Hallo allemaal, Wij wonen sinds een paar maanden in ons nieuwe huis. (Geen nieubouw). De kozijnen waren van hout, die hebben we laten vervangen voor kunststof kozijnen. Heel mooi zou je denken... de kozijnen zijn op zich mooi. Laat ik bij het begin beginnen. Ze kwamen hier aan en toen hebben ze de oude kozijnen laten zitten en de nieuwe kozijnen erbij op gedaan. Terwijl er was afgrsproken de oude kozijnen eraf en nieuwe erop. Het was ook niet waterpas, uiteindelijk hebben ze alles er nieuw in gedaan. Keer op keer moeten ze nu weer terug komen omdat er iets niet goed is. We hebben een erker aan de zijkant een klein raampje, dat hebben ze wel 3 keer opnieuw moeten plaatsen omdat er elke keer weer wat mee was. Er zijn nu een aantal beschadigingen aan het kozijn, en dat repareren ze dan wel maar niet mooi genoeg... ik probeer er een paar foto's bij toe te voegen. Ik wil weten wat we hiermee kunnen? Het heeft rond de 10 duizend euro gekost, daar wil je nieuwe kozijnen voor hebben.... geen beschadigde kozijnen.. we zijn zo klaar met het bedrijf. De 1e keer dachten/hoopte we dat het mannen waren die niet goed hun werk konden doen, maar elke keer als ze komen is er wel weer iets. De douche was ook verkeerde maat wat ze op hadden gemeten, daar zijn ze nu ook al een paar keer voor terug moeten komen. De hendel voor het douche raampje zijn ze nu ook alweer een aantal keren voor gekomen maar elke keer is het weer niet goed. Het bedrijf zit in zwijndrecht. Er zijn meerdere dingen niet goed, maar dat bespaar ik jullie maar. Ga hier NIET heen!!!!!! Onze vraag is wat kunnen we hiermee?
Heel vervelend.... Ik zou ze nog 1 kans geven om alles, naar wens, te herstellen. Ook hierbij aangeven dat je, mocht het niet goed zijn, stappen gaat zetten via de rechtsbijstand (hopelijk heb je die). Je kunt dan aangeven dat je ze aansprakelijk gaat stellen voor de gebreken en schade aan de afgeleverde zaak. Kosten om dit door een ander bedrijf te laten herstellen zullen op ze worden verhaald, etc.
Wat ontzettend vervelend dat er zoveel problemen met de kozijnen zijn. Zoals ik je verhaal lees probeert het bedrijf wel steeds met een oplossing te komen. Ze doen in ieder geval hun best. Vind het dan ook niet netjes dat je hier het adres neerzet. Als ik het bedrijf was zou ik je nu helemaal in je sop laten gaarkoken. Wat je doet is laster en smaad. Zou daar heel voorzichtig mee zijn en snel het adres weghalen. En natuurlijk met het bedrijf in gesprek hoe eea naar wens kan worden opgelost.
Hier ben ik het ook mee eens trouwens! Adres van het bedrijf weghalen Echter zou ik er na een paar keer ook flauw van zijn en er dus wel iets mee gaan doen.
Het bedrijf probeert ook elke keer een oplossing te vinden. Maar elke keer word ie verprutst. Hij had boven het raam een boeibord geplaatst, en daar heeft ie een gat in gezaagd, iets overheen gesmeerd en niks ervan gezegd. Daar moeten we zelf mee aan komen. Tuurlijk een foutje maken is menselijk. En als het mooi te repareren is vind ik het ook goed, maar nu blijf je altijd die dingen zien. Het zijn geen 2e hans dingen
Als je je eerste post niet meer kunt wijzigen onder “tools” (staat onder je bericht), dan even beheer een berichtje doen
Dit. Zolang ze telkens terug komen om samen tot een oplossing te komen doen ze hun best. Dat alles niet in 1x goed gaat is vervelend maar helaas is fouten maken menselijk. Geloof mij dat het voor het bedrijf ook niet fijn is dat ze telkens terug moeten omdat het niet in 1x goed is gedaan. Dit gaat allemaal van de winst af op het bedrag wat jullie betaald hebben en in die tijd dat ze bij jullie zijn om problemen op te lossen (wat natuurlijk terecht is) kunnen ze ook geen ander werk doen, dus geld verdienen. Als wij (als bedrijf) dit bij jullie geplaatst hadden, en we toch echt ons best doen alles op te lossen en elke keer terug komen en ik had dit op internet gelezen was ik voor jou als klant 10 stappen langzamer gaan lopen.
Dan zeg je toch dat je niet tevreden bent met de reparatie oplossing die geboden is omdat je duidelijk ziet dat er schade gezeten heeft en je nieuwe kozijnen zonder schade hebt gekocht. Horen wat voor oplossing ze voor je hebben. Mijn tip is communiceren ipv hier klagen!
Maar als bedrijf zijnde wilnje toch goed zijn? Dat bedrijf verdien niks meer nu aan ons. Het kost hun alleen maar geld...
Hmm ik begrijp wel dat je er op een gegeven moment klaar mee bent. Je geeft een bedrijf keer op keer een kans, en iedere keer wordt het verprutst. Ik zou de eigenaar op de koffie uitnodigen, de situatie laten zien waar jullie niet blij mee zijn, vragen welke oplossing hij heeft. Ook afstemmen dat alle communicatie via hem verloopt en als het dan nog niet wordt opgelost, dan aangeven dat je verdere stappen wilt ondernemen. Overigens vind ik nieuwe kozijnen plaatsen over oude kozijnen heen ook vreemd klinken, maar ik heb er geen verstand van.
De eigenaar van het bedrijf is al geweest de vorige keer, de zei toen dat alles goed kwam en dat hij ons zou garanderen dat het binnen 1 dag af zou zijn.... nou niet dus. Dat is ook vreemd ja... iedereen waar we het aan vertellen zeg: huh, wat is dat voor een bedrijf?
Mijn vriend heeft vanmorgen het bedrijf opgebeld om te zeggen wat hij ervan vind en dat ie aardig klaar is met hun. Mijn vriend zei tegen die man op kantoor dat die mener gisteren in het boeiboord had gezaagd en opgehangen en spul overheen gesmeerd, met de hoop dat we het niet zouden zien. Dat had die mener ook niet eerlijk tegen zijn baas gezegd. En dat er nog een beschadeging aan het kozijn zit, hoe ze dat willen gaan oplossen? Toen werd er alleen gezegd: we komen over 2 weken wel even kijken. Ik en mijn vriend zijn echt aardig klaar met het bedrijf. Al na een half uur als ze hier zijn vragen ze gelijk uit hun zelf om koffie. Ik had iemand anders gesproken die bij hun ook dingen had gedaan die was er ook niet over te spreken. Ik snap dat jullie veder geen oplossingen kunnen verzinnen, maar het is wel fijn om je verhaal ff kwijt te kunnen.
@beertje22 Heel vervelend dit... ik zou toch gaan “dreigen” met wat ik eerder aangaf. Zo lang onzin als dit had ik voor €10.000,- niet gepikt.
Kan ik mij iets bij voorstellen, maar aan de andere kant.... denk je dat je dit onderling gaat oplossen?
We willen eigenlijk een ander bedrijf laten langs komen en kijken wat hun ervan vinden. En wat hun zeggen over evt reperatie.