor... Door een fout van hun hebben ze mijn abonnement 6 weken te vroeg opgezegd, binnen een half uur nadat ik de telefoon met ze ophing, aanzetten konden ze niet meer... vervolgens heb ik 1,5 week zonder tv en internet gezeten... kreeg daarna een noodpakket met een simkaart met internet erop, dat werkte na een week ook weer niet meer... en hoppa zat ik weer 3 dagen zonder tv en internet.. heb die mensen elke dag moeten bellen omdat ze uut hunzelf geen reet uitvoeren... Leuk joh, hoogzwanger, in de vakantie met alleen maar regen en nog 2 kinderen... Voor mij dus NOOOOIT meer Telfort Wij hebben nu tv en internet van NLEX
Hier KPN. Prima over te spreken.. niks negatiefs. Hiervoor ziggo, daar hadden wij in onze woonplaats nauwelijks bereik, viel vaak weg
Wij hebben internet van Telfort. Goedkoop en werkt prima. Heb alleen boven niet altijd goede WiFi verbinding, maar daar moet waarschijnlijk een router of iets tussen om het signaal te versterken Prijs/kwaliteit vinden wij in ieder geval prima.
Wij hebben ziggo, hier werkt alles gewoon naar behoren. Klantenservice is niet altijd even tip top maar denk dat iedere aanbieder dat wel heeft. Wij hadden tot voor kort geen keus om bij iemand anders aan te sluiten omdat alle bekabeling hier in de grond van de UPC/Ziggo was, nu toevallig 2 weken terug benaderd door de KPN om over te stappen, op zich een prima aanbod maar toen ik Ziggo belde konden ze mij precies het zelfde aanbieden voor het zelfde geld dus waarom zou ik dan overstappen als alles goed is? Ja toch? niet dan
In mn oude huis begonnen met xs4all. Werkte daar perfect. Dus meegenomen naar dit huis, waardeloos. Constant uitval en bleef maar morrelen, volgens de klantenservice werd het niet beter. Overgestapt naar telfort. In het heel goed, maar naarmate de tijd vorderde steeds slechter. Volgens hen mij dat eerst door het aquarium, toen door de babyfoon(die we niet eens hadden toen) en later doordat er zoveel mensen in onze wijk wonen. Dus omdat jun capaciteit het niet aan kon, werd ons bereik minder. We moesten het maar slikken. Dus overgestapt, naar Ziggo. Erg fijne provider. Ik hoop maar dat deze in ons volgende huis ook goed werkt. Maargoed, het verschilt dus enorm. Ik zou in je buurt vragen wat hun hebben.
Een medewerker van de KPN wist mij te vertellen dat het vaak ook te maken heeft met hoe ver je van een hoofd centrale af zit. Toen wij een paar jaar geleden wilde overstappen naar de KPN werd ons verteld dat dat niet gunstig zou zijn omdat wij ver van andere hoofd centrales af zaten. De verbindingen zouden dus slecht worden en zelfs hun raadde mij toen aan om dus niet over te stappen. Misschien is het een idee om even te kijken wel Providers er gunstig zijn voor jullie huis en vanuit daar dan kiezen wie de leukste aanbieding heeft?
5 jaar online.nl gehad. Erg tevreden over geweest. Maar op gegeven moment viel tig keer het internet uit. Volgens hun had ik gewoon goed internet en was de router niet kapot oid. Nu sinds een paar maanden bij T-mobile. Tot nu toe erg tevreden.
Tele2. Qua internet redelijk, zolang alles goed geïnstalleerd is, ie het lrima. Maar die klantenservice is een ramp. Ik zeg het echt niet snel, maar bij de eerste aanspreekpunten werken toh een partij domme mensen. Alleen de mensen na de klantenservice weten waar ze het over hebben. Zo heb ik problemen gehad met een verhuizing, toen had ik ineens 2 abonnementen. Drie keer zelf moeten bellen om het geld terug te krijgen. Monteur oid duurt onwijs lang, omdat ze netwerktechnisch afhankelijk zijn van KPN, althans hier wel. Maar nu met mobiel toch weer overgestapt naar Tele2, omdat ze prijstechnisch wel de beste zijn. De problemen probeer ik voor te zijn door zelf scherp op te letten. Zodra een andere aanbieder mij een beter bod kan doen, stap ik over.
Wij hadden eerst caiway, echt waardeloos. Vaker geen internet dan wel. Vorig jaar verhuisd en nu hebben we ziggo (privé) en xs4all (zakelijk). Over beide erg tevreden.
Al jaren tele2, zowel voor TV, internet en onze abo's. Ooit een keer iets fout gegaan m.b.t mijn abonnement, maar dat werd snel opgelost en door hen gecorrigeerd.
Inmiddels al een paar jaar Tele 2. Ik ben tevreden. Met gamen wil je een goede verbinding hebben en ik heb met mijn nieuwe pc ook nog geen 'lag' gehad. Ik heb een aantal keer naar de klantenservice moeten bellen en ik ben telkens prima geholpen (apparatuur was inmiddels oud en ik had zelf een te lange kabel ertussen gezet).