Maar daar hoef je toch ook niet op te plannen? Als je er niet bent geven ze het of af bij de buren of ze komen later nog een keer terug.
Ik verbaas mij over mijn jongste. Hij beukt met zijn hoofd tegen het hoofdeinde van het bed om in slaap te vallen . Niet elke avond gelukkig, maar wat een kabaal soms. Dat hij geen pijn aan zijn hoofd krijgt ervan verbaast mij..
Over weer een fietser die zich zonder verlichting, in de schemering, in donkere kleding, zonder voorrang, de weg op stort, want auto's stoppen toch wel. Of over de vader die met zijn 2 jonge kinderen op pad is. Hij loopt nog snel even de weg over terwijl ik kom aanrijden en roept vervolgens tegen zijn kinderen dat ze moeten wachten. De sukkel. Gelukkig heb ik gewacht, zijn dochtertje stoof zo achter hem aan.
De Lidl geeft zelf op de site aan dat er gemiddeld zo n 4 werkdagen overheen gaan voor de bestelling geleverd wordt.
Ja, dat klopt. En dat weet ik ook. Dat was mijn punt ook niet. Misschien kan de DHL er niet helemaal wat aan doen door bovenstaand feit. Maar het verbaast me wel.
Hebben ze geen app die een melding geeft als de status wijzigt? Dat heeft post nl wel en dat vind ik altijd wel prettig.
Oh, dat is een goede, had ik niet eens naar gekeken. De post-NL app heb ik ook inderdaad. Al is het nu niet heel erg nodig meer. Maar voor een volgende keer...
Oké het was gisteren. Maar ik vond het toch vrij verbazingwekkend dat ik in 8 minuten tijd een kind eruit geperst heb. Behoorlijk eehh heftig.. Maargoed. Tis gelukt