Ze vroeg wat voor aanbieding ik dan had gekregen. Aangegeven dat KPN een vergelijkbaar pakket de eerste 9 maanden goedkoper aanbiedt. Dat klopte zei ze, daar konden zij het niet voor aanbieden. Toen heb ik geschreven dat ik had gehoord dat bestaande klanten van Ziggo wel korting hadden gekregen en dat nieuwe klanten de eerste zes maanden voor €29,95 krijgen. Daarop kreeg ik het voorstel van 6 maanden voor €34,95. Ik heb wel het laagste alles in 1 pakket en hoefde geen ander pakket te nemen.
Ik heb net gechat met KPN, maar ondanks het feit dat wij al ruim in de contractvrije periode zitten kon ze ons niets bieden. We kunnen als bestaande klant niet van de korting gebruik maken werd gezegd. Aangegeven dat andere bestaande klanten die korting dus wél weten te krijgen en daar werd eigenlijk weinig op gereageerd. Zij kon niets voor me doen. Me doorzetten naar een andere afdeling kon niet omdat die zo druk zijn dat het doorzetten gewoon geweigerd werd. Ik moest maar bellen en zeggen dat ik wou opzeggen, heel misschien konden ze me dan nog iets bieden.
Ik heb net ook via de chat met KPN contact gehad. En gezegd dat ik aan het rondkijken ben en of zij toevallig iets te bieden hadden. Wij hebben echt alle toeters en bellen en gaan nu voor 6mnd 83 betalen inplaats van 120. Echter pas wel even op want de abonnementen zijn net wel wat anders dan je eerst had. En als ik niet had opgelet had ik nu film1 erbij wat ik niet wil en dan had ik uiteindelijk op 135 per maand na 6mnd uitgekomen stiekemerds. Maar vooral gewoon doen alsof je weg wil en niet over acties beginnen ofzo dat helpt blijkbaar!
De aanhouder wint!! We krijgen een jaar lang een upgrade van de internetsnelheid. We krijgen er een zenderpakket bij (Sport) We krijgen 6 maanden korting! In plaats van €64,50 betalen we €34,95!!
Gaan hier voor kpn. Ziggo zeggen we op. Scheelt ons op jaarbasis 298,50 als we 9 mnd korting en 3 maand vol tarief rekenen. Is 25 euro per maand. Serieus geld.
Nog even ter aanvulling, ik kreeg net de bevestiging binnen van bovenstaande, en we hebben ipv 1 maand 6 maanden gratis gekregen twv 89,70 dat is helemaal leuk. En maandag nog eens even kijken waar ze nog meer mee komen
Heb gebeld. 55 min in wacht. Toch mooie aanbieding uitgesleept bij Ziggo. 6 maanden 29,95 Ipv 69,50. Komt op hetzelfde neer als bij kpn maar heb bij Ziggo nu 200 mb downloadsnelheid ipv 100 bij kpn...blijven dus toch maar bij Ziggo. Scheelt ons 237 euro op jaarbasis tov nu.
Hier ook. Krijg elke keer een ander verhaal via de chat dat het niet mogelijk is om korting te geven ( met andere woorden jullie liegen allemaal aldus ziggo) Morgen bellen met KPN. Dag ziggo.
Thanks voor alle tips hier; ga morgen ook maar eens contact zoeken met Ziggo. Als ze niet over de brug komen zeggen wij op en gaan naar KPN. Scheelt echt teveel geld.
Mijn ouders zijn zojuist overgestapt van ziggo naar telfort. Wat een slechte service zeg pfffff Wij zitten zelf bij telfort en toen ik belde voor de korting, ging ze het meteen voor me regelen!
Ik verdien een award al zeg ik het zelf. Woon in Amerika en met de hele black friday gekte van hier alleen maar 2 bedels met 25 procent korting van Pandora gekocht. #geeftzichzelfeenschouderklopje
Voor degene waarbij het kpn/ziggo korting niet is gelukt, gewoon opnieuw bellen! Niet alle service medewerkers weten wat ze mogen 'weggeven'. Afdeling opzeggingen moet je hebben iig. Zeggen dat je ivm de kosten aan het rondkijken bent bij andere aanbieders, maar wanneer zij een leuke aanbieding doen, je wel bij hen wilt blijven. Ook vandaag nog doen! En zeker als die actie bijna eindigd. Dan hebben ze wel weer leuke aanbiedingen. Dit soort dingen kan het hele jaae door en hoeft niet altijd op de black friday oid. Kost wat tijd maar als je zo €400 per jaar kunt besparen vind ik het het belletje wel waard.
Geen doorkomen aan gisteren. Vandaag nog een keer proberen want ik ga serieus weg bij ze. Achterlijk voorkeursbeleid dAar.