1400 euro voor een jaar? Wat voor een pakket is dat dan? Ik zou sowieso naar een goedkopere aanbieder gaan.
Ze geeft aan 1,5 jaar dan gaat t om 77 euro in de maand. Wij betalen ook 65 euro in de maand als je dan een extra pakket hebt dan gaat t snel. @ts je kunt alleen een klacht indienen over hoe je te woord bent gestaan maar dit staat los van jullie rekening
Laatst ook iets vergelijkbaars gehad, in oktober kwam de BSO erachter dat juni niet door hen via de automatische incasso geïncasseerd was. Dat was balen, maar we hebben die rekening uiteraard alsnog betaald. Ik ben jaren geleden al weggevlucht bij UPC, als het werkt, dan gaat het prima, anders heb je echt pech.
Ziggo had 1,5 jaar geleden of rekeningnummer verwisseld met iemand anders. En die persoon is t nooit opgevallen dat Ziggo afschreef van de rekening?
Dit is dus het hele probleem. Die rekening moeten we betalen, logisch. Maar om 1,5 jaar niks te horen. Vervolgens een dikke rekening te krijgen, dan een kleine rekening. De grote zou toen ineens niet meer kloppen. Na de negatieve beoordeling krijgen we een telefoontje omdat ze graag wat wilde met de feedback. Verhaal leg je nogmaals uit en ineens moest het bedrag wat 2!!! man ons heeft verzekerd dat het niet klopt, toch ineens betaald moet worden. Het bedrag moest in eerste instantie niet meer betaald worden omdat Ziggo aangaf dat zij door een storing het verkeerde rekeningnummer hadden. Hun fout dus, aldus Ziggo. Begrijp mij niet verkeerd. Die rekening moet betaald worden, kak maar geen probleem. Echter is de manier WAAROP om te janken! Dat maakt mij boos dames. Dat mijn man zijn rekeningen niet checkt is niet juist, maar dat is zijn stukje. De manier waarop Ziggo dit laat lopen vind ik vreselijk.
Maar nogmaals wat wil je dan bereiken met je rechtbijstand? Dat t assholes zijn is duidelijk maar wat is het doel van het inschakelen van je verzekering?
Ik zou eerder boos zijn op je man, zijn account dus hij krijgt de email in zijn mailbox. Je kan het verhaal ook omdraaien, een klant betaalt maar niet, er zijn een aantal emails overheen gegaan, je hebt het uitgezocht en er was iets met een rekening nr (beetje vaag). Dan heb je contact met die klant en die gaat helemaal over de pis? Juridische kwestie... het bedrijf probeert gewoon zijn inkomen binnen te halen, zijn medewerkers moeten ook betaald worden. Als directeur zou ik ook niet blij worden met zo'n klant en dan ook nog een negatieve recencie. Wees blij dat er geen incassoburo aan je deur is.
Gewoon dom dat je het klantevredenheidsonderzoek slecht invuld als ze je 1200 euro hebben kwijtgescholden. Hoezo is dat niet netjes gegaan? Kun je boos over zijn maar vind ik persoonlijk niet terecht. Natuurlijk is het vervelend maar zou vragen om betalingsregeling.
Bedankt dames voor het meedenken. We zullen de fout bij ons zelf zoeken. Een objectieve kijk geeft soms een andere invalshoek dan de door ons ontwikkelde tunnelvisie. Wel even mijn maag vol van Ziggo. Mochten jullie tips hebben voor andere aanbieders, dan hoor ik ze graag.
Knap dat je zo kritisch naar jezelf kunt kijken. Zie je niet vaak, meestal is wijzen naar ander handiger!!! Ook geen super fan van ziggo maar nog steeds geen goed alternatief!
Telfort. Wij waren ook helemaal klaar met de " service" van Ziggo. Nu ook veel goedkoper uit en lang niet zo vaak meer storing.
77 euro is nog steeds twee keer wat wij betalen per maand. Voor WiFi die het kennelijk niet goed doet bij ts zou ik dit dus echt niet accepteren.
De klantenservice van ziggo is inderdaad om te janken en ze spreken zich regelmatig tegen. Hier ook een doffe ellende en dus overgestapt. Ik snap je frustratie naar Ziggo toe helemaal. Alles loopt daar door elkaar en niemand weet wat er besproken is en het hele riedeltje begint bij elk belletje weer opnieuw. Nooit meer ziggo voor ons! Hier nu kpn.
Wij zijn pas overgestapt van kpn naar ziggo. Maar kan kpn wel echt aanraden, we hebben er altijd een prima service gehad, super tevreden geweest, zijn ook jaren bij ze geweest. We zijn over vanwege HBO en spotify family en combi met mobiel en vervolgens nóg goedkoper uit zijn. Ik vind dat we nu regelmatig stotters in de mediabox hebben. Sinds bakt t grof weg en moet je opnieuw kiezen. Tot nog toe wel goede service.
Goed dat jullie het bij jezelf zoeken, zo kunnen jullie er van leren. Wij zijn ook erg tevreden net KPN.