Vorig jaar was dit bij ons bij center parks geen reden voor annuleren. Je mocht wel verzetten maar dan moet je gewoon bijbetalen als je in een duurdere periode boekt.
Helaas staan in geen enkele voorwaarden van de grote parken dat je het geld terugkrijgt. Het is in de huidige tijd al heel wat als je een voucher krijgt of als je kan omboeken.
Dit staat in mijn mail van Landal: De recreatie-voucher is 1 jaar geldig. Het verblijf kan echter ook plaatsvinden na deze geldigheidsperiode. Indien u de voucher na 12 maanden nog niet (volledig) heeft kunnen verzilveren, keert Landal GreenParks de (rest) waarde contant aan u uit.
Klopt, je kan met de voucher een volgende vakantie betalen of wachten, en dan na een jaar je geld terugkrijgen. dus inderdaad, je kan wel je geld terug krijgen maar pas na een jaar (bij Landal). En hou dan goed in de gaten of je er zelf achteraan moet na dat jaar of dat het automatisch gaat.
Oh nou ja ik vind het op zich geen probleem om een jaar te wachten. Normaal gesproken gaan we een paar keer per jaar dus dan zou die voucher makkelijk opgaan maar ja nu in corona tijd is dat wat lastiger...
Bedankt voor de tip! In plaats van dat de verbinding verbroken wordt sta ik nu tenminste in de wachtrij met een muziekje en vreselijke vogels op de achtergrond!
Maar heb jij deze vakantie al maanden staan of net geboekt toen er al maatregelen waren? Ik begrijp dat ze dan met een andere compensatie komen dan wanneer je deze al maanden geleden geboekt hebt. Ik dacht vorige week slim te zijn en te boeken voor de hele meute toen er al gedreigd werd met de sluiting. Uiteindelijk vergeten en ik baalde als een stekker toen de prijzen gestegen waren, achteraf een gelukje.
Ze vroegen wat ik wilde. Ze gaven zelf geen opties. Dus heb gevraagd om volledig geld terug. Duurt wel 6 weken voordat je het geld hebt. Maar heb wel al de mail binnen van de annulering
Ik heb de vakantie na de vorige persconferentie geboekt, dus toen bekend werd dat de scholen komende week zouden sluiten. We zouden dus morgen aankomen op cp. Ondertussen wel via WhatsApp wat contact, kan kosteloos omboeken of een voucher krijgen die tot ergens september geldig is. Maar dat moet allemaal ook weer via de (onbereikbare) klantenservice geregeld worden.
Oh fijn dat je in ieder geval om kunt boeken. Al blijft dat lastig, want met schoolgaande kids ga je niet even makkelijk een midweekje weg.
Ik wou boeken voor 2e week kerstvakantie (op m’n vaste plek in de Achterhoek), was het ook vergeten en keek vd week, prijzen hoog..dacht oké laat maar. Kijk nu even en prijzen gedaald en opeens weer veel huisjes beschikbaar. Als je echt gaat voor wandelen, fietsen, de natuur in en het in je huisje gezellig maken, dan zit je nu best goed
Volgens mij kan je daar ook prima een lang weekend van maken. Fijn te horen @Cin85 hier was het € 900,- dus dat vind ik erg veel geld om 15,- op gecompenseerd te krijgen
Dat klopt. Maar ik ben ondertussen zoveel dat ik gerust onder schooltijd in het voorjaar ofzo een midweek boek. Aangezien vanuit de regering een week langer vakantie in 2021 geen probleem is, zal dit in 2022 ook vast geen probleem zijn... (Beide kinderen lopen gigantisch voor op school, dus dat maakt de beslissing ook makkelijker).
Klopt, in mn eentje zou ik het heerlijk vinden. Lekker wandelen in de bossen. Maar dan zou ik nu 2 chagrijnige kinderen naast mij hebben lopen.
Nou he, echt belachelijk die €15. Wij waren een stuk minder kwijt, maar dan nog is die €15 een lachertje.