Wij zouden dit weekend in Rome zitten maar is uiteraard onze reis geannuleerd en krijgen we een voucher. Alleen hebben we nog steeds geen voucher gezien en krijgen we alleen de mededeling van t reisburo dat de administratie druk ermee bezig is. Nu dus mijn vraag.....hebben jullie al een voucher ontvangen? Of is t misschien een digitaal iets en ontvangen we niks fysiek? Alvast dank voor jullie antwoorden
Mijn zus heeft een reisbureau en heeft ook nog geen vouchers van de touroperators gezien. Is inderdaad iets wat nog administratief in orde gemaakt moet worden.
Ik zou aanstaande zaterdag op vakantie gaan, en heb op 1 april mijn voucher al ontvangen.. dus meer dan 3 weken voordat we op vakantie zouden gaan..
Dus eigenlijk zijn de vouchers er al wel? Hoe kan t dan dat sommige nog niks gehoord hebben en andere m al binnen hebben?
Elke reisorganisatie zal dat zelf vorm moeten geven en verwerken. Des te groter de organisatie des te meer tijd er in gaat zitten.
Maar mijn vriendin zou morgen naar center parcs gaan en heeft nog niks gehoord.. ook niet dat de reis geannuleerd is ofzo.. terwijl park dicht is... vind ik niet netjes
Wij hebben bij d-reizen geboekt. We hebben wel bericht gehad dat t geannuleerd is en we een voucher zouden krijgen en meer niet. Wachten dus maar even verder af hier
Wij zouden de 27e gaan en en hebben op 2 april een mail gekregen dat de vakantie geannuleerd wordt en dat we binnen enkele weken een voucher krijgen.
Ik zou 2 april naar Spanje vliegen Geboekt bij Ryanair, kreeg vandaag de voucher pas. Heb geduld ze hebben het zo ontzettend druk.
In Duitsland? Wij zouden ook gisteren vertrekken en vrijdag bericht gekregen. Voucher gaat 5 weken duren!!! Kunnen dus ook niets omboeken.
Mijn reis voor 26 april is in maart al geannuleerd (20 maart om precies te zijn). Heb nog geem voucher ontvangen maar dat vind ik niet erg want ga nu toch nog niks boeken. Ga er vanuit dat de voucher tzt komt.
Wij zouden vorige week naar Azië vertrekken en ik zou binnen 8 dagen het geld van de vliegtickets terug krijgen. Dit heeft uiteindelijk 5 weken geduurd (half maart de annulering). Om maar even de verwerkingstijden aan te geven. Overigens ben ik heel blij dat ik het geld terug heb gekregen en geen voucher. Ik ga voorlopig niets meer boeken en eerst maar eens zien of we volgende winter niet weer met z’n allen in deze situatie zitten.
Ben benieuwd. Wij zouden 28-7 vliegen en hebben geboekt tijdens een promotie dat we niet hoefden aan te betalen en restant pas 6 weken vooraf. Wij gaan er vanuit dat het niet doorgaat, maar heel eerlijk? Ik ga 6 weken voor vertrek op dit moment ook niets betalen. Het gaat in ons geval om een som van bijna 6000,- en de kans dat we volgend jaar exact deze reis kunnen maken is nihil, vooral ook omdat de kans zeer groot is dat ik pas later vrij krijg en de voucher dan dus niet meer geldig is (12 maanden). Ik hoop dan ook stellig dat ze doorzetten wat ze nu doen; versoepelen tot 3 weken vooraf betalen. Dat scheelt dan al iets. Maar ik mag toch aannemen dat er rond de 4 weken vooraf wel duidelijk is hoe of wat dit gaat doen.
Mag ik vragen van wie je het geld terug hebt gehad? Van de luchtvaart maatschappij? Ik zou over 7 dagen naar new york vliegen met klm. Zij hebben de vlucht geannuleerd, maar ze bieden alleen een voucher. En heb nog tickets liggen van Singapore airlines voor aankomende zomer. Dus ben benieuwd met wie jij zou vliegen.