Ik verzend in principe de dag dat het geld erbij is, uiterlijk de dag erna. Dit geef ik van tevoren ook aan. Zodra ik het geld heb ontvangen, laat ik dat weten en geef ik ook direct aan of ik het diezelfde dag nog verzend of pas de volgende dag (hangt er een beetje vanaf hoe laat ik de betaling ontvangen heb). Als ik met T&T stuur, stuur ik ze ook altijd een foto van het bonnetje zodat ze zelf ook de zending kunnen volgen. Als ik iets als brievenbuspost verstuur, maak ik een foto van de enveloppe wanneer die verzendklaar is. Meer 'bewijs' van verzending kan ik op dat moment natuurlijk niet meer geven. Ik geef wel altijd aan dat ik niet verantwoordelijk ben voor zoekgeraakte post, maar dat is me gelukkig tot nu toe nog nooit overkomen. Ik zet trouwens ook altijd mijn eigen adres op de achterzijde zodat het in het onverhoopte geval teruggestuurd zou kunnen worden.
Bij Kiala krijg je een mail als het afgeleverd is bij het Kiala punt. Het verzenden duurt wel wat langer. Heb je geen mail ontvangen dan heb je denk ik pech
Vanmorgen, vrijwel direct nadat ik een berichtje had gestuurd dat het me te lang duurde en ik graag mijn geld terug wilde, kwam een berichtje van DHL dat hij aangemeld is. Daar achteraan een bericht van de verkoopster dat door omstandigheden het niet gelukt was en een excuus. Dus ik wacht af...
Ik verzend inprincipe de dag na ontvangst van betaling. Is dit anders meld ik het. Laatst had ik iets verkocht en kreeg ik griep, bedacht dat mijn man het wel zou regelen maar die kreeg ook griep. Heeft uiteindelijk 1.5 week geduurd, vreselijk vond ik het. Maar uiteraard keurig gemeld bij de koper die het geen probleem vond