Zojuist een sonos one extra aangeschaft, die stond al op de planning maar ik wilde vandaag even afwachten
Gelukt via de chat!!! We betalen normaal 93,85.. gaan vanaf 1 december 63,85 betalen en na 6 mnd weer 93,85 En dus 180,- "verdiend" de komende 6 mnd
Nou t gesprek was was bijzonder, de hond glipte de deur uit, dus ik rennen achter mn hond aan, dus die man lag in een deuk. Vervolgens even gekletst en gezegd dat ik al jaren tevreden ben, maar wel hard moet werken voor mijn geld net als ieder ander, dus dat wanneer ik ergens anders een beter aanbod tegen kom, wel overstap, maar mijn intentie is om te blijven, mits zij een kleine korting geven. Dus hij zei: nou je heb geluk, je bent de laatste van mijn shift, de pizza worden binnen 5min bezorgd, dus ben al voor je aan t tikken, dat je 9 maanden 12,50euro korting krijg. En toen zei hij: volgend jaar rond deze tijd weer bellen, hebben we weer een leuke aanbieding voor je.
Ik bel morgenvroeg met Ziggo. Wachttijd aan de telefoon bedraagt nu ruim 30 minuten. Een aantal jaar geleden heb ik wel een paar maanden korting bij ze gekregen toen ik wilde overstappen naar KPN.
Zowat alles Het standaard pakket (tv, telefoon en internet 400 mbits lijn) plus fox sport, movies en series XL en 2 ci plus modules
Net iemand van Ziggo via de chat gesproken en die stuurt me door naar telefonisch contact opnemen met opzeggingen.
En dan ff op het woordje Chatten klikken in het antwoord, je gegevens invullen... 5 mins geduld en dan krijg je iemand Ships hij voegt de link niet toe... momentje
Lukt niet te plakken. Ga ff naar google, dan zoekbalk intikken ziggo chat en dan is het de 2e van boven https://www.google.nl/search?ie=UTF-8&client=ms-android-tmobile-nl&source=android-browser&q=ziggo+chat