Zou bij mij ook knagen hoor, dus hier ook er achteraan. Meestal hebben we onze vaste kleine winkeltjes en dan heb je t echt over iemands brood. Maar bij de blokker ook wel eens gehad dat ze t verkeerde product hadden gestuurd. T verkeerde product mochten we houden, de goede kwam er achteraan. Bevalt prima die foute kerstverlichting
Ligt er voor mij aan of het een groot of klein bedrijf is. Ik had laatst iets besteld vanuit Engeland en kreeg het 2x. Foutje van hun. Bij een retour waren de kosten officieel voor mij + evtuele douanekosten. Ik gok dat hier dan wel een uitzondering voor gemaakt zou worden maar dan moet ik eerst mailen, wachten op antwoord, printen, plakken, wegbrengen. Dat vond ik teveel werk voor een fout van hun. En het bedrag was niet hoog. Als het een klein bedrijf was geweest dan had ik de moeite wel gedaan.
Ik zou het ook niet doen als de retour+douane kosten voor mij zouden zijn.. extra kosten voor een fout van hun
Ja normaal gesproken dan hè. Ik denk dat als ik had gemaild en het verhaal had uitgelegd dat ik dan wel een al betaalde retourlabel zou krijgen. Maar hoe dat dan met douane kosten zou zitten geen idee. Anyway, het was me teveel werk
Zoals er weel meer mensen schrijven bij een Klein bedrijf zou ik het melden maar is het een groot keten dan ligt het toch wel anders. Ook afhankelijk van het bedrag trouwens. Ben benieuwd of het bedrijf nog gaat reageren.