Ik zou niks zeggen, zeker niet omdat het gewoon automatisch gaat, zit een fout in hun systeem.. Het is niet dat je dezelfde coupon steeds laat zien.. Verloopt vanzelf dan toch 1 dec?
Ik zou het zeggen. Ik hoop ook dat een ander mij zou waarschuwen als ik benadeeld zou worden. Een betere wereld begint bij jezelf, denk ik dan. Achter de supermarkt zit een franchisenemer die hard werkt voor z'n centen en als je moedwillig toch zo'n code blijft gebruiken (wat niet het geval is, ik lees dat TS er pas later achter kwam) vind ik dat echt niet oké.
Daarom zei ik er ook bij: "voor mij". Dit is zo'n randgeval waarbij de één geen probleem zal hebben en de ander zeker wel. Systeemfout of niet, dat maakt voor mij verder weinig uit wanneer er wordt vermeld dat het slechts voor éénmalig gebruik geldt. Als de bank door een fout in het systeem een smak geld van m'n rekening af zou schrijven zou ik dat ook niet bepaald leuk vinden.
Dat maakt mij verder niet uit. Ik houd me niet bezig met of mensen hun uitspraken echt waar maken. Kan alleen voor mezelf spreken dat ik dit niet oké vind. Als een ander dat niet gelooft dan is dat m.i haar "probleem". En ik geloof ook echt dat niet eerlijk zijn alleen maar in je eigen nadeel zal werken uiteindelijk.
Als het zo is dat je die app altijd gebruikt en je dus dan per definitie die korting krijgt, dan zou ik het wel melden zodat ze het stop kunnen zetten. Ik zou me niet schuldig voelen over dat het mis is gegaan - dat is niet jouw fout, maar een systeemfout, maar ik zou er ook zeker niet bewust gebruik van gaan maken.
Dit indd. Maar zou me niet eens bedenken om zo'n kaart dan nogmaals te gebruiken.. misschien moet ik het ook eens proberen
Oh ik lees dat het om een systeemfout gaat met de app. Tja, ik zou denk ik niet eindeloos doorgaan als het zo zou blijven, maar zou van die paar keer ook niet wakker liggen.
Je hebt de korting niet expres steeds gebruikt. Dus ik zou me daar niet druk om maken. Wat je wel kan doen is de volgende keer als je naar die winkel gaat aangeven bij de balie dat de korting steeds gerekend word. Ze gaan je geld heus niet terugvragen. ik werk in een supermarkt en het is me weleens gebeurd dat ik iets vergeten was om af te rekenen. Bij een winkel van de keten waar ik werk, dan ga ik wel terug. Anders voelt het als stelen van mijn werk. Ik heb ook eens gehad bij een turkse supermarkt dat ze voor €13 te weinig aan vlees had aangeslagen. Ik vond het al zo goedkoop en thuis op de bon zag ik dat. Toen ben ik de volgende dag teruggegaan en alsnog betaald. Dan maar moraalridder in andere hun ogen, maar mij zou dat vlees niet smaken.
Ik zou het wel melden. Niet alleen omdat ik er zelf geen goed gevoel bij zou hebben maar ook omdat dit het bedrijf veel geld kan kosten als blijkt dat dit bij meer coupons gebeurd.
Je hebt er al meerdere malen gebruik van gemaakt, ik zou het nu wel melden dat hij de korting nog een keer geeft. Moet wel zeggen dat ik niet meteen zeg dat je er al 2/3 gebruik van hebt gemaakt. Toen ik een actie in de supermarkt had waar bij je extra geld kreeg wanneer je het product kocht heb ik dat wel de eerst volgende keer gemeld toen ik in de winkel was dat je er extra geld bij kreeg. (Zag ik pas thuis)
Ik zou het in de winkel bij de klanten balie melden, zo van goh, het lijkt niet te kloppen met die actie want ik zie dat de korting iedere keer gegeven wordt. Dan zou ik voor mijn gevoel het goed hebben aangegeven, en de winkel erop attent hebben gemaakt. Als het daarna nog steeds niet klopt dan heb je in iedergeval je best gedaan toch?!
Hoezo braaf is gewoon eerlijkheid Valt mij juist op dat er velen zijn die het niet doen Ik ga niet terug voor 2 euro maar als ik weet dat ik teveel geld terug krijg oid dan word dit wel gemeld Dus als jij 7.50 teveel betaald elke keer hou je ook je mond Yeah right
Het moet mij echt opvallen dan zou ik het melden. Ik ben iemand die bij bijvoorbeeld de kassa al bezig is met het volgende wat ik moet doen. Een enorme chaoot wat dat betreft dus, het valt mij dan ook eigenlijk gewoon niet op of ik teveel/te weinig betaal. En bonnetjes etc terug kijken doe ik nooit.
Het zal wel om Lidl gaan, ik had precies hetzelfde. Ze zetten deze compensatiebon in de app. Dit gaat er automatisch weer af als je boodschappen doet. Het gekke is dat je de coupon na gebruik niet meer ziet, maar het gaat er nog wel van af. Scannen doe je altijd, want je krijgt vaak korting of zelfs gratis producten en momenteel is er ook een spaaractie. Ik zag het de 2e keer dat ik boodschappen deed nog een keer. Bij mij ging het om 5 euro. Daarna niet meer. Het stopt vanzelf. Je zou het kunnen melden zodat ze hier naar kunnen kijken. Het zal vast bij veel meer mensen voorkomen.
Ik ben vanmorgen boodschappen wezen doen en er ging geen 7.50 meer vanaf. Dus de fout is hersteld. Ik heb een berichtje gestuurd via Facebook over de 22.50.
Ik ook niet. Ik controleer nooit of het klopt wat ik betaald heb. Ik zal dus af en toe te veel of te weinig betalen.