Ik ben oprecht benieuwd wat jullie hiervan vinden. Ik heb in september een item gereserveerd bij Riviera Maison. Het was/is een hot product, snel uitverkocht en dus pas weer leverbaar in december. Gisteren een telefoontje gehad dat ik het kon ophalen en ik gaf aan dat ik zaterdag langs wilde komen. Geen probleem, echter heb ik niet dat goed nagedacht over de afgesproken dag (weekend met verjaardag van mijn zoon en zondag ook erg druk). Dus ik bel net dat ik niet aankomende zaterdag kom, maar aankomende vrijdag op mijn vrije dag langskom. Nu hebben ze aangegeven dat ze het item niet gaan vasthouden voor me en dat ik weer onderaan de lijst kom te staan. Want het is een hot item en er staan veel mensen op de lijst. Oke, ik snap dat je niet een product eeuwig kan vasthouden, maar hier viel mijn mond echt van open. We hebben het over één week, meer niet. En al zou ik nooit meer op komen draven, dan is het binnen no time verkocht, de vraag is echt enorm. Maar waar eigenlijk van 'schrik', is de service (of eigenlijk dus geen service) van zo'n groot bedrijf. Ik ken geen enkele ondernemer die zo met zijn klanten omgaat en ook me (in dit geval) trouwen klant. Of denken/vinden jullie dat zij gelijk hebben? Zie ik het misschien verkeerd en is het de normaalste zaak van de wereld dit zo op te lossen? En dan is dit ook een vraag aan iedereen die zelf een onderneming heeft, die ook uit eigen ervaring iets kan vertellen. Want ik heb oprecht nog nooit zulk soort 'problemen' gehad met bedrijven. Juist in deze tijd waar de concurrentie soms moordend is, zie ik dat de klantenservice juist beter wordt. Ik heb me wel van de lijst laten halen, de lol is er helaas nu wel af voor mij en helemaal omdat je dan weer onderaan komt te staan (zal je net zien dat ik dan op vakantie ben als ik weer aan de beurt ben ). En heel eerlijk, ik gun het ze ook niet meer, ben er nu wel even klaar mee Maar ik nog steeds heel benieuwd wat jullie vinden! Want ik ben nu ook gewoon een beetje pissed off, objectiviteit is ver te zoeken..
En nu vraag ik me dus af, welk item is zo hot dat er zo lange wachtlijst is. Qua service, ongetwijfeld zal er niet alles worden opgehaald wat er is besteld. En icm met evt mogelijk ruimtegebrek kan ik me voorstellen dat men de items niet te lang apart willen houden.
Ik vind een week erg lang om iets vast te houden. Meeste bedrijven die ik ken houden maximaal 24 uur aan.
Overigens vind ik wel, als je netjes op tijd belt om te zeggen dat het item een andere dag komt ophalen, ze er wel vanuit kunnen gaan dat je het werkelijk komt ophalen.
Het is een accessoire (windlicht), dus echt werkelijk niks belangrijks. Maar wel redelijk aan de prijs voor een windlicht, €130,- volgens mij. En qua ruimte zal het wel meevallen, het is namelijk zo uitverkocht en ze hadden er 'maar' 7 van het hoofdkantoor gehad, dus te weinig om zelfs in de winkel te stallen. Alles wordt eerst verkocht aan de mensen die het hadden gereserveerd.
Ik vind het eigenlijk ook wel terecht dat ze het niet een week langer vasthouden. Je had eerst aangegeven om as weekend te gaan en belt nu een dag van te voren dat t een week later wordt. Ik zou er ook niet meer op wachten.
Daar zit mijn frustratie waarschijnlijk ook. Ik ben oprecht van plan om te komen, alleen kan ik niet ad hoc komen.
Ik zelf niet hoor. Ik kan altijd zelf aangeven wanneer ik iets af kom halen. Soms is dat met 3 dagen, soms met ruim een week. Echt nog nooit gezeur over gehad.
Dat vind ik ook erg rigide zoals je het beschrijft. Ik verwacht ook een beetje flexibiliteit, ik kan ook een verkeerde beslissing nemen.
Redelijk aan de prijs? Ik vind het gewoon knetterduur. Voor €80 meer zit je 3 dagen in Barcelona. (We zijn net terug)
Zal misschien te maken hebben met het soort bedrijf of product? In dit geval is het natuurlijk ook een kwestie van 'voor jou 100 anderen', dus ze kunnen het zich veroorloven.
Lief, dank! En ja, het is gewoon pech en absoluut niet het einde van de wereld. Alleen vind ik het echt niet netjes en jammer, want het zorgt er ook voor dat ik een ander gevoel krijg bij het dit bedrijf, terwijl ik hun spullen wel ontzettend leuk vind.
Maar ze waren toch ook flexibel? Toen je in de eerste instantie aangaf dat je het zaterdag zou komen ophalen?
Zelf werk ik in een winkel, en ik zet iets ook 24 uur apart. Om verschillende redenen; er is een andere klant die het artikel wilt. Ruimte; als ik voor iedereen alles apart moet houden slibt mn magazijn dicht. Wel vind ik dat als je het optijd aangeeft van joh ik kan die dag niet ik kom later die week, dat ze het best ergens kunnen parkeren.