Nee echt niet. Ik doe het al meer dan een jaar wekelijks. Je mag in bestelling wel zien voor volgende week
Ik ben een groot fan van bezorgen van de AH. Ik reserveer vaak een week van te voren een dag en tijd. Dan zet ik gewoon 5 kratten bier op mijn lijstje om aan 70 euro te komen. Die haal ik er weer af als de bonus op vrijdag bekend is. Ik zou niet meer anders willen.
Nee want elke vrijdag zijn de aanbiedingen pas bekend voor maandag. En dat is gewoon wekelijks wisselend. Ik maak daarom op vrijdag mijn lijstje want dan zie ik de bonus van aankomende week.
Hoe zit het met de houdbaarheidsdatum van bijv gesneden groente, salades, zuivel of vlees. In de winkel is het soms echt kort houdbaar en daarom koop ik het dan niet.
ik heb een keer meegemaakt dat ik ook vrijdag had besteld en dinsdag was pas de eerst volgende keer dat ze konden bezorgen maar de bonus was toen niet geldig zeg maar en ik had van 1 product echt heel veel besteld omdat het veel scheelde dus dat was niet leuk heb ze toenngebeld en t uiteindelijk wel voor de bonus prijs gekregen gelukkig scheelde toch bijna 30 euro
Die zijn altijd lang houdbaar! Ik maak op vrijdag aan de hand van de aanbiedingen een weekmenu. Die laat ik maandag bezorgen. En dan aan de hand van de houdbaarheidsdata van het vlees enzo maak ik een schema van wat we welke dag eten. Zuivel is meestal zelfs nog 2 weken langer houdbaar.
Dat was hier waardeloos. Je moet voor een relatief groot bedrag bestellen voor ze komen bezorgen en dan kan je halverwege de week al spul weg gooien. Daarom doe ik nu met frisse tegenzin zelf weer de boodschappen. Of ik stuur mijn vriend
De houdbaarheid is altijd verrassend lang. Ik heb wel eens een bak aardbeien weg kunnen gooien en daarvan kreeg ik netjes het aankoopbedrag terug. Ook van producten waarvan de verpakking kapot is ofzoiets. Vlees wat niet lang genoeg houdbaar is voor mijn plannen doe ik in de vriezer. En ook ik gooi wel ns mn mandje vol met pakken wasmiddel om in ieder geval het moment vast te leggen. Wijzigen kan altijd tot de dag ervoor. Ook met feestdagen erg handig.
Ik ben uitgeweken naar een andere bezorg-supermarkt (Plus) omdat de appie te populair is bij ons. Ik wil graag op donderdag bestellen en op vrijdag laten bezorgen.. maar dat werkt hier niet want dan zijn alle tijdsloten voor bezorging al lang vol. En ikga echt niet 2 weken van tevoren bedenken wat ik wil eten.
De bestellingen komen ook uit het distributie centrum hè niet uit de winkel dus 1ze hebben wat meer tijd nodig en 2 dat zijn de producten die normaal gesproken naar de winkels gingen en daar dys rustig nog even liggen. Ik bestel bij jumbo die levert hier en ik vind het heerlijk . 1a2x per maand en Dan altijd met een actie dat bezorgen gratis is. Vaak vaatwasser tabletten , laatst 3dozen ijs gekozen
Nee die ervaring deel ik niet! Melk is meestal prima (week) maar gesneden groente of verssoep of filet paar keer gehad dat die na 2 dagen al over datum ging. Maar geen probleem: belletje en je krijgt je geld terug! Vlees vries ik waar nodig in dus dat probleem heb ik niet maar het meeste daarvan is wel een week houdbaar. Qua bezorging weet ik niet maar ik bestel meestal op vrijdag / zaterdag voor levering vrijdag/zaterdag er na en pas in de loop vd week soms nog aan. Rond feestdagen “reserveer” ik wel.
Ik vind de houdbaarheid vaak ook wel tegenvallen. Als ik in een fysieke winkel boodschappen doe zoek ik bewust dingen uit die nog houdbaar zijn tot ik ze wil gebruiken. Vaak vind je dan wel dingen die nog zes dagen mee kunnen ofzo, terwijl ik bij het laten bezorgen meestal dingen krijg die nog maar twee of drie dagen houdbaar zijn, soms zelfs de volgende dag op moeten. Heel irritant als je voor een hele week boodschappen doet. Heb er al eens een mail over gestuurd, maar omdat het wel gewoon aan de voorwaarden voldeed (het verschilt per product hoe lang het minimaal houdbaar is, bijvoorbeeld vlees twee dagen geloof ik) kon ik er niks mee. Ik los het wel weer op door de planning wat om te gooien en waar mogelijk dingen in de vriezer te gooien, maar dit blijf ik wel een van de nadelen vinden. Ik heb wel eens bij Jumbo besteld en dan was eigenlijk alles net langer houdbaar dan wat je in de winkel ziet liggen. Een ander nadeel vind ik dat het nog wel eens voor komt dat je die ochtend mail krijgt dat een bepaald product toch niet geleverd kon worden. Heel vervelend als je het die avond nog wil gebruiken en je niet makkelijk zelf nog naar de supermarkt kunt. Daar staat tegenover dat je tot 12.00 de dag ervoor je bestelling nog aan kunt passen, dus ik snap wel dat ze niet de producten reserveert op het moment dat je ze in je mandje hebt zoals al die kratten bier en sloffen sigaretten hierboven. Maar toch vervelend als je vlak voor alles bezorgd wordt erachter komt dat iets wat je nodig hebt er niet bij zit. Tenslotte baal ik ervan dat er vaak dingen bij staan die tijdelijk niet leverbaar zijn, terwijl ik ze in de winkel wel gewoon kan kopen, zoals inderdaad veel biologisch vlees. O ja, nog een nadeel vind ik de nutteloze enorme plastic tassen die soms om een paar diepvriesproducten ofzo heen zitten. Heb wel eens gevraagd of ik ze weer terug kon geven voor hergebruik, maar dan zouden ze het gewoon weggooien zei de bezorger. Maar ook genoeg voordelen waardoor ik het toch blijf doen. Het is heel makkelijk op te lossen als je met een product niet tevreden was of als je bestelling niet klopte, even aanvinken online en de volgende keer halen ze dat bedrag van je bestelling af. En heerlijk dat ze het in je keuken zetten en statiegeldflessen meteen weer meenemen.
Ik bestel alleen bij Appie als ik echt veel boodschappen nodig heb: Bij kerst, verjaardagen, e.d. Dan plan ik al ruim van te voren een tijdsvak ik en het is ook heel fijn dat je die nog kan aanpassen tot ca. 24 uur voor bezorging. Maar de weekboodschappen bestel ik sinds een aantal maanden bij Picnic. Je kan dan de dag van tevoren nog tot 22 uur bestellen en de volgende dag wordt het bezorgd in een vasstaand tijdsblok van een uur. Hier op maandag is dat altijd tussen 15.30 en 16.30. Op dinsdag is dat tussen 21 en 22 uur. Soms laat ik ze zelfs 2x in een week komen. Bezorgkosten zijn er nl. nooit en het minimum bestelbedrag is €25. De boodschappen zitten in plasticzakken die ik de keer daarop weer inlever en hergebruikt worden. Het assortiment is wat kleiner dan van Appie, maar er komen steeds weer nieuwe produkten bij, als genoeg klanten daar om vragen (kan via de app). En ze zijn goedkoper dan Ah. Dus ik vind het echt ideaal.
Mijn ervaring is juist dat de AH duurder is dan de Jumbo, bij de Jumbo heb je geen minimum van 70 euro bedrag en iedere maand speciaal geselecteerde producten die je kan bestellen waardoor de bezorgkosten vervallen. En daarnaast is de prijs van de producten ook lager. Wij bestellen wekelijks en hebben het al vaker naast de AH gelegd om te vergelijken en we waren telkens goedkoper uit bij de Jumbo met de zelfde spullen.