Ja logish. Maar sowieso al raar dat er nergens te zien is dat je het besteld hebt, en dan zijn ze je pakker kwijt..
Durf te wedden dat het pakketje allang bij FonQ is. Heb exact hetzelfde meegemaakt. PostNL gaf aan dat het pakket bezorgd was, maar FonQ zei van niet. Had voor ongeveer hetzelfde bedrag iets retour gestuurd dus was best pissig. Zo'n anderhalve maand later kreeg ik een mailtje dat ze het retour pakketje hadden ontvangen en het zo snel mogelijk gingen afhandelen. Toch nog even gebeld naar ze en wat bleek nou, het pakketje was kwijtgeraakt bij hun in het magazijn. Ik hoop dat het bij jou alleen wat sneller afgehandeld is.
Bleh vind FonQ zo onvriendelijk naar klanten, service is wat dat betreft slecht. Ze zullen dit vast nu oplossen, want je hebt bewijs!
Moet alles nog lezen dus misschien is dit al geroepen, maar heb je geen pin bewijs met het tijdstip erop? Misschien kunnen ze bij het verzendpunt nog iets terug halen uit het systeem als ze de exacte tijd van verzenden weten?
Ik lees helaas iets anders dan wat jullie lezen. Overgedragen aan afzender, dus niet aan geadresseerde. Dat zou betekenen dat het pakket aan jou is overhandigd
Mijn zus heeft dit een x gehad en kon haar bewijs echt niet meer vinden. Ze had bij de esprit spullen retour gestuurd. De esprit deed wel echt haar best en op een gegeven moment zagen zij wel in de pc dat het pakket was afgegeven bij een post nl punt (geen idee hoe ze dat zagen) maar dat het niet bij hun aan was gekomen. Ze kreeg toen haar geld terug. Ik maak altijd meteen een foto van dit soort bewijsjes of ik vraag of ze het kunnen mailen (doen ze bij dhl).
Je pakket is waarschijnlijk bij fonq. Had je wel een retourlabel erin zitten of in elk geval iets dat de zending aan jou linkte. Het kan dat dit ontbrak en ze dus niet konden zien dat het retour gekomen pakket van jou was. Omdat je zegt dat dit pakket ook niet in de account staat van fonq ligt hier misschien het euvel. Ze zullen het nu vast netjes met je oplossen.
In feite ben jij nu in dit geval de afzender. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n bericht gehad als ik iets retourneer. Dan staat er bijv.: bezorgd bij bol.com of Fonq.nl
Maar er staat retourzending en niet zending. Daarbij staat bij het bezorgadres het antwoordnummer als adres. Dan had daar toch TS haar adres moeten staan of het adres van het postnl punt mocht het daarheen terug zijn gegaan?
Met je eens, het moet toch mogelijk zijn als je een locatie en exact tijdstip hebt zulke digitale gegevens terug te halen.
Als de zending is geregistreerd als retourzending, dan betekent afzender niet TS maar in dit geval Fonq. Klopt gewoon dus Als de bestelling al niet correct in het systeem van Fonq stond, denk ik dat ze de retourzending niet goed hebben kunnen verwerken. Maar ik moet zeggen dat mijn ervaringen met Fonq niet erg goed zijn...
Fijn dat je hem terug hebt Ik maak in de winkel altijd direct een foto van het kaartje voordat ik hem in mijn jaszak stop. Op die manier overkomt mij dit gelukkig nooit Misschien ook een tip voor jou?
Fijn dat je hem gevonden hebt! Zal nu vast goed opgelost worden. Verbaas me trouwens over de negatieve ervaringen met fonq: hier juist een super fijne ervaring met een kapotte lamp die terug mocht en geheel vergoed werd (meer dan 200 euro).