Ik hoor wel meer dat er meer dan toegestaan shoppen bij de Action. Dan denk ik toch echt: hou je als winkel gewoon aan de regels en ga straks niet klagen dat je het allemaal zo moeilijk hebt.
20 minuten? Ik mocht maar 10.... het was haasten maar het is gelukt morgen 10 minuten bij de action, ik ben benieuwd...
Ik vond de Action sowieso al het toonbeeld van hoe het niet moet in een winkel wb maatregelen. Zoveel winkels die netjes aan de maatregelen proberen te houden maar zelfs tot kort voor de lockdown kon je in de Action over de koppen lopen. Als ik er toch wat moest hebben ging ik 's avonds anders was het niet te doen. En zelfs dan in een bijna lege winkel zag ik mensen bij de kassa allemaal op elkaar staan...
Dat verschilt dan ook heel erg per action. Want de action waar ik wel eens kom/kwam keurig gescheiden in- en uitgang. Beperkte winkelwagens en -mandjes. Worden schoongemaakt. Zelfs is er zelfscan.
Hier was het ook niet goed geregeld. Op het laatst stond er niemand meer bij de ingang te kijken of het goed ging. Klanten moesten zelf mandjes terug bij de ingang zetten. Wat bijna niemand deed. Later liepen er zelfs mensen naar binnen zonder mandjes. Echt niet te doen. Was zo slecht geregeld bij onze action
Hier ook chaos bij de action. Stonden hoop mensen voor click en collect, ze konden de spullen daarvan niet vinden en waren telkens alles kwijt. Orders moesten opnieuw gelopen worden e.d. Er werd daardoor ook slecht op de mensen gelet die een afspraak hadden, ik kon uiteindelijk 15 min na afspraak naar binnen.
Ik was net bij de action en het was gelukkig goed geregeld, in tegenstelling tot wat ik hierboven lees. Tijd was kort, maar gelukkig wel geslaagd.
Als ik jullie ervaringen van de Action lees wacht ik nog wel even Duimen dat er binnenkort meer mag. Wij zijn wel bij de Hema geweest, ik had 2 tijdsloten van 10 minuten achter elkaar gereserveerd. Ik moet zeggen dat ik het nóg haasten vond! Zoontje had nieuwe broeken nodig. Nou voordat ie z'n broek uit had waren al 5 minuten om bij wijze van spreken. De broeken vielen bovendien allemaal anders en ik moest elke keer de knoopjes van de tailleband verstellen om te zien of een broek echt wel goed zat, waardoor het echt een "aan-uit, snel volgende! aan-uit, snel volgende!" verhaal werd. Uiteindelijk wel geslaagd gelukkig
Hier voor dinsdag bij de action een afspraak geregeld. 20 min stond er nu bij. Heb fotolijsten nodig. Hopelijk te vinden.
Ik heb voor komende week een tijdslot bij de Hema gereserveerd. Vooraf kon ik invullen waar ik voor kwam winkelen, dat heb ik best specifiek al in kunnen vullen (dingen zoals een pak printerpapier). Heeft iemand ervaring of dat ze dat ook echt al klaarleggen wat je daar invult? Er staat dat het mogelijk zou kunnen zijn dat ze dat doen... Dat lijkt me wel luxe eigenlijk om dan "ruim" de tijd te hebben in de winkel.
Zaterdag ga ik 45 minuten naar de Ikea, we gaan de slaapkamer opknappen en ik moet matrassen uitzoeken, ben benieuwd.
Massale belangstelling voor winkelen op afspraak bij IKEA legt boekingssysteem plat Meubelwinkelketen IKEA kampt met een technische storing in het online systeem waarmee klanten een afspraak kunnen maken om te komen winkelen. "Er is zoveel interesse dat het systeem eruit ligt", laat een woordvoerder weten. Het bedrijf opent vanaf dinsdag de deuren voor winkelen op afspraak. Klanten kunnen sinds maandagochtend een tijdslot boeken. Volgens IKEA probeerden duizenden klanten tegelijkertijd een afspraak te maken. "Vanaf het moment dat het kon, waren ze erbij. We adviseren het op een later moment nog een keer te proberen", zegt de woordvoerder. Het is nog niet duidelijk wanneer de storing verholpen is
Nou inderdaad, ik heb het nooit als vervelend ervaren naar de action. Behalve dat de gangpaden wat smal waren.
Welnee, had ik ook ook ingevuld maar niemand hielp mij of had wat klaar liggen. Was naar binnen laten en ze gingen verder met hun bezigheden.
Dat had ik bij Zeeman ook doorgegeven, maar toen ze terugbelde om afspraak te bevestigen zei ze dat dat veld nooit doorkwam in het systeem... haha, lekker dan. Gelukkig had ik ook screenshots gemaakt van wat ik wilde. Maar misschien als je belt naar het filiaal dat ze het wel klaar willen leggen voor je?
ik ben bij de Hema geweest ( daar liepen meer mensen dan toegestaan) en mocht maar 10 minuten. Ms mode, daar mocht ik kiezen tussen 10 minuten tot 1 uur. ik koos voor 30 minuutjes en werd heerlijk met rust gelaten. Ik was heel erg bang dat de verkoopster uit verveling achter me reet aan zou blijven lopen maar was totaal niet het geval! En bij de wibra die was voor 15 minuutjes. prima geregeld niks op aan te merken. Ik twijfel om van de week even langs de zeeman en action te gaan
Vanmorgen was het inderdaad overbelast maar na de lunch kon ik online een afspraak maken voor komende zaterdag. Ben benieuwd. 45 minuten is op zich best ruim.