Inderdaad via de verzekering spelen. Kans is dat zijn premie fors omhoog gaat, maar dat is niet jullie probleem. Daarnaast zou ik nu even niets meer over zijn snelheid zeggen, straks zorgen ze er nog voor dat dat ding niet meer te hard kan rijden. Heb geen idee of de verzekering dat kan checken, maar je moet in elk geval geen slapende honden wakker maken. Wees verstandig en laat de knie van je dochter toch even controleren bij de huisarts. Mocht ze toch blijvende klachten hebben, dan heb je nog recht op letselschade. Zo kreeg ik nadat ik op de fiets was aangereden door een auto die achteruit het parkeervak uit reed, €2000 letselschade voor een litteken op mijn knie.
Jij hebt het met goede intenties proberen op te lossen. Zij schreeuwen, proberen jullie te intimideren en willen helemaal geen water bij de wijn doen. Met deze mensen kun je dus helaas niet praten. Vandaar dat het enige wat ik nog tegen hun zou zeggen zou zijn, "we wachten af hoe de verzekering dit oplost".
Nouja zeg!! Als dit al de 3e keer is dan zegt dat zeker wat. Goed dat je het via verzekering doet. Echt beter voor jullie Jammer dat het alleen zo veel energie en frustratie moet kosten..
Nou ze hebben gisteravond een heel nette mail naar ons gestuurd en wat meer uitleg gegeven, dus dat scheelt. We nemen vandaag contact op met de verzekering en regelen het dan gewoon even op de officiële manier. Jammer dat ze het zo aanpakten, want anders had ik net zo lief gewoon geld overgemaakt, heb helemaal geen in in dit gedoe, maar het is even niet anders.
Met mijn dochter gaat goed. Wij hebben onze tussenpersoon gebeld en die gaf aan dat wij niet echt wat konden doen. Dus wij hebben onze gegevens aan hun doorgegeven en dat bericht doorgestuurd. We zullen daar nog wel wat van horen denk ik. Wij gaan zelf verder geen actie ondernemen en wachten het wel even af