Ik zag een wanddecoratie op metaal op herinneringen op linnen.nl. Is nu 30% goedkoper. Maar... ik heb er geen verstabd van. Iemand een idee of t normaal ook zo achterlijk duur is en dit een goede deal is?
Nou ik schaam me bijna, maar ik heb een ‘airfryer’ gekocht Van Princess XL voor 59 euro bij bol.com. Was best een goede deal. Ben benieuwd hoevaak we ‘m gaan gebruiken
Bij wish hebben ze ook blackfriday, ongeveer t zelfde. Afgezien een beamer waar ik nog steeds op zit te wachten (zou de 7e binnenkomen, toen de 14e en nu nog steeds er niet is) gaat t bij mij in de regel eigenlijk altijd wel goed en een week of 1-2 vlotter dan aangegeven staat. Overigens dit is de eerste keer dat ik nog wacht op een bestelling uit de +- 40-50 bestellingen de afgelopen jaren.
Echt vreemd dat ze dan zo apart met klanten omgaan. Ik ben al 7 jaar klant bij ze. Maar zit er nu echt over te denken om op te zeggen.
Ook gechat met Ziggo, maar ook ik kreeg het advies om met de afdeling opzeggingen te bellen. Zij hadden meer bevoegdheden om dingen aan het pakket toe te voegen schreef ze.
Ook ik ben nog aan het chatten met Ziggo. Al heeeel veel jaren klant, maar het enige wat ze kan doen is een upgrade in pakket en dan krijg je 6 mnd die korting. Maar ik wil geen upgrade. Ze geeft aan het niet toe te kunnen voegen, dus wordt nu doorgezet naar de sales chat.....
Schoonmoeder viste er eentje weg bij de kringloopwinkel. Beetje schuren en weer in de olie, tuigje via aliexpress en voor 20,- zo goed als nieuwe stoel!
Ja maar ik heb niks laten toevoegen. Hier is het huidige startpakket (twv 59,95) verlengd van onbepaald contract naar een tijdelijk jaar contract en kreeg daar dus 6 mnd korting op. Alles blijft dus hetzelfde, echter zit ik nu minimaal 1 jaar aan ziggo "vast" Maar aangezien ik niet van plan was om over te stappen binnen nu en een jaar, vond ik dat niet erg.
Ik heb hier vanmiddag ook met kpn op de chat gezeten. Ik heb als vraag gesteld of ik als bestaande klant ook gebruik kon maken van die kortingsactie. Die meneer gaf als reactie dat het specifiek was om nieuwe klanten aan te trekken. Mijn reactie daarop was dat ik dat heel goed begreep, maar dat wij als vaste klanten ook wel wat verdiende. Daarnaast heb ik gezegd dat ik in mijn omgeving al meerdere mensen had gehoord die als bestaande klant wel de 9 maanden korting hebben gekregen. En dat de concurrenten ook hele mooie aanbiedingen hebben, en dat een rede zou zijn voor mij om op te zeggen. Ik werd toen via de chat heel snel doorgeschakeld naar iemand anders. We hebben samen ons pakket doorgenomen, en ik krijg nu ook 9 mnd €22,50 korting. Daarna heb ik het voor mijn vader geregeld. Deze chat begon iets stroever, maar ik hield voet bij stuk dat ik doorgeschakeld wilde worden naar iemand die die korting kon regelen, omdat het al vaker was gelukt. Uiteindelijk na veel mokken heeft hij me doorgeschakeld en toen was het binnen 2 min geregeld. Er werd totaal niet moeilijk gedaan, dus ook hij heeft 9 maanden €22,50 korting!