Aantal dagen geleden zomerkleding en jasje voor mijn zoon besteld. Op avondlevering laten zetten. Eerste avond komt DHL niet...geven als reden op dat we niet thuis zijn. Tweede bezorgpoging mislukt weer met als reden dat we niet thuis zijn. Dikke onzin! Beide avonden waren we thuis en er is niemand geweest. En is nog aantoonbaar ook, want we hebben een deurbel die alle bewegingen voor onze deur automatisch opneemt. Wehkamp gebeld en die kunnen enkel een klacht indienen bij DHL. De zending wordt door DHL teruggestuurd en ik moet de website maar in de gaten houden, want het jasje wat mijn zoon wou is in zijn maat uitverkocht. Zodra mijn pakje dan terug is gaan de artikelen terug op de website en kan ik t weer bestellen. Ik heb de komende dagen wel wat anders te doen dan een website in de gaten houden. Nu maar hopen dat het openstaande bedrag snel wordt weggeboekt. Voordat ik een herinnering krijg. Iemand ook wel eens meegemaakt, waarbij t uiteindelijk goed is opgelost?
Ahhh vervelend! Een van de redenen dat ik de pakketjes vaak laat bezorgen bij een DHL of PostNL punt, dan kan ik het ophalen wanneer het me uitkomt. Misschien ook een idee voor jou? Vind het trouwens ook wel snel om na 2x aanbieden, het pakketje terug te sturen naar de Wehkamp. Hier wordt het dan alsnog afgeleverd bij een afhaalpunt.
Het DHL afleverpunt zit hier helaas op een plek waarbij ik nog een aardig stuk moet lopen en dat lukt momenteel niet zo goed meer. Anders had ik dat idd gedaan. Gelukkig wel voor achteraf betalen gekozen idd
Niet herkenbaar. Jammer dat wehkamp niets kan betekenen voor je. Had je die 2x geen blaadje in de brievenbus? Als dat niet zo is dan zijn ze dus ok echt niet geweest. Kun je niet iemand vragen die de site in de gaten houd?
Hmm gek dat ze het na 2x al terug sturen, normaal gebeurd dat na 3x voor zover ik weet... Overigens kan je okk gewoon zelf een klacht indienen
DHL gooide het hier steeds door een openstaand mat raampje. Geen probleem op zich, ware het niet dat er een groot aquarium onder stond... Raampje telkens maar dicht als ik DHL verwachtte...
Nee niks geen briefje in de brievenbus. Daarnaast staat onze deurbel doorgelinkt naar onze beide mobiels die al afgaan als er iemand voor de deur staat zonder op de bel te drukken en dit wordt ook opgenomen op camerabeeld. Ik ga wel een ander jasje bestellen. Wehkamp was wel zo coulant om een kortingsbon van 10 euro te verstrekken. Maar ik had meer gehoopt dat ze t pakje konden onderscheppen en alsnog toesturen.
Wij hebben in de voortuin een houten ombouw met twee klikos. Al twee keer met DHL een briefje in de bus gehad: pakketje ligt op de groene kliko. Eerste keer fotoalbum van zwangerschap/geboorte/kraamtijd van €115. Tweede keer een gepersonaliseerd cadeau van €145. Heb de tweede keer overwogen om een klacht in te dienen en te zeggen dat het er niet lag . Maar daar ben ik toch te eerlijk voor. Maar conclusie. Hier ook geen fan van DHL.
Volgens mij werkt DHL met zzp'ers ofzo. Ik woonde voorheen in het centrum van Rotterdam met de toegang van het appartement aan een plein i.p.v. aan een doorgaande, voor auto's bereikbare weg. En het was altijd gezeik met DHL. Heel vaak gehad dat ik online zag dat ik niet thuis was terwijl er geen briefje in de brievenbus lag. Ik denk dat ze dan gewoon de ingang niet konden vinden en het dan maar lieten gaan.
DHL is hier ook vreselijk. Duur pakket gewoon voor de voordeur zetten (onze voortuin is 50cm diep, dus het lag praktisch op de stoep), buurvrouw had ‘m gelukkig even binnen gezet. Meldingen dat er niemand thuis was, terwijl ik wel thuis was en de bus letterlijk gewoon langs zag rijden...
Ik bestel al jaren bij wehkamp en via DHL thuis laten bezorgen en echt nog nooit problemen gehad, wel heel vervelend.
Dit heb ik ook eens gehad ja.... Busje stopte voor de deur, (m’n dochter lag net op bed dus ik wachtte af tot ik de bezorger naar de voordeur zou zien lopen zodat ik de deurbel voor kon zijn) bezorger stapte uit, rommelde even achterin, stapte weer in en reed weg. En vervolgens staat doodleuk in de track&trace dat ik niet thuis was
Nou dames, wie t laatst lacht, lacht t best... Ik heb idd DHL gebeld, daar werd ik door de betreffende dame te woord gestaan alsof ik een hele goede daad had verricht door een klacht in te dienen. Want ja, DHL is hier uiteraard niet blij mee en zij had dit al eerder meegemaakt. Ook gaf ze aan ervaring te hebben met dit soort chauffeurs die er dan ineens niet meer werkten. Okay... Vanavond toch weer Wehkamp gebeld. Ik vind t absurd dat ik de website zelf in de gaten moet houden. Maar goede nieuws: mijn pakket was teruggekomen en de jas was weer beschikbaar. En stond nu zelfs op de website voor 16 euro ipv 40 euro. En voor t ongemak kreeg ik een kortingscode van 10 euro. Al met al kom ik er dus beter van af. Heb gauw de bestelling in mn winkelmandje gezet incl de overige artikelen die ik had meebesteld en dus nog wat meer. Nu heb ik voor 52 euro een coolcat zomerjas en 5 tshirts en 5 korte broeken van de c&a ipv 65 euro voor t jasje en 4 shirts en broeken. Oh en ik heb een afhaalpunt geselecteerd hier een paar km verderop. Daar kan ik met de auto voor de deur parkeren. Bedankt voor t meedenken!