Ja hier dus ook. Gelukkig heb ik nog een andere pas in mijn portemonnee voor noodgevallen en gelukkig had ik het vanmorgen al gezien. Moest met de pup voor zijn entingen naar de dierenarts en beetje lullig als je wilt betalen en je krijgt te zien dat er onvoldoende saldo is. Ik hoop dat het snel wordt teruggeboekt want is gewoon een fors bedrag.
Daarom heb ik altijd een 100 euro contant in een envelop thuis voor dit soort noodgevallen. Of stel dat de bank gehackt wordt en je een paar dagen niet kunt pinnen ofzo.
Bij ons ook 2 dubbele afboekingen, geen hele hoge bedragen gelukkig en er staat nog geld op de rekening maar hoop toch dat het snel terug komt.
Of als je een zakkenroller tegen komt. Ik heb mijn creditcard daarom altijd ergens anders dan mijn bankpas, zodat ik sowieso geld op kan nemen. Maar niet alle winkels accepteren creditcards, ook al kun je er ook gewoon mee pinnen. Bij de Kruidvat kan ik bijvoorbeeld niet betalen
Maar als je je pas kwijt zou raken door een zakkenroller en moet wachten op een nieuwe pas dan kun je altijd nog gewoon geld pinnen bij de Bank op vertoon van je ID Althans, dat is bij de ING wel zo.
Hier was het 80 euro. Maar inmiddels ook alweer terug. Toevallig tegelijk ook nog eens een dag Internet storing van Ziggo. Was me het digitale fail dagje wel
Nu ben ik wel nieuwsgierig waar dat dubbele geld dan heen gaat in zo'n geval. Zijn het alleen de cijfertjes die gewoon veranderen op je rekening en moeten de aantallen enkel aangepast worden? Of is je geld daadwerkelijk dubbel naar bijv de action gegaan? Dus is er daadwerkelijk geld gesluist of is het een kwestie van foute nummers?
Volgens mij een kwestie van foute nummers oid. Het geld was niet dubbel bijgeboekt las ik in een bericht.
Hier was er een flink bedrag dubbel afgehaald. Zijn op vakantie en die dag alles betaald (skihuur, boodschappen enzo..) toen ik kijk was het ff huilen hoor