Hier toevallig vorige week binnen gekregen. Mijn heupen waren net iets te breed maar de jas op zich was echt van een goede kwaliteit en zat prima, alleen dan in mijn geval wat te strak om de heupjes . Mijn vriendin heeft hem nu overgenomen want hij stond bij haar super.
Wie weet waar ik op moet zoeken voor van die kraagjes onder een trui. Niet voor mezelf maar voor m'n 4 jarige dochter.
Hier zijn er wel een paar maar vooral met detail. Vaak helpt het om Engelse woorden te gebruiken. https://m.nl.aliexpress.com/search.htm?keywords=child%20detachable%20collar&ignoreSPU=true&pop=true#/
Ik had pas geleden kam snaps met tang besteld, kwam al super snel binnen en heb er al veel mee gedaan Zoals een poppenrug voorzien van knoopjes (klitteband schoot telkens los), dekbedden aan de bovenkant knoopjes gegeven (zodat de 2 delen niet dubbel klappen). Handiggg! En nu een paar telefoonhoesjes besteld en een bluetooth koptelefoontje.
Ik kwam deze beanies tegen op fb voor €20. Maar ik vond de website een beetje twijfelachtig. Kom ik met wat googlewerk ze op aliexpress tegen. Dus nu mijn eerste aankoop gedaan en ik ben heel benieuwd. Ze waren nu een stuk goedkoper, dus heb twee kleuren besteld. Nu hopen dat ze op tijd zijn voor het echt koude weer
Ik heb 3 nep duplo diertjes besteld. Geen idee of het past en hoe ze er uit zien maar vond ze wel grappig.
De verkoper heft mijn bestelling geannuleerd onder reden Nu in geschil om mijn geld terug te krijgen. Moet ik,binnen 5 dagen terug hebben anders weer met de klantenservice chatten. Was een diamnt painting van 38,00 dus niet zomaar ff iets voor 2 euro. Ik baal echt als een stekker. Hopelijk gauw mijn geld terug en deze diamnt painting kopen bij een andere verkoper.
Ik heb net voor het eerst gekeken op AliExpress en...wow...waar moet je beginnen?! Het is nogal overweldigend
Normaal gesproken is dat geen probleem hoor om je geld terug te krijgen. Heb je al in PB contact met de verkoper gehad?
Tot nu toe heb ik altijd netjes geld terug gekregen bij zoiets, 1x een verkoper die aangaf niet te kunnen leveren en 2x zomaar geannuleerd.
Beetje domme vraag hoor, maar hoe werkt het nu eigenlijk? Aantal vragen, vast aan bod gekomen, maar topic is een beetje te lang. Ik zie hier voorbij komen dat je onder een bepaald bedrag moet blijven vanwege de douane, waar vind je dat? Kun je met ideal betalen? Wat betekenen die diamantjes bij een verkoper? Hoeveel verkopen en recensies is voldoende voor betrouwbaarheid? App of website? Wat is het handigst? Haha, ik snap er niets van, maar wil het weleens uitproberen met bandjes voor mijn apple watch
Ik meen dat je onder de 22 euro moet blijven, en kijk altijd uit met nep-merkdingen. Ik let altijd op de beoordeling van het product en de shop zelf, lees de reviews van het product en bekijk de foto’s. Op basis daarvan bepaal ik of ik het erop ga gokken. En tot nu toe maar 1x mis gegaan (product was echt anders dan beschreven en stuk), maar toen kreeg ik alsnog m’n geld terug, dus niet eens écht mis... Prijzen via de app zijn bij mij lager dan via de website. En ik betaal met iDeal.
De regel is dat als je onder de €22 euro blijft dat je dan geen invoerkosten en of BTW hoef te betalen. Kom je boven die €22 euro dan zit de kans er in dat je dit dus wel moet betalen. Dit is echter niet altijd zo, ze moeten maar net dat pakje er uit halen en je dus laten betalen. Het is dus niet zo dat je niets boven de €22 mag bestellen, je mag dat wel alleen heb je dus kans op extra kosten aan de deur. Neppe Merk artikelen ( denk aan Adidas, Nike, Tommy Hilfigger etc etc ) kan je beter niet bestellen. Als je pakje dan namelijk onderschept word ( ook al zijn ze minder dan €22 waard ) dan kun je een boete ontvangen omdat je dus nep artikelen invoert en dat is bij wet verboden. Er zullen ook zat mensen zijn waarbij het wel goed gaat maar je moet dit dus wel in gedachten houden. De diamantjes betekenen hoe goed zo'n shop is, die krijgen ze vaak naar aanleiding van Feedbacks van klanten. Ik persoonlijk kijk nooit naar recensies, ze kunnen namelijk nog zulke goede recensies hebben of nog zoveel diamanten, ik geef altijd iedereen eerlijk een kans. Ik bestel al jaren bij Ali en heb misschien 1x gehad dat er iets fout is gegaan. Vaak krijg je gewoon je geld terug als iets kapot is of als iets niet binnen komt. Ik denk ook altijd maar zo, als er bij een shop nog geen recensies zijn dan moet iemand de eerste zijn toch? Dus ik kijk daar eigenlijk niet echt naar. Wel als ik kleding bestel, dan kijk ik even naar foto's van mensen die het al hebben ontvangen. App is vaak goedkoper dan de website op de PC maar dan hebben we het over centen en niet over euro's
Zag je in je tracking staan dat het was geannuleerd dan? Daar moet je namelijk nooit naar kijken want dat klopt 9 van de 10 keer niet.