Met werden constant fouten gemaakt. Zowel door ikea als het bedrijf wat de keuken plaatst. Waardoor het 1,5 jaar duurde voordat de keuken stond. Het was een drama! Ik heb een grote keuken. Keuken is 7 meter in een L vorm. Aanrechtbladen konden er steeds niet op omdat alles los stond, en de maten niet klopte. Waardoor wij met al die zooi al die tijd in de woonkamer hebben gezeten. 1,5 jaar he!
O wat een drama inderdaad! Uiteindelijk wel goed gekomen? En heb je iets van korting of schadevergoeding gekregen? Lijkt mij wel het minste zeg!
Comunicatie en meet foutjes. Wat hun dan fout doen. Eerst willen ze dat je als koper meer betaalt terwijl zij als verkoper fouten maken. Uit eindelijk word het steeds wel opgelost maar je word er wel moe van.
Ja uiteindelijk hebben we de werkbladen gratis gekregen. Maar daarna heb ik een klacht ingediend en heb ik nog geld terug gekregen. Dus uiteindelijk een heel goedkope keuken. Maar als je erin zit met kleine kids echt niet leuk!
Wij hebben vorig jaar zelf een ikea keuken geplaatst. Koelkast (hele grote) en magnetron wel van Ikea, vaatwasser van Bosch (moet een bepaald scharnier hebben, dan kan het wel in een ikea keuken), afzuigkap van Cendo en fornuis van Smeg. De koelkast van de Ikea is een geweldig ding, super groot, dubbele groentelade, houdt dingen veel langer goed dan de koelkast die we hiervoor hadden.
Nee dat is absoluut verschrikkelijk! Liever de volle pond betalen dan die situatie. Ik kan mij er alles bij voorstellen. Lijkt ons bed horror wel: bed besteld, 12 weken later kwam het. Overal beschadigd. Dus gebeld. Er kwam een monteur kijken en hij constateerde dat er een nieuw bed moest komen. Maar dit zou weer 12 weken duren. Uiteindelijk kwam er een nieuw bed. De monteurs wilden nog even kijken of het nieuwe bed wel nodig was?! Ik in alle staten mijn man gebeld.. Hij aan de telefoon maakte de monteurs zeer duidelijk dat het nieuwe bed wel geplaatst zou worden. Dus dat gebeurde. 2 weken later lag mijn man op bed en ik zat beneden. Hoorde ik ineens een keiharde klap. Bleek het bed in elkaar gestort te zijn....! Gelukkig lagen de poezen er niet onder (staat altijd een wipstoeltje waar ze in slapen). Dus wij weer bellen natuurlijk. Excuses en weer 12 weken wachten. Ja doei, en wij zeker op het matras op de grond slapen? Maar het kon allemaal niet worden veranderd, bladiebla. Nou wij hebben alleen een schamel excuus gekregen en een service van lik me r... Maar ik kom daar noooooooooooooit meer. Het is een bed van 3000 euro. Poeh.
Oooh echt! Dat is ook een drama zeg! Wat een slechte service! Uiteindelijk nu wel een goed bed? Uiteindelijk zijn wij heek goedkoop uit met de keuken, maar man man. Liever niet... Ik ben wel blij met de keuken trouwens! Is helemaal naar wens... alle lades, inbouw allemaal prima...
Hier een ikea keuken met niet ikea apparaten. Alles is gewoon goed. Volgens mij was er destijds iets niet helemaal goed gegaan bij de vaatwasser en toen heeft er een klusjesman de front op maat gesneden.
Bij Ikea? Als je de Ikea keuken zelf kunt plaatsen zit je in ieder geval niet met dat gezeur (of dan maak je de fouten zelf ). Aanrechtblad ging hier ook een keer fout, inderdaad fout opgemeten. Ze maten het opnieuw op en brachten supersnel een nieuw blad (niet via Ikea dus). Vrienden van ons bestelden hun keuken bij een keukenvloer en hebben hetzelfde gezeur met kastjes, plinten en blad. En ook daar is de service bagger. Ook daar heb je dus geen garanties. Met onze vorige keuken hadden we juist super service. Vaatwasserdeurtje was kapot, gingen we binnen de garantieperiode mee terug, mocht worden omgeruild, maar omdat de deurtjes uit het assortiment waren mochten/moesten we een nieuw deurtje uitzoeken. En omdat het deurtje dan anders was dan de rest van de deurtjes, gold dat dus voor alle deurtjes. Oftewel: de keuken zag er weer als nieuw uit.