Dag dames! Vorige week heb ik een jas gekocht bij de H&M. http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0584989001.html De laatste in de rek, zonder prijskaartje. Ik heb aan de balie moeten vragen hoe duur de jas was Na een week twijfelen wil ik de jas terugbrengen.....maar zonder aangehechte prijskaart. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Groet!
Voortaan vragen of ze op kassabon willen opschrijven dat het kaartje er al af is. Ruilen is dan makkelijker
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Maar de winkel gaan en zeggen dat het kaartje er bij aankoop al niet meer aanhing. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...
Hier zeggen ze altijd:retour met aangehecht prijskaartje en bon. Soms vind ik wel eens een artikel in de winkel zonder prijskaartje. Dan zeggen ze bij de kassa "geen probleem, als maar de bon heeft". Maar daar trap ik nooit in . Ik wil altijd dat ze het op de bon schrijven, kost me bij eventueel retour minder uitleg. (Niet alleen bij de h&m, bij meerdere winkels).
Ja, wat raar dat de caissiere niet op de bon heeft gezet dat er geen kaartje aan zat. Hier doen ze dat altijd wel. Het enige wat je kan doen is teruggaan en de situatie uitleggen.