Die mail had ik gisteren ook maar vandaag kreeg ik een rectificatie dat dit bedrag niet teruggestort wordt maar een voucher wordt voor een volgende boeking. Beetje jammer.
https://www.looopings.nl/weblog/18534/Moederbedrijf-Center-Parcs-werkt-aan-oplossing-financiele-problemen.html Ik geloof niet dat ik met een gerust hart center parcs zou boeken voorlopig.....
Ik heb vanochtend nog eens gebeld en ik zag dat mijn algemene voorwaarden hetzelfde waren als dat stukje dat jij hebt doorgestuurd. Nu kreeg ik ineens wel een voucher.... Ik zou die binnen 5 dagen krijgen zeiden ze. Heb net wel een mail gehad waarin staat dat ik geannuleerd heb. Er staat wel bij dat ik - 1.024 euro krijg dus dat vond ik een beetje raar (dat min bedrag) maar bij annulering stond dat ik 0 euro annuleringskosten heb. Dus ik ga er maar vanuit dat het goed komt. Ben wel blij als ik die voucher straks echt heb. @Liekje81 stond dat ook zo in jouw mail (van dat min bedrag? En heb je je voucher inmiddels al?)
Ik heb zojuist een mail ontvangen van het park zelf met informatie over mijn verblijf komende week. Daar staat ook in dat als je vanuit Landal bericht hebt gekregen betreffende een prijswijziging met een minbedrag in de reservering, dat je vanuit het hoofdkantoor nog een mail gaat ontvangen. Dus ik vermoed dat ik een voucher ga krijgen, ook geen probleem wilde voor komend jaar waarschijnlijk toch nog een vakantie bij hun boeken.
Ik heb gisteren een WhatsApp contact gehad met de Eemhof. Vond de telefoonnummers op Facebook (was in de reacties gepost), waardoor ik binnen 2 mintuten contact had ipv een niet door te komen lijn met het hoofdkantoor. Werd heel netjes geholpen en kon via hun annuleren. Op de annulerings mail hetzelfde: ook een min bedrag op de annulering. Daaronder de zin: Het teveel betaalde bedrag zullen wij zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen drie weken na vervaldatum, aan u overmaken. Dus of het nu een voucher wordt, dat werd wel door het park gezegd, of contant op de rekening... Er zou overigens een mail door het hoofdkantoor verstuurd zijn met er opties, die hebben wij nog niet gehad.
De voucher heb ik nog niet. Werd gezegd dat dat wel 2 weken kon duren. Stond trouwens geen min bedrag. Gewoon het bedrag wat ik tegoed had.
Oh bij mij zeiden ze 5 dagen maar dat leek me ook al best snel haha. Ik vond het bij mij gewoon raar dat er staat dat ik een min bedrag krijg. Maar ja misschien moet ik er ook niet te veel bij na denken. Er staat in ieder geval wel bij dat de annuleringskosten 0 zijn. Maar ik zou het wel fijn vinden als ik die bon heb voordat we eigenlijk zouden gaan (3 jan).
Wij gaan nu in de meivakantie, voor 50 euro meer zitten we een dagje langer in hetzelfde type huisje. Hele fijne service, ik ben keurig terug gebeld nadat gisteren het systeem vast liep.
Fijn dat je dat hebt kunnen regelen. Wij gingen met meer gezinnen dus dan is het lastiger om snel een nieuwe datum te prikken.
Oh ja zo zou je het ook kunnen bekijken. Voor hun is het een schuld (minus) en voor mij een vordering. Maar omdat er staat "door u te ontvangen" komt het raar over. Maar ja zal wel goed komen.
Dit staat ook altijd bij mij als ik wat terug krijg van de belastjbgaangifte. Vriend moet wltijd betalen en daar staat dan enkel het bedrag.
Wij krijgen 25% terug, maar hebben besloten alsnog gewoon te gaan. Er is nog genoeg te doen voor onze mini's heb ik gelezen!
Zwembaden in België zijn ook dicht las ik op de website van CP... Restaurants nog wel open. Wij hadden nog getwijfeld om te kijken of er last minute nog iets vrij zou komen voor volgende week, maar wilden eerst de Belgische maatregelen aankijken