Heb een paar dagen niks van haar gehoord. Heb afgelopen maandag een ultimatum gesteld. Dat ik het voor a.s vrijdag opgelost wilde hebben (of mijn geld terug, of een nieuwe lamp en retourlabel voor de kapotte) Nu bericht ze me dat ze de lamp persoonlijk wil komen omruilen. Maar wel pas na volgende week woensdag en dan vóór 15:00. Voor mij redelijk onmogelijk qua werktijden. Maar goed, ga mn best doen. Vind het wel vrij bijzonder dat ze het zo wil oplossen. 200 km rijden voor zoiets? Heb er een vreemd gevoel bij.
Ze probeert in ieder geval iets (geen idee in hoeverre het waar is wat ze zegt, maar we gaan er nu maar even van uit dat ze de waarheid spreekt). Alleen dat het jou totaal niet uit komt met werk is natuurlijk niet heel praktisch. Ik zou zelf wel een beetje water bij de wijn doen, maar ook weer niet al te veel. Mijn advies is: stel een 3-tal diverse data en tijden voor die zover mogelijk in de buurt komen van haar voorstel en zeg er bij dat het ivm. werk niet anders kan. Uit die 3 mag zij er dan 1 kiezen. En als ze daar echt niet uit komt dan zou ik r nog 1 ''tegenbod'' laten doen en het anders gewoon afkappen als het m echt niet wordt. Beetje meedenken mag best, maar je hoeft er niet helemaal krom voor te gaan liggen natuurlijk..
Zij wil op woensdag, donderdag of vrijdag volgende week voor 15:00. Dat lukt mij niet. Ik zou me dan ziek moeten melden hiervoor. Dat gaat natuurlijk niet. Heb voorgesteld in het weekend, andere tijden of andere dagen. Nee! Zij wil perse deze 3 dagen en anders niet
Ik zou de lamp in 1000 stukjes slaan, in de doos doen, op dag X voor de deur neerzetten en zeggen dat ze hem mag ophalen.
Jemig hey, een weldenkend mens zou toch gewoon moeten begrijpen dat werk VOOR een MP advertentie gaat? Maar niet dus blijkbaar.... Ik zou gewoon nogmaals je ultimatum herhalen nu zij geen gehoor geeft aan jouw andere opties. En gaat ze dan moeilijk doen dan zou ik een klacht indienen bij MP.
Ik zou ze sowieso niet naar je werk laten komen, dan weet ze daar straks ook het adres van. En als je een stuk verderop afspreek zou ik samen met iemand gaan en niet alleen. Weet jij veel wat voor idioot hier achter zit . Wel balen dat het zo moet gaan. Hopelijk kom je er alsnog uit.
En heb je niet een familielid of vrienden ofzo die dit voor je wil doen? Liefst een beetje mondig iemand , iemand die toch thuiswerkt ofzo? Dan geef je dat adres op .
Wat raar dat ze nu zelf ook nog eisen gaat stellen. Ik zou de eisen nog een een keer herhalen en ze kan toch echt niet verwachten dat je thuis blijft zitten wachten op waarschijnlijk helemaal niks. De lamp zal nog duurder worden door een dag vrij te nemen, als ze die dag nog wil vergoeden (wel vantevoren even geld overmaken) wil je nog een dag thuis blijven anders gewoon een nieuwe lamp met retourbon of je geld terug. Toch 3 mooie opties
Apart dat ze dit dan niet echt oppakt om te zorgen dat mensen tevreden zijn. Persoonlijk als ik een lamp zou verkopen zou ik het niet opsturen. Willen mensen dat toch dan is het op eigen risico.
Lampen kan je prima versturen hoor. Ik verstuur porselein over de hele wereld. Gaat altijd goed. Zolang je het maar goed verpakt. Zelf een keer 2 kapotte borden ontvangen a 250 euro. Verzekerd verzonden. Gewoon in een veel te kleine doos zonder enige vorm van bescherming. Geen folie, geen piepschuim, gewoon niks. Natuurlijk in 300 stukken. Nu nog bezig om het geld terug te krijgen van die mensen. Ze hebben al 110 betaald maar wacht nu al ruim 2 maanden op een volgende betaling. Postnl keerde niet uit, ondeugdelijk verpakt. Superlogisch ook. De verkopers vonden echter dat het de schuld was van postnl dat het stuk was. Maargoed ik als klant moet daar geen last van hebben, ik moet gewoon mn geld terugkrijgen en de verkoper moet het maar oplossen met PostNL. Net als deze lamp, hoe moeilijk is het voor de verkoper om je gewoon je geld terug te geven en dat zij het dan maar verder uitzoekt met PostNL. Want zo hoort het.