- in de drogisterij waar ik vroeger werkte probeerde ze beltegoed terug te brengen terwijl ze het tegoed net op hun telefoon hadden gezet. - ook een keer een meisje die de morningafterpil wilde terug brengen. Maar helaas medicatie mag niet retour gebracht worden.
Ik had laatst een mevrouw in de winkel met een plantje voor buiten waarmee ze terug kwam. Ze wilde een andere want deze groeide te hard. Toen ik zei dat dat normaal was vond ze dat we dat er wel eens bij mochten zeggen dat deze nog verder groeide
Heb in de horeca gewerkt 'vroegah'. En dan idd mensen die hun bord eerst helemaal leeg eten. Als je dan vraagt "heeft het u gesmaakt?" zeggen ze "nee, het was te pittig/flauw/zout/vul maar in" en kijken dan echt alsof ik dat moet oplossen (liefst met een "dan is het van het huis meneer" ofzo). Eh... nee.
Laatst was er in het nieuws dat er bij bol e.d bedrijven gewoon gebruikte dildo's enzo terug worden gestuurd. Dat je dat durft.
Vroeger in de videotheek. Mensen die dvd's te laat inleveren, ze tussen de leen dvd's terug zetten. Gek de dvd zit er ook nog in
Bij mijn bijbaantje vroeger moest ik oa horloges maken. Als mensen kwamen klagen dat het horloge het ineens niet meer deed vroeg ik standaard of het horloge wellicht nat was geworden. Mensen zeiden altijd nee tuurlijk niet. Als ik dan de achterkant open maakte liep zo het water eruit.... En maar volhouden dat ze er niet mee hadden gezwommen.... Wij vonden soms ook in de kleedkamers een heel setje oude kleren (van onderbroek tot schoenen). Dan had iemand dus in de winkel nieuwe kleding uitgezocht, zich in het hokje omgekleed en alle oude kleren laten hangen (incl gedragen onderbroek en sokken)....
Frietpan met het vet er nog in. Wijn en zeggen dat die niet goed is, laterna bleek dat die gevuld was met ranja of cola Iets terug brengen zonder bon en dan zeggen dat het veel duurder was dan dat hij scant.. Product kopen zodat ze een bon hebben, dag erna door de winkel lopen, het uit de winkel pakken en dan proberen terug te brengen, wat toen best vaak is gelukt, nu wordt er veel beter op gelet..
Meerdere malen klanten gehad die gewassen kleding terug kwamen brengen. Op de alarmcentrale ook klanten die geld terug eisen als de verzekering niet precies levert wat zij willen.
Ja erg hè om daar meteen mee te chanteren . Ik hoorde laatst bij mijn man op hey werk hadden ze een mail van een blogger gekregen . Als ze hun product gratis leverde schreef hij een goede blog over het bedrijf en als ze niet mee werkte dan ging hij ze helemaal afkraken in zijn blog . Nu had deze man nogal veel volgers en bleek een behoorlijke populaire blogger te zijn. De baas van mijn man heeft er een advocaat op gezet want dit is natuurlijk pure chantage !!
Ik werk in een telecomwinkel. Mensen proberen echt de raarste dingen terug te brengen en geld terug willen: - telefoons in een andere winkel gekocht. - modems (die gratis zijn) - lege batterijen van de huistelefoon - telefoons die overduidelijk beschadigd zijn (val- stoot- vocht schade) Maar de raarste was toch wel een meneer die vond dat zijn samsung allemaal virussen had want zijn rekeningen waren zo hoog. Hij wildw de telefoon teruggeven. Bleek dat hij zelf veelvuldig 0906 nummers belde. En echt maar blijven volhouden van niet. En wat ik zo raar blijf vinden zijn mensen die vinden dat mijn werkgever geen geld hoeft te verdienen om te blijven bestaan: Bijv. Contracten die pas halverwege zijn willen openbreken om toch een telefoon erbij te nemen, terwijl ze bewust voor een sim-only zijn gegaan zodat ze een lager maandbedrag hadden. Of: Toestelkosten/abonnement stopgezet willen terwijl de telefoon nog niet afbetaald is maar wel stuk en dus niet meer bruikbaar (en er geen verzekering is) enz. Ik snap dat het zuur geld is maar de provider is daar niet verantwoordelijk voor. En dan ook echt wóest worden. Is denk ik ook een vorm van retourneren toch?
Mijn man is niet zo thuis in die wereld van bloggers dus was de naam vergeten. Ik was daar eigenlijk ook heel erg benieuwd naar
Oh lekker!! Ik irriteert me er sowieso al maaaaaaateloos aan dat al die vloggers en bloggers al die producten "opgestuurd" krijgen. Ondertussen zie je ze super vaak tijdens de blog zeggen "oh, ik heb zo'n vervelende stofzuiger" of "weet iemand nog een goede stofzuiger" en een week later hebben ze de Dyson v8 en dit dan ook met "welke stokke stoel zal ik nemen? De tripp trapp of de steps?" En vervolgens zie je dat ze die kut stoel gekregen hebben. Niet heel gek als ze van alles noemen en het vervolgens opgestuurd krijgen. Sorry hoor, maar dit is echt een irritatie puntje van me gewoon onbeschoft zonder schaamte lullen voor spullen. En net zoals al die vakanties en weekendjes weg. Ik begrijp echt heus dat dit de nieuwe manier van adverteren is, maar jezus soms is het ook gewoon een beetje té.