Ziggo en problemen

Discussion in 'De lounge' started by Deedee91, Feb 13, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    Jun 10, 2015
    13,768
    5,774
    113
    Elke keer weer. Wij zijn verhuisd en zijn nu weer bij ziggo en het gedonder begint weer. Vastlopen (3de keer nu in 4 dagen), sloom, problemen met netflix. Hiervoor 1 jaar bij telfort gezeten en nog nooit iets gehad. Daarvoor zaten wij ook bij ziggo want dat kon niet anders en was er ook steeds van alles. Meerdere nieuwe kastjes gehad toen der tijd. Ligt het nou aan ons? Wij zeggen in ieder geval weer op, kan gelukkig binnen 14 dagen.
     
  2. Damay77

    Damay77 VIP lid

    Apr 18, 2010
    13,744
    7,511
    113
    Female
    Hier zelden tot nooit problemen met ziggo. met telfort 1 en al ellende gehad. een monteur van ziggo langs laten komen? Hier 1x gehad en probleem was opgelost.
     
  3. RoBiJe

    RoBiJe Niet meer actief

    Ja hier ook. Wat een drama, wij gaan binnenkort overstappen op kpn of t-mobile. Scheelt ons nog eens geld ook.
    Mn man wilde nooit overstappen omdat ziggo het snelste internet heeft, maar is nu ook om. We hebben denk ik al 10x een nieuwe box gehad, elke keer mankeerde er wel weer iets aan. Van de week is hij al 2x zomaar uitgegaan om te updaten, heel raar.
    Ook wisselen van pakketten gaat standaard fout, of ze gooien het verkeerde pakket eruit, of ze doen het per direct ipv het einde van de maand..
     
  4. mam1991

    mam1991 VIP lid

    Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Jup wij hadden ook altijd slechte verbinding. Jaar of 6 geleden overgestapt naar KPN, sporadische eens een keer wat. eigenlijk nooit problemen
     
  5. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    Dec 4, 2014
    3,528
    1,391
    113
    Female
    Wij ook! Echt we hebben geen groot huis maar internet doe het boven gewoon niet. Ook niet met WiFi versterker. Wij willen ook overstappen!
     
  6. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Wij zitten al zo’n 5 jaar bij ziggo en heb in die tijd 1x storing gehad.
    Wij zijn heel tevreden, alles werkt altijd prima. Klantenserivce helpt ons ook altijd goed.
     
  7. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    Jun 10, 2015
    13,768
    5,774
    113
    Wij hebben zojuist opgezegd en konden telfort weer verder doen omdat het nog niet verlopen was. As we speak loopt de boel weer vast omdat ik iets terug wil kijken. Nee wij gaan gillend weg.

    Een monteur hebben wij vorig jaar geprobeerd. Ze proberen van afstand wat op te lossen. Geven ons de schuld, komen met rare oplossingen etc.
     
  8. brocante

    brocante Bekend lid

    Aug 27, 2013
    645
    811
    93
    Hier ook Ziggo en hetzelfde drama. Overstappen is een goede optie.
     
  9. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    Jun 10, 2015
    13,768
    5,774
    113
    Zo te lezen is het bij de een wel goed en de ander niet. Moet ook wel anders zou iedereen bij ziggo zitten :p
     
  10. Deliana

    Deliana Niet meer actief

    Even bellen en de situatie uitleggen. Wij hadden hetzelfde en toen stond er 2 dagen later een techneut voor de deur, die alles heeft doorgemeten en tig kabels en aansluitingen heeft vervangen. Sindsdien geen problemen meer.
     
  11. rijo

    rijo VIP lid

    Mar 5, 2014
    5,284
    2,039
    113
    Wij zijn jaren klant bij Ziggo geweest, en alleen maar ellende gehad.. Nu zitten we bij Telfort, wat een wereld van verschil! Ik zou nooit weer terug willen naar Ziggo.
     
  12. mamaloe250

    mamaloe250 Fanatiek lid

    Aug 2, 2016
    1,149
    722
    113
    Wij zijn een gegaan bij ziggo. Liep de hele tijd vast en werd van tevoren gemeld dat de zelf de monteur moesten betalen. Toen opgezegd omdat we het er niet mee eens waren (waren ook onbeschoft aan de telefoon) en twee dagen later een man van ziggo aan de lijn die alles wel kon regelen voor ons incl gratis monteur. Duidelijk gemaakt dat ze dat maar eerder moesten bedenken en bovendien was telfort nog goedkoper ook
     
  13. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    Oct 6, 2015
    16,382
    12,679
    113
    Oh wat gek zeg! Hier nu 10 jaar ziggo, heb 1x moeten bellen omdat het zenderpakket niet goed werkte, dat werd meteen gecorrigeerd.
     
  14. Martini

    Martini Fanatiek lid

    Feb 17, 2007
    1,116
    629
    113
    Hier ook steeds vastlopende boxen. Nu een Horizon box en ook steeds vastlopers. Wat een hel. Ook tijdens terugkijken etc.
    Netflix en Videoland via de kanalen op de Horizon box is een waar drama. Netflix kijken we liever via de Apple TV. Videoland op een mobiel apparaat, want op inze Apple TV kan je geen filmpjes bekijken
     
  15. amdaa

    amdaa VIP lid

    Mar 28, 2015
    9,670
    11,009
    113
    Wij zijn jarenlang zeer tevreden klanten van Online, al 12jaar werkelijk nog nooit een storing gehad.
    Toen overgestapt naar Ziggo (want tja, iedereen heeft Ziggo). Na 3 weken zijn we gillend weggerend en Online gebeld of we aub weer ons oude abbo terug mogen, binnen een kwartier weer in de lucht.

    Heb werkelijk nog nergens zo'n slechte klantenservice en zoveel storingen meegemaakt.
     
  16. amdaa

    amdaa VIP lid

    Mar 28, 2015
    9,670
    11,009
    113
    En daar kun je dan 2 weken op wachten en tenslotte komt ie niet opdagen op afgesproken dag. Klantenservice vindt het ook heel gebruikelijk dat mensen betalen voor de service dat niet wordt geleverd (dagen/weken uit de lucht bijv)
     
  17. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    Jun 20, 2016
    3,752
    3,206
    113
    Female
    Brabant
    Wij hadden upc voordat ze samen gingen met Ziggo. Constant gedoe. Horizon box die telkens niet werkte, internet wat waardeloos was.
    Als je belde naar de klantenservice was het eerste wat ze zeiden: 'ja we kunnen wel een monteur sturen maar als het probleem bij jullie ligt moeten jullie 70 euro betalen!'
    Uhhh :rolleyes:

    Toen overgestapt naar kpn. Wat heerlijk! Als er iets is word je goed geholpen. Als er een monteur moet komen is het gewoon op kpn hun kosten maar vaak kunnen ze je van een afstand al helpen.

    Laatst wel echt een hoop gedoe gehad over kon buitendienst die ons door een fout vanuit hun kant niet wilde helpen want regels dit dat, manager was er niet :rolleyes:
    We hebben naar de gewone kpn gebeld en uiteindelijk is het geregeld door kpn zelf (kpn buitengebied is uitbesteed door kpn)
    We kregen nog een bos bloemen ook met een sorry briefje :D
     
  18. blike1987

    blike1987 VIP lid

    Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Wij krijgen vanmiddag de monteur omdat die box steeds vastloopt en héééééél traag is...
     

Share This Page