Mocht iemand van hun social media team dit oppakken: wat een waardeloos bedrijf zijn jullie!! Je ontzettend grappig voordoen maar bestellingen nooit versturen 2 weken geleden iets besteld. Tot op heden nooit ontvangen. Ik heb verschillende mails gestuurd en meermaals contactformulier op de site ingevuld maar geen enkele reactie! Helaas is er geen telefoonnummer te vinden anders had ik daar wel heen gebeld.
Voor bepaalde producten. Maar gewoonweg niet reageren al 1.5 week lang en ook niet bereikbaar zijn kan niet. En ik heb even onderzoek gedaan, er zijn heeel veeel mensen die hun bestelling dus nooit gehad hebben
Hier gewoon een bestelling ontvangen een paar weken geleden. Ze hebben nu geloof ik wel hoge kortingen. Wellicht daardoor heel erg druk?
Ik zou een zelf gemaakte quote op hun sociale media zetten. ZELFS.JE.BESTELLING.VAN.ALIE.KOMT.SNELLER.AAN.DAN.DIE.VAN.RUMAG Ofzo iets?
Of DE.KANS.DAT.JE.TREIN.OP.TIJD.KOMT.IS.GROTER.DAN.DAT.JE.RUMAG.BESTELLING.OOIT.BRZORGD.WORDT. Uiteraard alles in zo'n zwart wit tegeltje.