Ja klopt net even voor je gekeken. Hij hangt nog boven nog te warm voor een winterjas. Maar geen idee verder, zal het moeten beleven.
Haha snap ik hoor! Maar vond het wel leuk om uit te leggen hoe het er daaraan toe gaat achter de schermen. Sowieso best treurig hoor, zo veel retouren, zo veel plastic, alles opnieuw inpakken, wat een afval... Echt zonde. En dan heb ik het nog niet gehad over de meest rare dingen die mensen terugsturen: nette jurkjes en pakjes die overduidelijk één keer naar een feest gedragen zijn, shirts vol snot, schoenen met hondenpoep eraan, noem maar op
Ik kan het je nog erger vertellen... Op elke inpaktafel stond een pak babydoekjes. Daarmee moest je de vlekken proberen schoon te poetsen. Zodra het schoon leek: hup in een nieuw zakje, klaar om weer verkocht te worden. Sindsdien gaan al mijn online aankopen eerst de wasmachine in De dingen die echt te vies waren, moesten naar een leidinggevende. Ik weet niet of er daar nog een poging tot schoonmaken werd gedaan of dat de koper dan inderdaad geen geld terugkreeg. Dit gold trouwens ook in gevallen dat kleding overduidelijk naar wasmiddel rook en het dus uitgewassen was door de koper. Volgens mij kregen ze dan ook geen geld terug.
Ooh bah echt? Wat sommige mensen toch bezielt?? Ik was ook echt alles wat ik online gekocht heb aan kleding.. Geen haar op mijn hoofd dat het zo uit de doos de kast in gaat
Ongeacht online aankoop of fysieke aankoop in de winkel…. Alle nieuwe kleding gaat hier meteen de was in. En niet alleen omdat het wellicht al gedragen is, maar ook omdat de fabriekslucht / chemische middeltjes eruit moeten.
Nieuwe kattenmand voor de winter. Ben benieuwd wat poes ervan vindt haha. Kon in de winkel geen mandje naar wens vinden, dus deze online besteld.
2 nachthemden voor dochter. Die van vorig jaar hadden ineens korte mouwen i.p.v. lange. Wat groeit ze hard zeg!
Met 20% extra korting nog steeds te duur maar ik vind ze zo mooi! Ik doe al een jaar met de vorige 6 want ik brand ze nooit/zelden haha Bekijk bijlage 701733