Begrijpelijk, als je een CP boekt dan doe je dat ook met het idee dat je gebruik kan maken van alle faciliteiten.
Precies, ga daar echt heem voor de kinderen. Zelf zit ik liever ergens in the middle of nowhere in een natuurhuisje.
Helaas nog geen contact kunnen krijgen met Landal. 1x in de wachtrij gekomen, maar toen werd na ruim 30 minuten alsnog de verbinding verbroken.
Hier ook landal geboekt voor in de kerstvakantie. Heel erg balen dat alle faciliteiten dicht zijn! Ter compensatie een korting van 25% van de som op een volgend verblijf. Wij hadden liever die 25% terug gekregen. Landal is niet bereikbaar. Maar wij zaten er vorig jaar ook ( tussen kerst en oud en nieuw) tijdens de lockdown maar moet zeggen dat het toen ook heel erg gezellig was met alle activiteiten die er buiten georganiseerd werden. Dus we gaan er gewoon van genieten
Precies dit, wij ook. Maar zojuist een tweede mail gekregen dat we die (ongeveer) 25% teruggestort krijgen. Staat ook al verwerkt in mijn account. Welke activiteiten werden er toen nog buiten georganiseerd? En was dat voornamelijk overdag of ook 's avonds? Ik ga met twee kleintjes en heb daarvoor juist een park met leuke indoor speeltuin uitgezocht. Ik baal enorm en ga denk wel proberen te verplaatsen. Ben bang dat ik alleen maar binnen zit met die kleintjes..
Dat mailtje kreeg ik ook net, we krijgen 25% van de totaalsom teruggestort. Wij hebben besloten wel te gaan. Is maar een weekend dus met geitjes voeren, midgetgolfen, skelter huren, springkussen en struinen door de bossen komen wij de tijd wel door. De jongste is dan bijna 2, die vindt alles leuk. De oudste is 5, die zal het wel heel jammer vinden dat we niet kunnen zwemmen. Het geld dat we terug krijgen gebruiken we om eten te bestellen.
Ja dit, en daarnaast lampionnen tocht, met het treintje, marshmallow / broodje boven het vuurtje. Natuurlijk naar verhouding alsnog te veel betaald. Maar goed als de kinderen het maar leuk hebben en als volwassenen hebben we ook wel goed kunnen ontspannen.
Maar je mocht dus ook annuleren of niet? Wij hebben ook getwijfeld om misschien toch te gaan maar ik zit toch liever thuis als alles dicht is.
Oh sorry staat idd in je bericht. Ik ga vlg week bellen, hopelijk kom ik er dan doorheen. Heb iig nog geen mail gekregen.
Een weekend zou ik ook gewoon gaan, dan zijn die activiteiten natuurlijk heel leuk! Maar wij hebben een week geboekt, vandaar de twijfel.
Gewoon gaan. Wij hebben tweemaal een landal huisje geboekt ( in lockdown tijd ) zonder de gewoonlijke faciliteiten. Eenmaal in ‘t Loo M 2020 super vakantie gehad. Niemand op Het park, alles dicht. En daarna Dec-Jan 2020-2021 ook heel leuk. Ligt ook een beetje aan jezelf. Kan je het leuk hebben zonder “echte activiteiten”? In het voorjaar was er niks te beleven maar alsnog genoten van de rust. En in de winter vorig jaar hebben we wel echt een hele leuke week gehad.
Ik weet niet of landal dat dit jaar weer doet, maar vorig jaar zaten we met de kerst op rabbit hill En een geweldige vakantie gehad! Animatie team had activiteiten voor de Kids buiten onder een groot doek (popcorn boven een vuur, broodje bakken enz) en ja helaas geen uit eten of zwemmen, maar echt een leuke vakantie gehad hoor
Precies! Parken proberen er het beste van te maken.. allemaal geld terug eisen of omboeken komt gewoon neer op de rekening op het bordje van de ondernemer presenteren! Nu zijn dit grote ketens die het vast overleven, maar ik zie van dichtbij de ellende van mensen die geld terug eisen of willen omboeken en 0,0 begrip hebben. Wees een beetje coulant naar elkaar. en mensen heb een beetje geduld.. persconferentie was gisteravond. Als je begin januari weg gaat hoeft toch niet meteen vandaag het contact te zijn gelegd. Geef de ondernemers en personeel even de tijd!
Wij zijn na Nieuwjaar een week vrij en zijn juist aan het overwegen om weg te gaan. Vorig jaar ook gedaan terwijl alles dicht was en het was heerlijk. Maar dan hoeft het park niet veel bijzonders te hebben, maar wel een mooie omgeving en mooi huisje.
Ik vind het prima om te gaan tegen een forse reductie van de kosten, maar voor 900 euro vind ik een weekje in een klein huisje zitten zonder faciliteiten echt te gek.
Het ligt denk ik ook aan de leeftijd van je kinderen. Bij mij hebben ze echt niets meer met die kinder activiteiten en of animatie, daar zijn ze te oud voor. Mijn kinderen liggen letterlijk de hele dag in het subtropisch zwembad. Ondertussen heb ik nog steeds geen telefonisch contact kunnen krijgen. Wel is via WhatsApp in mijn boeking gezet dat wij mogen niet komen. Vind het zelf erg jammer dat ze niet een speciaal telefoonnummer in het leven hebben geroepen voor mensen die deze week zouden aankomen. Want ik heb het gevoel dat iedereen die in de kerstvakantie en januari geboekt heeft, ook aan het bellen is geslagen.
Ik zag op Facebook dit staan, misschien kan je daar iets mee: C O R O N A U P D A T E # achter de wolken schijnt de zon ... PARK- EN HOTELGASTEN I.v.m. de nieuw aangekondigde Corona maatregelen die vanaf zondag 19/12 05:00 uur gelden, willen wij alle gasten met een cottage- of hotelreservering graag verwijzen naar onze website: https://www.centerparcs.nl/nl-nl/faq Op deze pagina vindt u de actuele informatie over de aanpassingen in onze dienstverlening n.a.v. de persconferentie. Alle gasten zullen vanaf vandaag ook per mail geïnformeerd worden door Center Parcs Hoofdkantoor over wat er nog wel mogelijk is. Het Cycle Center en kinderboerderij zijn open, alsmede de Winter Hotspot, de speurtocht, de Foodstore is open, Click and Collect van de Shop & Smile, de Treasure Minigolf is geopend, skelters en Riksja's beschikbaar en uiteraard de Take-Away van de restaurants. Aan een ieder die momenteel tracht het park of hoofdkantoor te bereiken, wij vragen u om geduld en begrip, ook wij zijn hierdoor overvallen en doen ons uiterste best iedereen zo spoedig mogelijk te woord te staan. Mocht u een een spoedbericht hebben kunt u het formulier invullen via www.contactariane.com