Toys r us is al een tijdje geen fysieke winkel meer. De webwinkel is er nog. Als ik rondkijk zie ik veel slechte reviews. Hoe is jullie ervaring met deze web winkel? Ik wil best een grote aankoop doen. Die bij de andere Nederlandse winkels 1,5 keer zo duur is. Dus ik twijfel een beetje.
Anderhalf keer zo goedkoop als bij de concurrent alleen al is een goede reden om extra waakzaam te zijn. Als je dan ook nog slechte reviews over de site leest, zou ik het niet doen.
Ik bestel regelmatig bij toysrus en dan voornamelijk playmobil wanneer deze in de actie is,maar ik heb nog nooit problemen gehad. Altijd netjes op tijd en het juiste geleverd gekregen
Ik heb eerder iets kleins gekocht wat daar ook zoveel goedkoper was en dat ging goed. Het is een Duits bedrijf ik denk dat ze daarom een stuk goedkoper zijn. Net als pink or blue.
Dat vraag ik mij af. Als ik prijzen vergelijk in dl dan is er maar weinig prijsverschil met andere winkels bij die kinderwagen. toys r us heeft hem voor 500. 540 lijkt daar een normale prijs te zijn terwijl hij in nl rond de 700 a 750 is. (het merk van de wagen is ook duits).
Heb je al op andere Duitse sites gekeken? Amazon.de bijvoorbeeld? Copy en paste de url van het specifieke product in camelcamelcamel.co.uk (of com?) en je ziet de prijsontwikkeling
Ga ik zo doen als ik weer bij de pc ben. Ik heb wel de Duitse toysrus erbij gepakt en daar verschilt de prijs veel mee. Deze is daar weer 100 euro duurder en een andere kleur (die ik niet mooi vind) 200 euro goedkoper dan bij de nl r us. Toen ik ging vergelijken had ik t product ingevoerd+ kaufen en toen kwam ik op n 1 of andere Duitse vergelijkingssite.
Ik heb eens een maxicosi familyfix gekocht bij toysrus. Geen problemen mee gehad hoor. Is gewoon een betrouwbare webwinkel wat mij betreft.
Ik heb een hoop reviews gelezen en ik vind wel dat ze sommige dingen slecht aanpakken die hun een deel van de potentiële kopers kan kosten. Ze schijnen geen Nederlands pratende werknemers te hebben en reageren ook niet op slechte reviews.
Het is ook geen Nederlands bedrijf. Ze hebben hier niet eens een vestiging dus vind niet dat je dat als vereiste mag hebben. In Frankrijk zijn ze heel groot en hebben meer dan 20 gigantische warenhuizen. Ik kan me voorstellen dat er soms dingen mis gaan. En bij een grote organisatie zal dat vaker zijn dan een kleintje.
Het is logisch dat er dingen mis gaan. Maar dan is het voor de consument wel zo handig om goed te kunnen communiceren. Zover ik begreep kregen de mensen iemand aan de telefoon die gebrekkig Engels en half Duits sprak. Pink or blue (babymarkt in dl) is een Duits bedrijf maar heeft wel een afdeling die communiceert met de Nederlandse klanten in het Nederlands. Ook op reviews reageren ze regelmatig om problemen op te lossen. Ik denk dat toys r us meer klanten zouden krijgen als zij het ook zo aan zouden pakken.