Vakantiepark annuleren?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Koraal82, 19 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.848
    4.103
    113
    Dat zouden wij ook niet doen inderdaad, maar ook met faciliteiten vind ik dat bedrag te hoog voor een weekje.
     
  2. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Welk nummer heb jij gebeld? Ik kan alleen 0900-8842 vinden op hun site.
     
  3. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    2.092
    1.586
    113
    Ik heb zojuist gebeld met gastenservice: 070-3003508. Heb zo'n 20 minuten in de wacht gestaan.
     
  4. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    2.092
    1.586
    113
    Ik heb zojuist contact gehad met Landal. En ik heb mijn verblijf om kunnen boeken naar een ander park (stuk dichter in de buurt), maar wel dezelfde periode.
     
  5. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Oh dit nummer heb ik nergens zien staan. Zal daar eens naar toe bellen. Is geen probleem als ik in de wacht sta, zet mijn gsm op speaker en werk ondertussen gewoon door :D
     
  6. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Kon je evt ook naar een andere periode omboeken als je zou willen?
     
  7. Smurf79

    Smurf79 Actief lid

    5 mrt 2015
    163
    54
    28
    Ik heb gebeld naar 010 7980988.
     
  8. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    2.092
    1.586
    113
    Ik denk het wel. Vanmorgen had het park waar ik heen zou gaan nog gereageerd op mijn mail. En omboeken naar een andere periode was mogelijk volgens hun. Kan natuurlijk wel duurder worden.
     
  9. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    2.092
    1.586
    113
    Dat nummer heb ik gisteren gekregen van het park zelf. Zij zouden beter op de hoogte zijn van alle huidige omboekingsvoorwaarden.
     
  10. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik heb net naar het park zelf gebeld (want het nummer van @Esther2901 en het reguliere nummer was bezet). Vrouw aan de lijn was heel aardig maar zei dat ik het alleen kon omboeken naar een ander moment. Dat kon omdat wij met 3 gezinnen in het huisje zouden zitten (dat mag met de huidige maatregelen niet) anders konden we het volgens haar niet eens omboeken. Ze leek niet zo heel goed op de hoogte dus wil toch nog het andere nummer bellen. Ik kon volgens haar geen voucher krijgen. Ik vind het echt geen probleem om nog een keer te gaan naar Landal want kom er vaak maar ik baal wel dat ik geen voucher kan krijgen. Ik kan nu nog niet zeggen wanneer ik daar met de rest van de familie weer naar toe ga.

    Zijn er mensen die wel een voucher hebben gekregen?
     
  11. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Had jij via iets speciaals geboekt dat jij wel een voucher krijgt? Bij mij zeggen ze dat ze die niet geven nu.
     
  12. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb deze oorspronkelijk al omgeboekt. Gewoon via Landal zelf. En heb geen speciale actie geboekt ofzo, gewoon bij hun zelf. Geen idee waarom niet iedereen die voucher krijgt. Heb hem nog niet binnen, wel alle andere mails dat ie is aangevraagd en de annulering waarin het door hun verschuldigde bedrag staat. Dus ik weet het echt niet.
     
  13. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb van Landal een voucher gehad. Maar ik begrijp dat ik 1 van de weinigen ben en snap niet waarom ik wel.
     
  14. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    Heb eindelijk telefonisch contact gehad met cp. Met het 010 nummer dat eindigt op 88.
    We krijgen ons geld terug, kreeg ook direct een mail met de bevestiging. Heb die arme vrouw nog wel even sterkte gewenst, dit is voor hen ook niet leuk.
     
    Roosje35, Smurf79 en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  15. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik denk dat het er vanaf hangt wanneer je geboekt hebt en wat de algemene voorwaarden op dat moment waren. Als er toen ik boekte (en ik weet niet wat ze hanteren als boekingsdatum, de originele boeking of de datum van omboeken?) voorwaarden waren als dit:
    3 UW OVEREENKOMST
    Indien uw reservering geheel of gedeeltelijk geen doorgang kan vinden omdat het betreffende park (geheel of gedeeltelijk) is of wordt gesloten om daarmee naar het inzicht van Landal GreenParks te voldoen aan richtlijnen en/of instructies van de (lokale) overheid of betreffende autoriteiten op het gebied van volksgezondheid, ontvangt u een voucher ter waarde van het bedrag dat u heeft betaald voor de reservering. Deze voucher is 12 maanden geldig en kunt u gebruiken als betaalmiddel voor het maken van een nieuwe reservering. Het aanbieden van een voucher onder deze omstandigheden maakt onderdeel van de overeenkomst en kwalificeert nietalseenwijzigingvan deovereenkomst.

    Wie weet was die voorwaarde er niet op een ander moment van boeken.
     
  16. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Daar zou je wel gelijk in kunnen hebben! Ik heb in oktober geboekt en zag dat de algemene voorwaarden het afgelopen jaar vaak gewijzigd zijn.
     
    Liekje81 vindt dit leuk.
  17. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    2.092
    1.586
    113
    Ik heb mijn verblijf begin december geboekt. Vanmorgen dus omgeboekt naar een ander park. Het park waar ik oorspronkelijk heen zou gaan, zou ik geen voucher krijgen (tenminste stond niks in de mail). Het nieuwe park was iets goedkoper (€20,-) maar daar zou ik niks van terugkrijgen. Ook geen probleem wat mij betreft.

    Zojuist ontving ik mail van Landal met gewijzigde reservering en blijkt dat ik toch een bedrag terugkrijg. Als ik terugreken bijna 25% op de huurprijs van de nieuwe accommodatie. Niet om gevraagd, maar wel leuk meegenomen uiteraard.
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  18. xTamx

    xTamx Fanatiek lid

    12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Wij hebben bij center parcs vandaag alles kunnen annuleren, wij zouden de 31e gaan.
    We krijgen vouchers voor het totale bedrag wat wij verder geen probleem vinden en boeken dan zelf over een tijdje weer opnieuw :thumup:
     
    Liekje81 en Koraal82 vinden dit leuk.
  19. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Dat je dan niet naar de parken in belgie gaat
     
  20. xTamx

    xTamx Fanatiek lid

    12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Dat is niet echt een optie voor ons, daarom kozen we ook een park dicht bij huis.
    Wij vinden het verder niet vervelend om wat langer te wachten :)
     

Deel Deze Pagina