Wij hadden laatst via de app alle boodschappen er 4 keer in staanzou voor 750 euro aan boodschappen bezorgd worden. Ook door een fout in de app. Man heeft toen alles gewist en wou overnieuw beginnen....toen was ons bezorgmoment verlopen gaf ie aan
dit had ik vanochtend ook. Alles dubbel erin! Kon het nog wel aanpassen. Maar heel raar en vervelend. Zeker als je bezorgmoment daardoor vervalt.
Ik heb nog nooit iets besteld. Dit gaan we wel doen als de mondkapjes verplicht worden (ik ben tegen mondkapjes, maar dat terzijde). Waarom heb je er steeds zoveel er in staan ? Daar is vast een achterliggende reden voor die ik nu niet weet omdat ik nog niet besteld heb. Maar ik ben nu al aan het kijken hoe bestellen werkt, maar is de site is overbelast. Dus ik kan nog niet kijken hoe alles werkt.
Wij gaan naar t pick Up point dus weet niet precies Hoe t bij bezorgen werkt. MAar ik reserveer een tijd en dan moet je gelijk je bestelling afronden voor €40. Dus dan gooi ik er ff snel wat kratten bier in, en Dan pas ik later mijn lijstje aan.
@Glass @goblins inderdaad zo werkt het bij het bezorgen ook. Ik reserveer een paar weken van te voren mijn tijdslot omdat ik op een gewilde tijd mijn boodschappen laat bezorgen en anders is dat al vol. Je moet dan voor 50 euro bestellen. Dus pak je een paar dure artikelen en dan voltooi je je bestelling. Die kan je dan later op ieder moment aanpassen. Mocht je trouwens willen gaan bestellen zou ik kijken of een bezorgbundel niet voordeliger is.
Het is hier uiteindelijk rond een uur of 5 gelukt. Heel fijn! Dit weekend maar even wat eerder dan zondagavond de boodschappen doen. Ja ze komen hier dus heel luxe 2x per week maar we hebben dan ook een gezin van 7
Kan je ook van pick-up point overgaan naar afleveren en dat je bestelling blijft staan? Via de website kan ik wel via pick-up. Maar de dichtstbijzijnde is 40 km rijden.... Maar voor afleveren kan ik niet bestellen, via pick-upwel
Ik had dit de afgelopen dagen ook. Nu een nieuwe update geïnstalleerd en geen last meer van. (iPhone) Dus even update installeren en kijken of dat helpt.
Ja echt. De site is ook niks beter. Bijna klaar ondanks dat het bagger werkt. Vliegt de site eruit...
Ik kreeg nu net een melding dat "wegens grote drukte, online bestellen momenteel niet mogelijk is". Ik hoop dat dat straks nog gaat veranderen, anders krijg ik morgen 4 kratten bier ipv mijn weekboodschappen .
Ik heb mijn boodschappen gelijk maar gedaan! Ben een uur bezig geweest... maar ik heb de bevestiging binnen. Twee weken geleden was het ook raak in het weekend, kreeg heel veel dubbel. Vond het al zo belachelijk duur toen mijn man afrekende... twee kratten bier, 20 eieren, 2x kroepoek, 4x chips, 6 kilo aardappels. Etc. Gelukkig veel houdbare spullen, want na mijn klachten geen reactie. Vanaf deze week kan ik ook geen wijn meer bestellen Mijn bezorgmoment is tussen 16 en 21!
Je kan een vast bezorg moment pakken en dan zo lang mogelijk van tevoren die ene datum wijzigen naar een kleiner tijdslot. Zo doe ik dat inmiddels ook. Ik heb geen zin om zo'n groot tijdvlak te hebben. Wij hebben al twee keer de boodschappen dubbel gekregen. Qua kosten viel het wel mee. Maar de houdbaarheid is normaal al vaak niet genoeg om voor een week te rekenen. Dat was wel echt zonde.
Ja dat ontdekte ik ook! Mijn bezorgmoment is ook altijd op donderdag van 16-21 uur. Ik geloof dat ik de boodschappen voor volgende week maar op tijd moet klaarzetten, zodra ik wat tijd heb mocht het dan nog steeds een drama zijn.