Pakket niet geleverd post NL

Discussie in 'De lounge' gestart door Ukkie1, 6 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Jep. Heel dom maar ik doe 't eigenlijk nooit..
     
  2. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Oohja dat is nog wel een idee!
     
  3. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Nee ik snap 't. Maar ben jij dan niet aansprakelijk hiervoor? Ik heb er geen verstand van!
     
  4. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Ik heb van jou ook ooit een draagzak overgenomen en per post laten verzenden en keurig ontvangen. Ik snap haar frustratie ook, maar het is en blijft altijd een risico. Kun je hier postnl niet voor verantwoordelijk stellen?
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  5. Joli86

    Joli86 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik zou even afwachten wat er uit het onderzoek komt. En daarna aanbieden het bedrag te splitsen.
     
  6. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Echt?? Via hier of herken je me haha. Sorry, zwangerschapsdementie ;)
     
  7. LVtje

    LVtje Fanatiek lid

    20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Heel frustrerend is dat.

    Nu heb ik van PostNL hier begrepen dat op het moment dat je niet je eigen adres erop zet dat PostNL zich dan makkelijker eraf kan maken met het onderzoek.

    Ik bracht nl ook een pakket weg waarop niet mijn adres stond en toen kreeg ik dat te horen dat het een risico is dat mocht een pakket kwijt raken we op die manier niks kunnen. Sindsdien zet ik het er dus altijd op.

    Hoe dan ook heb je daar nu niks aan helaas. Maar zou PostNL dus blijven bellen. Dat pakket moet ergens terecht komen natuurlijk en je hebt wel de T&T code etc.
     
  8. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Haha is nog niet zo heel lang geleden hoor :D we zitten op fb in zelfde groep
     
  9. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Aaah ja ik dacht 't al toen ik 't stuurde hahaha. Sorry. X
     
  10. Anan

    Anan Fanatiek lid

    10 mei 2013
    3.015
    2.376
    113
    Tip voor de volgende keer: doe ook het adres in de verpakking evenals jouw gegevens. Heb ooit gehad dat ze mijn pakket hadden open gemaakt om de ontvanger gegevens op te kunnen zoeken (wat dus niet is gelukt), sindsdien probeer ik het adres ook op een briefje te zetten en bij het pakket in te doen
     
  11. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Haha geeft niet zo herkenbaar :D xx
     
  12. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Geen retour adres is geen probleem. Hier meegemaakt bij een pakket naar Italië. Verkoper had verkeerd adres gegeven. Via POSTNL het juiste adres door laten geven aan italiaanse post.. ik vroeg toen Hoe het zat als het retour kwam maar ik geen retour adres had.. zij vertelden dat als je middels de track en tracé ziet wanneer het pakket weer in een sorteercentrum ligt je even moet bellen. Hun vullen dan in het systeem het retour adres in wat gekoppeld wordt aan de barcode .

    Als de sorteer machine deze scant komt jouw adres op de lijst gekoppeld aan je pakket. Als de postbode je pakket scant komt ook jouw adres eruit.

    Ik verstuur dagelijks pakketten naar allerlei landen en België duurt vaak ruim 7 dagen. Vorige keer ook pakket weg maar na 10 dagen toch bezorgd ondanks dat track en tracé elke keer aangaf dat het pakket in Nl was, dan weer in België dan weer in NL etc etc.

    Geduld
     

Deel Deze Pagina